Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaalista mediaa tekevä Laine ei myöskään ole esitellyt miestään somessa.
Nyt Laine on avannut parisuhdetta Kauneus ja Terveys-lehdessä.
Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/k-t-harvinainen-haastattelu-susanna-laine-avaa-suhdetta-petri-nygardiin-olin-sinkku-vuosia?s24
K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."

10
1227
Vastaukset
- Anonyymi
Joo onkohan Petrin ainoa, lol. Taitaa Susanna luulla. Menisi naimisiin ja hankkisi lapsia jos meinaa taitaa olla myöhäistä.
Vanha alkaa olemaan ja ei ole kuin perintöprinsessa ei edes kunnon missi,lol
Millä avuilla päässyt muuten tv;hen, en ymmärrä lainkaan ja vuodesta toiseen samat naamat kiertää joka kanavalla ja ruudussa.
On se kumma eikö nämä kaikki ole pintaliitäjiä vain, ei sen kummempaa. Outoa on.
Eikö tämä laine ole haalinut asuntoja kaiken maailman , luulisi jo elävän niillä kun ahnehtti samoin kuin Pimiä naamansa joka ruutuun!
Joutaa jäädä molemmat ahneet miljoona- rouvat eläkkeelle. Näkemiin.- Anonyymi
Jos oikein olen unmätanyt niin Susanna on jo 43v ja Petrikin lähellä 50v ikää. Ensinnäkään raskaaksi tuleminen noilla kilometreillä ei ole ihan iisiä, liekkö mahdollistakaan. Ja miettikkää. Kun lapsi on 20v niin mikä on suhde vanhempiin. Suurin ongelma ei ole ekososiaalinen. Kyllä nämä osaacasiat hoitaa.
- Anonyymi
Olipas katkeraa vuodatusta.
Susanna on tämän maan ihanimpia naisia.- Anonyymi
Mikä syy tai järki puhua noin ilkeästi hienosta naisesta ja muutenkin aika huono yritys joka tuskin mitään tunteita aiheuttanut paitsi sen miten älykästä tekstiä!
OMG MIKÄ UPAALI - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä syy tai järki puhua noin ilkeästi hienosta naisesta ja muutenkin aika huono yritys joka tuskin mitään tunteita aiheuttanut paitsi sen miten älykästä tekstiä!
OMG MIKÄ UPAALISusanna hieno nainen, missä mielessä ja turha Petriä tuoda julkisuuteen näkeekö selvää päivää, ja viikonloppuna Susanna käy tapaamassa ja nauttimassa elämästä mitä ei stadissa saa. Voi sekoilla kunnolla räppärin kanssa ei tarvii välittää muista ihmisistä se vapauttaa Susannan, ei siinä lapsia mietitä ties mitä lapsista tulisi. Ei Susannan julkisuus hesassa tällainen elämä kestäisi julkisuutta voi olla että ei tarvittaisi mihinkään ohjelmia vetämään telkkariin.
- Anonyymi
Miksi pitäisi kertoa?
- Anonyymi
Siinä se on, lyhyesti ja ytimekkäästi. Miksi pitäisi.
- Anonyymi
ja nyt löysit....mitä löysit...voi voi..
- AnonyymiUUSI
tuo sinun kohtalo on kuin jo kirjoitettu...voi teitä...apinat
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6428616Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3583327Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4522357- 1291383
- 341375
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151295Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091231- 941147
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651095Hyvät valeet myllyistä
Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää66959