Onko Hämeenlinnassa paljon sinkkunaisia vai muuttavatko kaikki Tampereelle ja Helsinkiin.
Sinkkunaisia
3
169
Vastaukset
- Anonyymi
Luokka-yhteiskunnan alfa-urokset pitävät huolen että yksikään naispoloinen ei yksin juodu olemaan.
- Anonyymi
Ylekin kertoi viime vuonna yhdestä sigma-miehestä, joka tapailee neljääsataa naista, joista neljäsosan kanssa on seksiä. Eli jos nainen haluaa seuraa, aina löytyy, kun vaan ottaa sigma-mieheltä vuoronumeron. Aikoja on, mutta odottamaan joutuu, että oma numero osuu kohdalle.
- Anonyymi
Hyvää kannattaa odottaa, ja hyvän käsite tietenkin muodostuu vallitsevien olosuhteiden perusteella, ja kuten luokka-yhteiskunnassa oikeisto on määritellyt olevansa "ylhäällä", vähintäänkin Jumalasta seuraavana, ja köyhät ovat "alhaalla", saappaan kiillottamisen tasolla, asettuu "ylä-luokka" hyvää merkitsevien adjektiivien kategooriaan.
Bioloogian, ja ottaen huomioon että orgaani-lajeja on miljoonia, joiden joukossa ihminenkin on hyvin homogeeninen, kannalta kyseessä ei ole biologinen ylä- tai ala-tasa, vaan hyvät ja huonot määrittelee taloudellinen varallisuus. Ja kuten eugeniikan isä, ihmelapsi Francis Galton jaotteli ihmisiä, sääty-arvoa perustelemaan, "hyväsyntyisiksi", ovat ylhäiset säädyt ja samalla sosialistis-käsitteellisesti luokka-yhteiskunnan ylä-luokka, taloudellisten hyväosaisten ja syntyperältään rikkaiden ryhmä; olihan sääty-arvo ja säädyille anastettu taloudellinen eriarvo perinnöllistä. Eugeniikalla ei siten alkuperäisessä esityksessään ole mitään tekemistä biologian kanssa, natsien käyttämässä muodossa eugeniikka oli vain kiertoilmaisu geopoliittiselle anti-säätyläiselle sosialismille, ja leima kokonaiselle maanosalle.
Eikä tämä luokka-rasismi geopoliittis-poliittisine jaotteluineen ole mihinkään kadonnut; uus-aatelin sympatia on kommunistilait toimeenpaneman maan puolella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774632- 1801917
- 1241610
- 1251144
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161091- 351036
- 78943
- 52906
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4848