Ainakin hän on elossa

Anonyymi-ap

ehdin jo huolestua.

42

2308

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olin kyllä vähän heikossa hapessa, kun otin pari liikaa. Hengissä ollaan kuitenkin.

• Anonyymi

Kiva kun joku on huolissaan.

• Anonyymi

Onko se pakko aiheuttaa huolestuneisuutta? Häh?

• Anonyymi

Mun rakas on yrittänyt itsemurhaa joskus vuosia sitten. Täpärästi selvisi hengissä. Hän joutui pyörätuoliin ja joutui opettelemaan uudestaan kävelemään. Oon siitä todella onnellinen, ettei hän onnistunut siinä. Toisinsanoen hänellä on ollut vielä paskempi elämä ku mulla, vaik ei mullakaa oo helppoa ollut. Hän on mulle rakkain❤️🥰

• Anonyymi

En ole..olen ollut henkisesti zombie jo kolmatta vuotta. Minusta ei vaan näy se päällepäin.

• Anonyymi

En edes tiedä onko hän enää elossa, kun ei ole somessakaan. Eikä kuulu mitään. Nyyh!

• Anonyymi

💕💕🫡🫡🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🫡🫡💕💕😊😊😍😍🫡🫡🚙🚙🚙🚙🚙🚙🚙🚙🚙🚙🚙🚙🚙🫡🫡💕💕😊😊

• Anonyymi

Ei tuosta ymmärrä mitään.

• Anonyymi

Törmäsin meidän yhteiseen tuttuumme ruokakaupassa. 🙈 Ei varmaan huomannut minua tai huomasi...

• Anonyymi

Sä oot varmaa sitte prätkähiiri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä oot varmaa sitte prätkähiiri.

Jaa. Tämäkö oli se asia?

• Anonyymi

En huomannut vaikka oli sellainen olo, että joku katselee.

• Anonyymi

Mistä siinä sen tiedät.

• Anonyymi

Meinasin just kysyä samaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinasin just kysyä samaa.

Sivusta: Nähnyt jossakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No missä? Ja näkikö se toinen myös?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No missä? Ja näkikö se toinen myös?

Toi "sivusta" tarkoittaa, etten ole aloittaja, enkä edellinen kommentoija. Miten voisin tietää siis missä anonyymit on nähneet toisensa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai sitten tykännyt jotain postausta somessa.

• Anonyymi

Sä haistoit valkosipulin ekkö haistanukki, siitä tiesit että oon elossa vai viinan hajusta.

• Anonyymi

oon ollu kaivatustani tosi huolissani 😥 ihanaa et sä oot kunnossa 🥰 ja elossa ✨ haliystävä 🤗 oot maagisen upea nainen 💝 todella ystävällinen, lempeä, herttainen ja rauhallinen en voisi elää ilman sua 😔 kuolen ikävään 💔 anteeksi eletystä elämästä, en enää kestä ikävää kaipausta tapan itseni 🫣🥀🎗🕊

• Anonyymi

Älä tapa rakas itseesi. Mä haluun sut elämääni haliystävä❤️🥰😘😍🤗

• Anonyymi

Hei, jos sä oot huolissas, niin sit mäki oon jo huolissani :)

• Anonyymi

Hienoa että hän on elossa. Itsekin olen iloinen samasta asiasta ja toivottavasti hän on myös onnellinen.

• Anonyymi

Yksin ja humalassa, niin ja elossa 🤔

• Anonyymi

Melkein oikein, yksin en ole saanut/joutunut juuri koskaan olemaan.

• Anonyymi

toine jalaka kuopassa 🦵🏼🦵🏼könyten etiäpäin

• Anonyymi

😔🥀❤️

• Anonyymi

Juu elossa nippanappa.

• Anonyymi

Eipä ole täälläkään kovin hyvä olo.

• Anonyymi

ikävä 😔 surullinen olo 🫣😥💔

• Anonyymi

Ikinä ei päivää tiedä😔
      Syksyllä kävin pohjalla ja joenrannassa kävin kattomassa onko vesi tarpeeksi korkealla mut joku lähti mun perään. Heitin heipat palstalle ja joku toivotti hyvää yötä ja lähdin. Se perässä kulkija pelasti mun hengen 😔

• Anonyymi

Viikon päästä voi olla toisin 🤞

• Anonyymi

Ei ole vielä silloin. En voi mennä tutkimuksiin ennen kuin saan rahat asunnon myynnistä ja vasta sen jälkeen voin mennä tutkimuksiin. Minulla on kaksi kroonista sairautta ja niistä toiseen liittyy jonkin verran kohonnut syöpäriski. Löysin ihomuutoksen ja se todennköisesti leikataan pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole vielä silloin. En voi mennä tutkimuksiin ennen kuin saan rahat asunnon myynnistä ja vasta sen jälkeen voin mennä tutkimuksiin. Minulla on kaksi kroonista sairautta ja niistä toiseen liittyy jonkin verran kohonnut syöpäriski. Löysin ihomuutoksen ja se todennköisesti leikataan pois.

Kirjoitin itsestäni, mut tsemii sulle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitin itsestäni, mut tsemii sulle!

Hei samoin sulle , onneksi toi lääketiede on kehittynyt suurimmasta osasta selviää, lippu korkealla aina eikö.

• Anonyymi

Uhkaus.

• Anonyymi

Nähtiinkö tänään ja missä?

• Anonyymi

Nehän on niitä niin sanottuja jänniä juttuja. Ei muuta kuin pikku hiljaa etiäpäin.

• Anonyymi

Aina sanonna jot mikä se pahan tappas tosin tiedän tuohonkin vastauksen se on toinen pahempi siksi mä taas aloin miettiä jot kuinka ois mahdollista saada maailman vaarallisin titteli siinä tulee aika paljon haasteita jos ei oikei tahdo itte vaivautua tekeen mitään tittelin ansaitakseen tai jos asiaan lopulta suhtautuu hälläväliä asenteella se kun on mulle tutumpaa kertoo sen kuinka kauan mua jokin uusi asia kiinnostaa just sen verran et siitä on vähä jotain oppinu

• Anonyymi

Sinänsä taas tulkinnallisesti jännä että mielenkiinto naisiin on säilyny lähestulkoon muuttumattomana mu siihinkin on yksinkertainen selitys niissä on aina jotain uutta opittavaa

• Anonyymi

Olen elossa. Hurraa!

• Anonyymi

Testailen vaan...

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      22
      3954
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      90
      1944
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      90
      1329
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      168
      1291
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      56
      1149
    6. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      55
      1062
    7. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      194
      1030
    8. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      932
    9. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      44
      918
    10. Missä Martina miehineen?

Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      177
      868
    Aihe