Ainakin hän on elossa

Anonyymi-ap

ehdin jo huolestua.

38

960

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Olin kyllä vähän heikossa hapessa, kun otin pari liikaa. Hengissä ollaan kuitenkin.

• Anonyymi
      UUSI

Kiva kun joku on huolissaan.

• Anonyymi
        UUSI

Onko se pakko aiheuttaa huolestuneisuutta? Häh?

• Anonyymi
      UUSI

Mun rakas on yrittänyt itsemurhaa joskus vuosia sitten. Täpärästi selvisi hengissä. Hän joutui pyörätuoliin ja joutui opettelemaan uudestaan kävelemään. Oon siitä todella onnellinen, ettei hän onnistunut siinä. Toisinsanoen hänellä on ollut vielä paskempi elämä ku mulla, vaik ei mullakaa oo helppoa ollut. Hän on mulle rakkain❤️🥰

• Anonyymi
      UUSI

En ole..olen ollut henkisesti zombie jo kolmatta vuotta. Minusta ei vaan näy se päällepäin.

• Anonyymi
      UUSI

En edes tiedä onko hän enää elossa, kun ei ole somessakaan. Eikä kuulu mitään. Nyyh!

• Anonyymi
      UUSI

💕💕🫡🫡🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🫡🫡💕💕😊😊😍😍🫡🫡🚙🚙🚙🚙🚙🚙🚙🚙🚙🚙🚙🚙🚙🫡🫡💕💕😊😊

• Anonyymi
      UUSI

Törmäsin meidän yhteiseen tuttuumme ruokakaupassa. 🙈 Ei varmaan huomannut minua tai huomasi...

• Anonyymi
        UUSI

Sä oot varmaa sitte prätkähiiri.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sä oot varmaa sitte prätkähiiri.

Jaa. Tämäkö oli se asia?

• Anonyymi
        UUSI

En huomannut vaikka oli sellainen olo, että joku katselee.

• Anonyymi
      UUSI

Mistä siinä sen tiedät.

• Anonyymi
        UUSI

Meinasin just kysyä samaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Meinasin just kysyä samaa.

Sivusta: Nähnyt jossakin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No missä? Ja näkikö se toinen myös?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No missä? Ja näkikö se toinen myös?

Toi "sivusta" tarkoittaa, etten ole aloittaja, enkä edellinen kommentoija. Miten voisin tietää siis missä anonyymit on nähneet toisensa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tai sitten tykännyt jotain postausta somessa.

• Anonyymi
      UUSI

Sä haistoit valkosipulin ekkö haistanukki, siitä tiesit että oon elossa vai viinan hajusta.

• Anonyymi
      UUSI

oon ollu kaivatustani tosi huolissani 😥 ihanaa et sä oot kunnossa 🥰 ja elossa ✨ haliystävä 🤗 oot maagisen upea nainen 💝 todella ystävällinen, lempeä, herttainen ja rauhallinen en voisi elää ilman sua 😔 kuolen ikävään 💔 anteeksi eletystä elämästä, en enää kestä ikävää kaipausta tapan itseni 🫣🥀🎗🕊

• Anonyymi
        UUSI

Älä tapa rakas itseesi. Mä haluun sut elämääni haliystävä❤️🥰😘😍🤗

• Anonyymi
      UUSI

Hei, jos sä oot huolissas, niin sit mäki oon jo huolissani :)

• Anonyymi
      UUSI

Hienoa että hän on elossa. Itsekin olen iloinen samasta asiasta ja toivottavasti hän on myös onnellinen.

• Anonyymi
      UUSI

Yksin ja humalassa, niin ja elossa 🤔

• Anonyymi
        UUSI

Melkein oikein, yksin en ole saanut/joutunut juuri koskaan olemaan.

• Anonyymi
      UUSI

toine jalaka kuopassa 🦵🏼🦵🏼könyten etiäpäin

• Anonyymi
        UUSI

😔🥀❤️

• Anonyymi
      UUSI

Juu elossa nippanappa.

• Anonyymi
        UUSI

Eipä ole täälläkään kovin hyvä olo.

• Anonyymi
        UUSI

ikävä 😔 surullinen olo 🫣😥💔

• Anonyymi
      UUSI

Ikinä ei päivää tiedä😔
      Syksyllä kävin pohjalla ja joenrannassa kävin kattomassa onko vesi tarpeeksi korkealla mut joku lähti mun perään. Heitin heipat palstalle ja joku toivotti hyvää yötä ja lähdin. Se perässä kulkija pelasti mun hengen 😔

• Anonyymi
      UUSI

Viikon päästä voi olla toisin 🤞

• Anonyymi
        UUSI

Ei ole vielä silloin. En voi mennä tutkimuksiin ennen kuin saan rahat asunnon myynnistä ja vasta sen jälkeen voin mennä tutkimuksiin. Minulla on kaksi kroonista sairautta ja niistä toiseen liittyy jonkin verran kohonnut syöpäriski. Löysin ihomuutoksen ja se todennköisesti leikataan pois.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole vielä silloin. En voi mennä tutkimuksiin ennen kuin saan rahat asunnon myynnistä ja vasta sen jälkeen voin mennä tutkimuksiin. Minulla on kaksi kroonista sairautta ja niistä toiseen liittyy jonkin verran kohonnut syöpäriski. Löysin ihomuutoksen ja se todennköisesti leikataan pois.

Kirjoitin itsestäni, mut tsemii sulle!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitin itsestäni, mut tsemii sulle!

Hei samoin sulle , onneksi toi lääketiede on kehittynyt suurimmasta osasta selviää, lippu korkealla aina eikö.

• Anonyymi
      UUSI

Nähtiinkö tänään ja missä?

• Anonyymi
      UUSI

Nehän on niitä niin sanottuja jänniä juttuja. Ei muuta kuin pikku hiljaa etiäpäin.

• Anonyymi
      UUSI

Aina sanonna jot mikä se pahan tappas tosin tiedän tuohonkin vastauksen se on toinen pahempi siksi mä taas aloin miettiä jot kuinka ois mahdollista saada maailman vaarallisin titteli siinä tulee aika paljon haasteita jos ei oikei tahdo itte vaivautua tekeen mitään tittelin ansaitakseen tai jos asiaan lopulta suhtautuu hälläväliä asenteella se kun on mulle tutumpaa kertoo sen kuinka kauan mua jokin uusi asia kiinnostaa just sen verran et siitä on vähä jotain oppinu

• Anonyymi
        UUSI

Sinänsä taas tulkinnallisesti jännä että mielenkiinto naisiin on säilyny lähestulkoon muuttumattomana mu siihinkin on yksinkertainen selitys niissä on aina jotain uutta opittavaa

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      398
      4460
    2. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      121
      1732
    3. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      135
      1504
    4. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      73
      1263
    5. Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?

The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass
      Tv-sarjat
      15
      1076
    6. Perjantaita!

Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔
      Ikävä
      72
      1067
    7. Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"

Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1009
    8. Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua

Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään
      Ähtäri
      64
      956
    9. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      38
      950
    10. Ei sua mies varmaan kauheasti haittaa

Jos otan sut omakseni, tässä lähiaikoina ❤️
      Ikävä
      65