ehdin jo huolestua.
Ainakin hän on elossa
38
960
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Olin kyllä vähän heikossa hapessa, kun otin pari liikaa. Hengissä ollaan kuitenkin.
- AnonyymiUUSI
Kiva kun joku on huolissaan.
- AnonyymiUUSI
Onko se pakko aiheuttaa huolestuneisuutta? Häh?
- AnonyymiUUSI
Mun rakas on yrittänyt itsemurhaa joskus vuosia sitten. Täpärästi selvisi hengissä. Hän joutui pyörätuoliin ja joutui opettelemaan uudestaan kävelemään. Oon siitä todella onnellinen, ettei hän onnistunut siinä. Toisinsanoen hänellä on ollut vielä paskempi elämä ku mulla, vaik ei mullakaa oo helppoa ollut. Hän on mulle rakkain❤️🥰
- AnonyymiUUSI
En ole..olen ollut henkisesti zombie jo kolmatta vuotta. Minusta ei vaan näy se päällepäin.
- AnonyymiUUSI
En edes tiedä onko hän enää elossa, kun ei ole somessakaan. Eikä kuulu mitään. Nyyh!
- AnonyymiUUSI
💕💕🫡🫡🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🫡🫡💕💕😊😊😍😍🫡🫡🚙🚙🚙🚙🚙🚙🚙🚙🚙🚙🚙🚙🚙🫡🫡💕💕😊😊
- AnonyymiUUSI
Törmäsin meidän yhteiseen tuttuumme ruokakaupassa. 🙈 Ei varmaan huomannut minua tai huomasi...
- AnonyymiUUSI
Sä oot varmaa sitte prätkähiiri.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sä oot varmaa sitte prätkähiiri.
Jaa. Tämäkö oli se asia?
- AnonyymiUUSI
En huomannut vaikka oli sellainen olo, että joku katselee.
- AnonyymiUUSI
Mistä siinä sen tiedät.
- AnonyymiUUSI
Meinasin just kysyä samaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Meinasin just kysyä samaa.
Sivusta: Nähnyt jossakin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No missä? Ja näkikö se toinen myös?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No missä? Ja näkikö se toinen myös?
Toi "sivusta" tarkoittaa, etten ole aloittaja, enkä edellinen kommentoija. Miten voisin tietää siis missä anonyymit on nähneet toisensa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten tykännyt jotain postausta somessa.
- AnonyymiUUSI
Sä haistoit valkosipulin ekkö haistanukki, siitä tiesit että oon elossa vai viinan hajusta.
- AnonyymiUUSI
oon ollu kaivatustani tosi huolissani 😥 ihanaa et sä oot kunnossa 🥰 ja elossa ✨ haliystävä 🤗 oot maagisen upea nainen 💝 todella ystävällinen, lempeä, herttainen ja rauhallinen en voisi elää ilman sua 😔 kuolen ikävään 💔 anteeksi eletystä elämästä, en enää kestä ikävää kaipausta tapan itseni 🫣🥀🎗🕊
- AnonyymiUUSI
Älä tapa rakas itseesi. Mä haluun sut elämääni haliystävä❤️🥰😘😍🤗
- AnonyymiUUSI
Hei, jos sä oot huolissas, niin sit mäki oon jo huolissani :)
- AnonyymiUUSI
Hienoa että hän on elossa. Itsekin olen iloinen samasta asiasta ja toivottavasti hän on myös onnellinen.
- AnonyymiUUSI
Yksin ja humalassa, niin ja elossa 🤔
- AnonyymiUUSI
Melkein oikein, yksin en ole saanut/joutunut juuri koskaan olemaan.
- AnonyymiUUSI
toine jalaka kuopassa 🦵🏼🦵🏼könyten etiäpäin
- AnonyymiUUSI
😔🥀❤️
- AnonyymiUUSI
Juu elossa nippanappa.
- AnonyymiUUSI
Eipä ole täälläkään kovin hyvä olo.
- AnonyymiUUSI
ikävä 😔 surullinen olo 🫣😥💔
- AnonyymiUUSI
Ikinä ei päivää tiedä😔
Syksyllä kävin pohjalla ja joenrannassa kävin kattomassa onko vesi tarpeeksi korkealla mut joku lähti mun perään. Heitin heipat palstalle ja joku toivotti hyvää yötä ja lähdin. Se perässä kulkija pelasti mun hengen 😔 - AnonyymiUUSI
Viikon päästä voi olla toisin 🤞
- AnonyymiUUSI
Ei ole vielä silloin. En voi mennä tutkimuksiin ennen kuin saan rahat asunnon myynnistä ja vasta sen jälkeen voin mennä tutkimuksiin. Minulla on kaksi kroonista sairautta ja niistä toiseen liittyy jonkin verran kohonnut syöpäriski. Löysin ihomuutoksen ja se todennköisesti leikataan pois.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole vielä silloin. En voi mennä tutkimuksiin ennen kuin saan rahat asunnon myynnistä ja vasta sen jälkeen voin mennä tutkimuksiin. Minulla on kaksi kroonista sairautta ja niistä toiseen liittyy jonkin verran kohonnut syöpäriski. Löysin ihomuutoksen ja se todennköisesti leikataan pois.
Kirjoitin itsestäni, mut tsemii sulle!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitin itsestäni, mut tsemii sulle!
Hei samoin sulle , onneksi toi lääketiede on kehittynyt suurimmasta osasta selviää, lippu korkealla aina eikö.
- AnonyymiUUSI
Nähtiinkö tänään ja missä?
- AnonyymiUUSI
Nehän on niitä niin sanottuja jänniä juttuja. Ei muuta kuin pikku hiljaa etiäpäin.
- AnonyymiUUSI
Aina sanonna jot mikä se pahan tappas tosin tiedän tuohonkin vastauksen se on toinen pahempi siksi mä taas aloin miettiä jot kuinka ois mahdollista saada maailman vaarallisin titteli siinä tulee aika paljon haasteita jos ei oikei tahdo itte vaivautua tekeen mitään tittelin ansaitakseen tai jos asiaan lopulta suhtautuu hälläväliä asenteella se kun on mulle tutumpaa kertoo sen kuinka kauan mua jokin uusi asia kiinnostaa just sen verran et siitä on vähä jotain oppinu
- AnonyymiUUSI
Sinänsä taas tulkinnallisesti jännä että mielenkiinto naisiin on säilyny lähestulkoon muuttumattomana mu siihinkin on yksinkertainen selitys niissä on aina jotain uutta opittavaa
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3984460Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1211732- 1351504
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko731263Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass151076Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔721067Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise131009Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään64956- 38950
- 65931