Taas kerran oikein tosi typerällä tavalla kerrottu selvää uutista muka epäselvänä:
Näin sukulaiset kuvailevat epäiltyä kouluampujaa
”Viime vuodet hänellä on ollut vaikeaa”, koulusurmasta epäillyn miehen sukulainen kertoo. Näin sukulainen kuvaili ruotsalaislehti Aftonbladetille 35-vuotiasta miestä, jota nyt epäillään Ruotsin historian tappavimmasta koulusurmasta.
Veriteot tapahtuivat tiistaina Örebrossa sijaitsevassa aikuiskoulussa. Ainakin 11 ihmistä on kuollut ja useita loukkaantunut. Tekijä ampui tapahtumapaikalla itsensä.
Näin sukulainen kuvaili ruotsalaislehti Aftonbladetille 35-vuotiasta miestä, jota nyt epäillään Ruotsin historian tappavimmasta koulusurmasta.
Veriteot tapahtuivat tiistaina Örebrossa sijaitsevassa aikuiskoulussa. Ainakin 11 ihmistä on kuollut ja useita loukkaantunut. Tekijä ampui tapahtumapaikalla itsensä.
TEKIJÄ AMPUI ITSENSÄ TAPAHTUMAPAIKALLA.
tekijä siis ampui itsensä, niin eihän sitä tarvitse, eikä edes voikkaan epäillä, niinkuin nämä typerät Mediat aina toitottaa ja jankuttaa. Ärsyttää tuollainen rikollisten syvä ja jumalallinen kunnioitus. Sitä ei koirat perään hauku, vaikka meillä täällä suomessa tuota selvääkin selvempää rikoksen tekijää ei turhaan epäiltäisi. Suomi on ruotsin tapaan oikeusvaltio vain rikollisille ja siksi en itse kunnioita suomen typerää oikeusjärjestelmää pätkänkään vertaa
Ruotsin kouluampujaa muka epäillään teosta !
8
142
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt jo vihdoin olet ymmärtänyt, etteivät viranomaiset kirjoita mediaan riviäkään.
- Anonyymi
Tunnustiko se ennen itsemurhaa?
- Anonyymi
Vaikka miten vingut ja jankutat, epäilty on epäilty. Poliisi ei länsimaisessa oikeusjärjestelmässä päätä epäillyn syyllisyydestä.
- Anonyymi
Epäillään tai ei niin itse kunnioitan suuresti tekijää.
- Anonyymi
Aloittaja ei varmaan ole Suomalainen.
- Anonyymi
Huvittaavaa oli Opron lausunto asiasta. Minä ja koko Suomi suremme.
Ei pidä paikkansa. minä en surrut enkä sure. Päinvastoin. Tunsin suurta iloa tästä asiasta. - Anonyymi
Ja sitten taitaa poliisi myös häivyttää sitä, että teko nimenomaan oli rasistinen eli ampui maahanmuuttajia. Tämmöstä olen lukenut, en tiedä onko jonkun teoria/trolli/faktaa, mutta: Ampuja olis sosiaalivirastossa ison hepulin saanut aspergeri (nehän voi isosti suuttua pikkujutuistakin) ja sitten mennyt räiskimään, kun häneltä evätty joku tuki, mutta samaan aikaan Ruotsista on tehty ikäänkuin Lähi-itä, ja heille tulee automaattina kaikki tuet ja vähän päälle.
Pahaa pelkään, että tätä nähdään vielä meilläkin, eikä ehkä yksin mamuja kohtaan, vaan myös kotimaisia elämäntapasossupummeja. Ruotsissa haittamaahanmuutto on paljon suurempi ongelma kuin täällä, mutta samalla tiellä ollaan, ikävä kyllä
lajijasuris- Anonyymi
Ei sen enempää rasistinen musujen tekemät vääräuskoisten murhat ja tällähän oli selvästi mielenterveysongelmia, arvatenkin musujen aiheuttamia tai pahentamia. Ei saanut myöskään sosiialiturvaa vaikka matuille kustannetaan kaikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1723560
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851598Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek261307- 1581242
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941013- 35981
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16973Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?62874Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk94817- 62765