Koulukiusatusta internetkiusaajaksi.

Anonyymi-ap

Koulukiusaamisesta ja sen vaikutuksesta aikuiselämään on paljon tutkimuksia ja ammattihenkilöiden, kuin myös kiusaajien ja kiusattujen kertomuksia.

Kymppi on kertonut olleensa koulukiusattu jopa parhaan kaverinsa toimesta ainakin ikävuoteen 13 asti.
On myös kertonut miten se on omasta mielestään vaikuttanut aikuiselämään.

Kertoisitko meille hyvä Kymppi miksi sinua on kiusattu, mikä on ollut kiusaajien aiheet?

Myös omasta kaveripiiristäsi, siis miksi nimenomaan paras kaverisi oli kuitenkin pahin kiusaajasi?

11

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tähän Tyttö2010Neitinen ei kykene vastaamaan.

On täysin selvää että Dille on joutunut kiusatuksi koska on ollut jo lapsena omanapanarsisti., eli on sitten ollut kaveriporukassa mistä tahansa kyse, niin pellenaama on ollut kaikesta tietoinen, siis aivan kaikesta, jopa myös kokenut.

• Anonyymi

Sensei Pasanen, olette *PIIIP* , hakisitte itsellenne apua.

• Anonyymi

Tää aihe ottaa kipeetä omanapanarssun pieneen sieluun.

• Anonyymi

Internetkovis 2010 luikkii.

• Anonyymi

Kokeeko Majuri Makkara koulukiusaamisen olevan jotenkin hassunhauska aihe siinä määrin, että koulukiusatulle voi siitä virnuilla vielä aikuisenakin ja udella kiusaamisen syitä siihen tyyliin että kiusatussa on jokin vika?

Olethan jo siitäkin ollut kovin huvittunut jos pienenä lapsena naapurustossa ei ole paljoa kavereita.

En ole koskaan törmännyt elämässäni yhteenkään terveeseen aikuiseen, jonka mielestä koulukiusaamisesta voi vääntää, vitsiä jonka avulla pääsisi nauramaan kiusatulle.
      Olet ainoa maailmassa.

Olen kertonut jo tästä aiheesta useita kertoja, mutta kun sinulla on nuo muistisairaudet,
      lukihäiriöt ja vakava ongelma asioiden ymmärtämisen kanssa, niin unohdat sitä mukaa kaiken kun se on kerrottu.

Kerroin myös että koulukiusaaminen on jättänyt sellaisen jäljen etten kuuntele enkä katsele minkäänlaista kiusaamista sivusta, puuttumatta siihen.

Onneksi omat lapseni ovat saaneet ehjän ja turvallisen lapsuuden ja sen kautta perusturvallisuuden tunteen. Sen lisäksi he saivat koulutusta siihen miten härnääminen loppuu. Se loppuu lyömällä naamaan ja kovaa, ja minun lapseni lyövät kovaa.

Kun koulussa täräyttää sen isokokoisen kiusaajapojan lattiaan, niin siihen loppuu kiusaaminen ja muut ymmärtävät saman viestin että kiusaaminen ei kannata.

Se on ylivoimaisesti paras lääke. Väkivalta lopettaa vittuilun.

Minun kiusaajani oli puhdasverinen psykopaatti, erittäin taitava ja kiero manipuloija, kun minä taas olin kiltti ja lojaali, joka viihtyi kaikkien kanssa.

Hän oli perheensä ainoa lapsi ja piti itseään parempana ihmisenä jolla oli synnynnäinen lahjakkuus kaikkeen, omasta mielestään. Ei sietänyt häviämistä ja huijasi aina peleissä ja leikeissä.

Se kiusaaminen oli sellaista väheksymistä ja nakittamista. Hän laittoi ihmiset arvojärjestyksiin (kuten Possonderikin tekee). Oli kympin oppilas ja salasi hienosti opettajilta sen millainen muIkero hän todellisuudessa oli.

Jos tein kässätunnilla jonkun työn paremmin kuin hän, hän kävi rikkomassa sen puutyövarastossa salaa.

Leikittiin piilosta paukkupakkasella, etsin häntä umpijäässä tunnin verran ja menin kyselemään heiltä sisältä että onko näkynyt. Siellähän hän oli kylpytakissa lukemassa Aku Ankkoja ja söi voileipiä. Oli mennyt saunaan ja jättänyt minut ulos etsimään.

Rakennettiin hieno puumaja. Sovittiin että mennään sinne yöksi. Kävi ilmi että hän meni sinne majaan yhtä muIkun serkkunsa kanssa ja minun piti pitää puun alla vahtia omassa makuupussissani.

Ne oli tuollaisia pikku tekosia. Siinä kuudennen luokan paikkeilla hän alkoi myös läpsiä naamaan. Ei ikinä koulussa, koska hän esitti siellä mallioppilasta. Serkuilleen hän oikein elvisteli sillä että hän voi lyödä minua huvikseen milloin haluaa.

Hänen isänsä oli kunnon mies ja kun hän huomasi tuon alistamisen, hän sanoi minulle että piekse xxxxx tuo paskiainen, tarkoittaen poikaansa. Isänsä tiesi minun pystyvän siihen koska olin isompi ja vahvempi ja paras kaikessa koulu-urheilussa.

Se toteutui grande finaalissa siinä 12 vuotiaana keväällä ennen kesälomaa. Hän testasi alistamisen rajoja lukitsemalla huoneensa oven ja sanoi minulle että sinä lähdet täältä sitten kun minä annan luvan.

Täräytin häntä nyrkillä nenään sen minkä lähti. Hän kaatui selälleen ja löi päänsä vielä palomuuriin. Otin puisen tuolin ja heitin sen hänen huoneensa ikkunasta läpi ja lähdin paloportaita pitkin alas ja kotiin.

Sinne jäi kyyneleet silmissä nenä veressä istumaan. "Ystävyys" loppui siihen, vaihdoin kaveriporukkaan johon olisin kuulunut jo aiemmin ilman tuota nilviäistä. Ne kaverisuhteet on olemassa edelleen.

Seiskalle kun mentiin uuteen kouluun ja ilmoittauduin karateen, niin tuo entinen kiusaajapoika ilmoittautui myös ja koetti hieroa sovintoa, hänellä ei ollut yhtään kaveria enää.

Nyt oli selvää kumpi meistä oli oikeasti se kukko ja kumpi ei. Karatessa hän oli surkea ja arka, kun taas minä sain ylistystä. Hänellä ei ollut mitään saumaa minua vastaan ja pelkäsi. Se kiusaamisen aikakausi oli takanapäin.

Hänestä tuli sitten opintomenestyksestä huolimatta isänsä duunipaikalle huoltomies ja siihen hän jymähti. Ei koskaan onnistunut vakiintumaan eikä saanut lapsia. Hänestä tuli jonkinlainen Kennelin koirahomo ja erakko.

Noin kolmekymppisinä sattumalta törmättiin, minulla oli jo kaksi poikaa, kaunis vaimo, uudehko auto, maksettu komea omakotitalo, mökki Hayabusa ja tunnettu firma.

Hän asui pikkuisessa rivarissa josta oli velkaa. Kävin kahvilla luonaan pyynnöstä ja hän ähisi ja puhisi kun yritti anteeksipyyntöä. Minä sanoin että anna olla, ei niitä tarvi enää muistella.

Totuus oli kuitenkin se että nyrkkini heilahti hieman herkemmin aikuisenakin, kuin se ehkä muuten olisi heilahtanut, mutta enpä muista yhtään kertaa että olisin turhaan lyönyt.

Jos toinen ei ollut nyrkit pystyssä, niin en koskaan "aseetonta" miestä lyönyt, eikä niissä siten ole mitään kaduttavaa eikä anteeksipyydeltävää keneltäkään.

Siellä on kiusaajapoika erakkona koirahomona tänä päivänäkin. Facesta olen nähnyt.

2010

• Anonyymi

Sinun osaltasi minä koen että koulukiusaamisellesi on ollut erittäin perustellut syyt, sulla on ollu virtsarakko päässäsi syntymästäsi asti, olet idiootein ihminen jonka kanssa olen ollut jossain tekemisissä, onneksi sun kanssas vain tällä palstalla, koska et kykene räpsäyttämään.

Kirjota Dille sinä metrisiäsi, ne on hissituhnun arvoisia.

> § <

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun osaltasi minä koen että koulukiusaamisellesi on ollut erittäin perustellut syyt, sulla on ollu virtsarakko päässäsi syntymästäsi asti, olet idiootein ihminen jonka kanssa olen ollut jossain tekemisissä, onneksi sun kanssas vain tällä palstalla, koska et kykene räpsäyttämään.

> § <

Ei i kannata Senssu ruokit vain trollia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

> § <

Helppo huomata että on vielä vähän sairaseläkkeestä jäljellä, eikä myöskään ole vaikea arvata miksi se sairaseläke on myönnetty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei i kannata Senssu ruokit vain trollia.

Sitähän se kaipaa niin pääsee kertomaan miten ystävällinen turpaanvetäjä on ja lapsensakin opettanut.

Siis ylivertaisiakin on kiusattu, mikä mahtaa olla syy, onko tullu isäänsä niin että heilläkin on virtsat päänupissa, ja nyrkit käytössä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitähän se kaipaa niin pääsee kertomaan miten ystävällinen turpaanvetäjä on ja lapsensakin opettanut.

Siis ylivertaisiakin on kiusattu, mikä mahtaa olla syy, onko tullu isäänsä niin että heilläkin on virtsat päänupissa, ja nyrkit käytössä.

Ajattele Senssu loogisesti, miljonääri joka ei tiedä alastaan yhtään mitään, kirjoittelee päivittäin pattaya palstalle metrikaupalla kaikenlaista skeidaa, mitä muuta se voi olla kuin trolli. ei uskalla edes tietojaan kertoa täällä, juuri siksi kun tuollaista ihmistä ei ole olemassakaan, on vain sairas trollipoika, joka vetää nuottaa perässään, toivoen että joku tarraa kiinni...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattele Senssu loogisesti, miljonääri joka ei tiedä alastaan yhtään mitään, kirjoittelee päivittäin pattaya palstalle metrikaupalla kaikenlaista skeidaa, mitä muuta se voi olla kuin trolli. ei uskalla edes tietojaan kertoa täällä, juuri siksi kun tuollaista ihmistä ei ole olemassakaan, on vain sairas trollipoika, joka vetää nuottaa perässään, toivoen että joku tarraa kiinni...

Aivan oikein, julkaisee päiväuniaan ja haaveitaan tosina, sekä maustaa niitä mitä erilaisimmin näkökannoin ollen aina kaikessa, aivan kaikessa oikeassa, kas kun lähtenyt vaihtamaan sanaa polkupyöristä toisen profiilinsa kanssa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      30
      3601
    2. Kukka ampu taas Kokkolassa?

T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs
      Kokkola
      9
      1648
    3. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1493
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      1310
    5. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      944
    6. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      34
      913
    7. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      243
      905
    8. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      60
      889
    9. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      66
      864
    10. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      98
      839
    Aihe