Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
Löydänköhän koskaan
133
1217
Vastaukset
- Anonyymi
Sun jumlointiko siinä oli tärkeetä?
Eikö rakkaus merkkiny yhtää mitää 😭🥺?- Anonyymi
Jumaloi koska rakasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumaloi koska rakasti
Hän rakasti sinua. Entäpä toisin päin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän rakasti sinua. Entäpä toisin päin?
Rakastin myös
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastin myös
Imperfektissä. Et siis rakasta enää häntä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Imperfektissä. Et siis rakasta enää häntä?
Arvasin että kysyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastin myös
Loukkaa mua IRL niin en oikein tiedä pystyykö käyttämään preesensissä vaikka tunteita on edelleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loukkaa mua IRL niin en oikein tiedä pystyykö käyttämään preesensissä vaikka tunteita on edelleen
Miten loukkaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten loukkaa?
Olemalla toisen kanssa ilman et selvittää välejä toisen kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mikä loukkaa.?
On toiminut edelleen rakkaus pohjallalla.
Mut nyt on aika siinä ja siinä jaksaako raskastaa viel.?
Palstalta pitää ainaki sirrtyä pois. Ärsyttää jo palstakijoitukset.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen jättänyt sut kyllä. Itse vedit luurin korvaan etkä halunut puhua. Ei sua ole kyllä näkynytkään moneen kk
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten loukkaa?
Annahan sinäkin taapero jo tämän palstasedän daraamatyöpajan olla😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annahan sinäkin taapero jo tämän palstasedän daraamatyöpajan olla😂
Ja nosta housus, mene parturiin ja hanki oikea elämä selä parempaa tekemistä. Ugh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nosta housus, mene parturiin ja hanki oikea elämä selä parempaa tekemistä. Ugh
Saithan ylös, kaleeriorja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastin myös
Ellei mitään tullut, niin unohda jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida selvitä täällä.
- Anonyymi
Minä jumaloin ja polvistun hänen eteen ihan muutakin varten kuin kunnioituksesta. 🍆🧎♀️
🤭🤗
👩🏻🦳- Anonyymi
En noin pieni sentään ole 😂
👩🏻🦳 - Anonyymi
🍆💦👅hupsista 🫢
🧔🏻 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🍆💦👅hupsista 🫢
🧔🏻Kuinkas tässä näin kävi🤗🦵paljasta pintaa ja reittä pitkin ylös. Eipä siinä muuta tarvita kun kaatohommiksi meni❤️
Jalkoihin ei jäänyt kuin stayupit ja korkkarit - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinkas tässä näin kävi🤗🦵paljasta pintaa ja reittä pitkin ylös. Eipä siinä muuta tarvita kun kaatohommiksi meni❤️
Jalkoihin ei jäänyt kuin stayupit ja korkkaritUuh aaaah
- Anonyymi
Sulla ei taida palstasetä nämä ns pelivehkeet toimia, vai mitä? Kyselee t-nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🍆💦👅hupsista 🫢
🧔🏻Onko gubbe vielä tulossa niitä linkkejä hot girls/sexy girls?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinkas tässä näin kävi🤗🦵paljasta pintaa ja reittä pitkin ylös. Eipä siinä muuta tarvita kun kaatohommiksi meni❤️
Jalkoihin ei jäänyt kuin stayupit ja korkkaritSonnustaudutko naisena esiintyvä mies myös itse nyloniin? Kyllähän sillä karvakintut peittää ja hoopoille menee täydestä👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla ei taida palstasetä nämä ns pelivehkeet toimia, vai mitä? Kyselee t-nainen
Oletko t-nainen sadisti? No ehkä hieman olen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko t-nainen sadisti? No ehkä hieman olen.
Mitäs se alentuva kölvi tähän tuumaa?
- Anonyymi
Itserakas mies olet.
- Anonyymi
Vastaan rehellisesti; et tule löytämään, tiedän sen.
- Anonyymi
Mistä voit tietää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä voit tietää
Sepä ... kukaa ei tiedä mut sun huomota kaipasvat hsluaa nousta kisan ykkoseksi tollakin.
Sivust - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä voit tietää
Koska tiedän olevani niin erilainen mies henkisesti ihan suoraan sanottuna.
- Anonyymi
Jättikö K nainen sinut?
- Anonyymi
Ahahahahahahaaaaaaa😅🤣😂😀😃😄😁😆😂
- Anonyymi
😂🤣
- Anonyymi
Mikä täs guben avauksessa oli se nanosekunnin kestävän euforian tunteen aiheuttaja tällä kertaa, limppu? T momma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä täs guben avauksessa oli se nanosekunnin kestävän euforian tunteen aiheuttaja tällä kertaa, limppu? T momma
Ilmeisesti myös kiusaaja, jos ei anna kääpiöiden tolskata rauhassa. Pitäkää pinssipajanne
- Anonyymi
Kyllä pervo pervon tunnistaa 🤗🤭
Ollaan tässä jo kierretty pitkään kuin kissa kuumaa puuroa hillosilmällä 😘🍩🍆
👩🏻🦳- Anonyymi
Menkää muualle jauhaa noita. Tehkää vaikka ihan oma aloitus. Että oon kypsä, kun kaikki ketjut täynnä tota teidän "hauskaa" kahdenkeskistä. Ihan oikeesti aikuiset ihmiset.
- Anonyymi
Suklaarinkeli hillosilmällä..kuulostaa hyvältä!🤣
- Anonyymi
Hitto mikä hilloviiva.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menkää muualle jauhaa noita. Tehkää vaikka ihan oma aloitus. Että oon kypsä, kun kaikki ketjut täynnä tota teidän "hauskaa" kahdenkeskistä. Ihan oikeesti aikuiset ihmiset.
😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suklaarinkeli hillosilmällä..kuulostaa hyvältä!🤣
Hunajaista 🍯
sun kanssa kulta. Muita liukkareita ei tarvi
👩🏻🦳 - Anonyymi
🤍🩷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hunajaista 🍯
👩🏻🦳No ei tarvita❤️
- Anonyymi
No uffaffaa onpa kerrassaan jännä tämä don..,rinkelikerronta palstasetä. Voimia verensokeris kanssa sullekin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hitto mikä hilloviiva.
Oletko jotenkin syyntakeeton kenties? Kyselee eräs nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂
Luuletko sinä rassukka olevasi jotenkin osallinen tähän yhden miehen draamaan ja larppaatko itsellesi jotain nk kiusaajan osaa täällä? Pelkkä ilmapäinen pimatsu olet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hunajaista 🍯
👩🏻🦳Voi sinua itsellesi kirjoittelevaa eunukkia😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko jotenkin syyntakeeton kenties? Kyselee eräs nainen
Oliko tämä kysymys teppana jotenkin laiton vai mitä hilailet?
- Anonyymi
Ruusunnuppu on auki sulle kulta 😘
👩🏻🦳- Anonyymi
🤫ei täällä sshhhh🤫
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤫ei täällä sshhhh🤫
Ollaan hiljempaa ettei naapurit kuule🤭saadaan pian häätö 😂
- Anonyymi
Ja mä tulen kuin sade, tahdooon rakastella sinuaa🤪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaan hiljempaa ettei naapurit kuule🤭saadaan pian häätö 😂
Ja naapuritha tulee kuulemaa....ei pystytä olemaan hiljaa😜😍🥰🤪👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja naapuritha tulee kuulemaa....ei pystytä olemaan hiljaa😜😍🥰🤪👍
Naapurilla tuu ku nenä kippeeks jos ei keksi muuta elämää ku gubbe ja suomi24. No e kai, enemmän Viittasin tähän erääseen ulkopuoliseen nk naapuruus-seksuaaliin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naapurilla tuu ku nenä kippeeks jos ei keksi muuta elämää ku gubbe ja suomi24. No e kai, enemmän Viittasin tähän erääseen ulkopuoliseen nk naapuruus-seksuaaliin
Ps vielkin ihmettelen ettei hänelle oo tullu mieleen muuttaa siihen naapurustoon, jotta voisi hallita kaikkea soopaa sekä hevon vtun humppaa paremmin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ps vielkin ihmettelen ettei hänelle oo tullu mieleen muuttaa siihen naapurustoon, jotta voisi hallita kaikkea soopaa sekä hevon vtun humppaa paremmin
Vaik sinne aakkulan- koo ja matomäen puolelle
- Anonyymi
Olisi ihanaa sun kanssa pyöriä 69
Tykkään olla päällä
👩🏻🦳- Anonyymi
Eli olet laiska mies joka röhnöttää selällään
- Anonyymi
Saisit niin usein kun haluat. En pihtaa 😘
- Anonyymi
Et löydä. Pidä toi. Mielellään vähintään vuosi.
- Anonyymi
Et taida oikein ymmärtää. Omaa vastuutasi
- Anonyymi
Hiippailin babydollissa hississä sua vastaan.
Tykkäät roolileikeistä. Innostan sua niillä asuilla- Anonyymi
👩🏻🦳🙍♂️
🦺👗
🩳🧦 - Anonyymi
Oletko palstasetä miettiny koskaan ihan housua ja paitaa kuten me muutkin? Täällä on muodissa myös heijastinliivit, mutta se on sesonkiluonteinen asuste
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko palstasetä miettiny koskaan ihan housua ja paitaa kuten me muutkin? Täällä on muodissa myös heijastinliivit, mutta se on sesonkiluonteinen asuste
Joo en minä mitään päiväkotilaisten huomioliivin nyt herkkä poika tarkoittanut, vaan niitä asusteita jota jokainen voi ostaa jostain rustasta. Voimia sulle tyhjäntoimittaja, syynää syynää ku kaljuillq ei huomista olisi ns😉
- Anonyymi
Älä nyt hupsi rakas, anna minun tulla jumaloimaan karvakoipiasi. Tulevaisuus on auki ja voimme muokata siitä aivan mitä tahdomme 🥰 ei minkään tarvitse olla kiveen hakattua
- Anonyymi
Luulen että se oli semmonen kerran elämässä -mahdollisuus. Tosi harvalla näin erikoinen naismaku.
Minua taas ei harmita vaan päinvastoin olen tyytyväinen että osasin pitää puoleni. Minulla oli vain hävittävää, kuten hyvin tiedät. Julma käsittely olisi ollut luvassa.- AnonyymiUUSI
Some like look for a trouble or a pickle at least lmao gubbe
- Anonyymi
Voi sun kanssa olisi kaikki niin helppoa ja kivaa ❤️
Rakastan sua, tunnen sut tässä lähellä 👩🏻🦳- AnonyymiUUSI
Älä sinä ainakaan palstasetä ihmeessä toimi näin
- Anonyymi
Vaikutat harvinaisen omahyväiseltä. Sellaisten ei kannata sekaantua herkkiksiin. Kokemusta on, mutta olen jo oppinut vuosia sitten. Ehkä joku muu osaa käsitellä herkkää naista paremmin.
- AnonyymiUUSI
Mistä nä palstasetä puhut? Ei tartte nousta seisomaan tai ottaa lakkia pois, kuha ovat vaan
- Anonyymi
Ykköstä ja kakkosta saa vaihtaa välillä.
Ei puhuta nyt auton vaihdelaatikosta 😂 - Anonyymi
Et löydä. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣀⣀⡀⢀⣀⣀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢀⣀⣀⣤⣶⠾⠟⠛⠛⠛⠛⠛⠛⠻⢵⣦⣄⡀⣀⣀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⢀⣴⡾⠟⣷⠟⠋⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⠙⢿⣿⠲⢿⣆⡀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⢠⣿⠏⠀⠀⠁⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠉⠀⠀⠹⣾⡄⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⢠⣿⠇⢀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⡀⠘⣟⡄⠀⠀⠀
⠀⠀⢀⣿⠏⢠⡟⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⢷⡀⠹⣧⡀⠀⠀
⠀⢠⣿⠏⠀⣾⠃⠀⠀⡠⠤⡤⢢⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⡦⠤⠠⣄⠀⠀⢸⡇⠀⠹⣗⡄⠀
⠀⣾⡟⠀⠀⢹⡆⠀⠀⠉⠑⠿⠃⠀⠀⠀⠀⢀⡀⠀⠀⠀⠀⠱⠾⠋⠁⠀⠀⣸⡇⠀⠀⢹⣞⠀
⠘⣿⠁⠀⠀⠀⠻⣦⣀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠖⠋⠙⠆⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢀⣠⣴⠏⠀⠀⠀⠈⣿⠆
⠀⣿⡄⠀⠀⠀⠀⠈⠉⢻⣷⣶⣦⣤⣤⣤⣤⣤⣤⣤⣤⣤⣤⣶⣶⣾⡟⠉⠀⠀⠀⠀⠀⢠⣿⠃
⠀⠹⣷⣄⠀⠀⠀⠀⠀⢀⣿⠀⠀⠀⠉⠉⠈⠁⠉⠈⠉⠁⠀⠀⠀⣿⡅⠀⠀⠀⠀⠀⢀⣾⠏⠀
⠀⠀⠉⠿⣷⣤⣀⣀⣤⣾⠟⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠙⢿⣦⣄⣀⣤⣶⡿⠋⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠈⠉⠉⠉⠉⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠉⠉⠉⠉⠁⠀⠀⠀⠀
Siksi olen surullinen sun puolesta. Mä kyllä pystyn löytämään kävelemään läpi helvetin ja löytämään naisen, jota Jumaloin ja rakastan yhtä paljon kuin sua, vaikka sellainen tähdenlento tapahtuu ehkä kerran miljoonassa vuodessa, ei sua oo millään tavalla helppo unohtaa ja tiiät sen.. </3, mutkun leikit ja pelaat sydämellä herkällä.. ja sit saan epävakaan kohtauksen ja pelästyn, ja pilaan kaiken taas, kun luulen jotain trollin kirjoituksia sinuksi, kun pelaat ja leikit.. jos vain olisit rehellinen.
Miten sä pärjäät, ilman että varjelen ja rakastan sua, sitkun pääsen susta viimein yli? Tuutko oleen surullinen sit? Miksei voitu edes selvittää asioita, sulle haluan rehellinen olla.?
Vähättelet omaa tavallisuutta, vaikka rakastuin sussa siihen, uskallat olla tavallinen ja normaali maailmassa, jossa kaikki haluu erottua, oot huipputyyppi. Sulla on söpö nenä, jota pusutella tosi paljon, sulla on kauniit merensiniset silmät täynnä uteliaisuutta, kiltteyttä ja herkkyyttä. Sä olet kiltti "luuseri", ihana, mutta kovin itseään vähättelevä ja epävarma, sä haet validaatiota muilta, oot heikkoluonteinen ja rakastettava, sellainen jolle sydän voi aueta kokonaan.
Tiiät, että sun ihastuttava persoona + sun valloittava ulkonäkö ja toi herkkyys on vastustamaton mulle. Jos oisit vieressä tässä, niin haluisin suudella, paijata, ja kertoa, että kaikki on hyvin, tiiän että oot itsenäinen ja vahva ja et haluu että pidän susta huolta, mut kun nään ja tunnen, että et voi hyvin, tunnen fyysistä kipua sydämessä.
Koska olet ihana ja rakastan sua yhä. Ja se sattuu jos sua sattuu. Oot kultanen ja rakastettava, joka miehen unelma nainen, sellanen josta monet miehet voi vaan unelmoida. Mut näkeekö ja arvostaako ne sussa sitä sielunkauneutta ja herkkyyttä samalla tavalla ,kuin minä?- AnonyymiUUSI
Voi jestas! En ominu itselleni, mut toivottavasti joskus joku sanoo mulle yhtä kauniisti🩷
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi jestas! En ominu itselleni, mut toivottavasti joskus joku sanoo mulle yhtä kauniisti🩷
Jumala muuten vihaa eroja. Sielun vihollisen taas aina laittaa kapuloita rattaisiin, ja yrittää hajoittaa perheitä ja tuhota ihmissuhteita . Surku! 🩷
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jumala muuten vihaa eroja. Sielun vihollisen taas aina laittaa kapuloita rattaisiin, ja yrittää hajoittaa perheitä ja tuhota ihmissuhteita . Surku! 🩷
Eli älä tee mitää ni et tee virheitä?
- AnonyymiUUSI
” Mut näkeekö ja arvostaako ne sussa sitä sielunkauneutta ja herkkyyttä samalla tavalla ,kuin minä?” Kääk kä kä tää ny ainaki on jostain puppuoppaasta laini
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
” Mut näkeekö ja arvostaako ne sussa sitä sielunkauneutta ja herkkyyttä samalla tavalla ,kuin minä?” Kääk kä kä tää ny ainaki on jostain puppuoppaasta laini
Sielunkauneutta ha ha
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sielunkauneutta ha ha
Haluaisin aistia sielunkauneuttasi mieluiten jo tänään
- Anonyymi
Mitä hittoa täällä tapahtuu?
-sivusta- Anonyymi
Palstasetä leikkinyt taas yöllä itsensä kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstasetä leikkinyt taas yöllä itsensä kanssa.
Juuri näin ja mitään muuta täällä ei sitten tapahdukaan, mitä kosmista se kenellekin tarkoittaa
- Anonyymi
Aika itsekeskeistä ajatella, että haluat jonkun "jumaloivan" sinua.
Tuosta on rakkaus kaukana, koska rakkaus antaa, ei ota.- Anonyymi
jep oksettaa koko alotus ja mitä luultavammin jälleen kerran häneltä. Sivusta n
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jep oksettaa koko alotus ja mitä luultavammin jälleen kerran häneltä. Sivusta n
Eiköhän tuo aloittaja kuitenkin ole nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kulkuset hällä on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei naiset kirjoita tommosta pskaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palsta on täynnä huomionkipeitä naisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palsta on täynnä huomionkipeitä naisia.
Mm unohdit ne miehekkeet.Voi kyllä niitäkin piisaa ns
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mm unohdit ne miehekkeet.Voi kyllä niitäkin piisaa ns
Totta. Palsta on täynnä misogynistisiä "miehiä".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eiköhän hän kuitenkin ole mies, senkin pakkomielteinen maalailija. Järkyttävää, että tämä ilmaisu nainen tarkoittaa joillekin juustoille tiettyä yksilöä. T
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Misogyyniset uuvatit ei halua ymmärtää tätä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eiköhän hän kuitenkin ole mies, senkin pakkomielteinen maalailija. Järkyttävää, että tämä ilmaisu nainen tarkoittaa joillekin juustoille tiettyä yksilöä. T
Yhyhy miks sä kirjoitta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Misogyyniset uuvatit ei halua ymmärtää tätä
Miltä muuten teppana tuntuu vähä reflektoida?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Palsta on täynnä misogynistisiä "miehiä".
No sitä juuri noita rinsessoja voi ees miehiksi kutsua. T
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kulkuset hällä on
Uhanalaiset peräti ns
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Uhanalaiset peräti ns
Ooh
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Raakaa ja rivoa tekstiä ne kirjoittaa ketkä kirjoittaa, eiku ei mittään
- Anonyymi
Oksettava setti
- Anonyymi
Menikö sulla heti tunteisiin kun palstasetä vähän öyhötteli? Voimia nyt pontso
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menikö sulla heti tunteisiin kun palstasetä vähän öyhötteli? Voimia nyt pontso
Niin teki haihatteli
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin teki haihatteli
Mitä haisteli?
- Anonyymi
Minulla ei ole tapana jumaloida ketään!
- Anonyymi
Oisko joki hermoloma mitään gubelle aamuin illoin huuteleva kosminen kokija? Pelkkää minäminä näm sin jutut täällä mies
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oisko joki hermoloma mitään gubelle aamuin illoin huuteleva kosminen kokija? Pelkkää minäminä näm sin jutut täällä mies
Minä en tee sitä enkä tätä, enkä ajattele sitä tai kuuntele musiikkia, enkä juo kahvia. parodia
- Anonyymi
Näinpä sitä saa mitä tilaa mitä pelleilit olisit käyttäytyny kuin aikuinen nainen olitkin lapsi nainen jatka vain pelleilyäsi
- AnonyymiUUSI
Kuinkahan moni tohelo on tunnistavinaan aloittajasetä tästä jotain?
- Anonyymi
Voi voi. Karma
- Anonyymi
Vetäisin oikolukuun viime vuorokausien kannet, väliin jäi kaivattuni, se millaiseksi muutun öisin, ei tässä nuorisonkaan vauhdissa pysy, opiskelija bileissä raiskataan ja juopotellaan ja minun juomatta ja juotavat alkoholit ovat pettäviä; Kertomukse opetus voi vittu kun panettaa? Taas? Taasko kysäisi Femini?
- AnonyymiUUSI
Jaha sellaiseen limidiskoon olisi setämies menossa
- Anonyymi
En jumaloi ketään.
- AnonyymiUUSI
Eikä sin kannatakaan satsata niinku mihinkään
- Anonyymi
No itse pysyisin kaukana noista jumaloivista ne on turhan helppo laittaa tossunalle huomaamattakin ja veikkaan että lopulta käy ihan kenenkä tahansa hermoon pitkällä aikavälillä
- AnonyymiUUSI
Karma is a bitch
- AnonyymiUUSI
Mitä tämä voisi tarkoittaa suhteessa palstasedän joutavaan proosaan? Get hjelppiä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tämä voisi tarkoittaa suhteessa palstasedän joutavaan proosaan? Get hjelppiä
Also voimia teppana👍
- AnonyymiUUSI
Kyl sä vielä joskus löydät sen ainoan, oikean rakkauden. Älä luovuta! Nainen sivusta 🩷
- AnonyymiUUSI
Ei löydä. Jos olisin ilkeä, kirjoittaisin että hän ei tiedä mitä menettää ja ehkä sitä arvostaa vielä joskus.
- AnonyymiUUSI
Samoin harmittaa minuakin, mutta toivon että saisin vielä tilaisuuden.
- AnonyymiUUSI
Et löydä, koska se mitä oli ja minkälainen minä olen on ainutlaatuista.
- AnonyymiUUSI
Ehkä toi jumalointiosuus tossa oli kuitenkin liioittelua 😉
- AnonyymiUUSI
Vain sekö olisi liioittelua tässä palstasedän tenavain sadussa vaavi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vain sekö olisi liioittelua tässä palstasedän tenavain sadussa vaavi?
Se sanoi vaavi
- AnonyymiUUSI
varmuudeksi, minä en jumaloinut, sekoitat minut johonkin toiseen. Voit siis vielä saada tuon joka sinua on Jumaloinut.
- AnonyymiUUSI
Apua tätä ketjua mopo lähti skidisti ehkä
- AnonyymiUUSI
Ko Vtutti
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ko Vtutti
Ps kiva ku reflektoit taas mikroskoopillas teppana kauas pilvet karkaavat turhaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ko Vtutti
Positiivista tässä on nyt kuitenkin se, että vtutus on ollut enimmäkseen sisäistä
- AnonyymiUUSI
Vastaa nyt vaan siihen mun eiliseen irl viestiin ja esitä ettei mitään tapahtunut 😂😘 Tuu vaik kylään ja rakastellaan ❤️
- AnonyymiUUSI
Jokainen tekee omat valintansa. Itsekään en tiedä, löytyykö enää sellaista naista, josta olisin niin pahasti sekaisin. Jospa sitten molemminpuolisesti.
- AnonyymiUUSI
sanoi tunteellista, tietenkin tieteellistä, halusin vain oikolukea siua, edelle dildosi
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575459- 914271
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3722530Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s701065Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301028- 61833
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46806Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789- 26779
Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52769