Oli aivan pakko tehdä tällainen ketju, ettei kukaan muu mene lankaan kyseiseen kusetukseen. Kyseessä siis Suvi Muuttosiivouspalvelu (muuttosiivouspalvelu.fi). Täysi kusetusfirma. Tilasin 8h muuttosiivouksen ja kävin avaamassa oven heille ennen kun lähdin töihin. Kun kävin tarkistamssa jäljen, oli lopputulos karsea. EI OLTU EDES IMUROITU. Kaikki siis tekemättä. Kylppäri likainen, keittiö likainen, lattiaa ei edes imuroitu eikä pölyjä pyyhitty.
Reklamaatioon todettiin vain, että: "mikäli haluatte parempaa jälkeä, pitäisi tilata pidempi siivousaika". Asiakaspalvelija tosi tympeä. Meinasivat tosissaan, ettei 8h aikana välttämättä kerkeä pyyhkiä pölyjä tai imuroida, jos on sen verran likaista. Oli kuitenki täysin tyhjä asunto eikä muutenkaan mitenkään erityisen karseessa kunnossa. Tarjosivat kuitenkin lisäsiivouspalvelua "kohteliaasti" 48€/h.
Kun uhkasin viedä asian kuluttajaneuvontaan, sanoivat aikalailla, että "viekää vaan, siellä on kuluttujariitalautakunnassa 18kk jono ja viedään asia käräjille, jos viette asian kuluttajariitalautakuntaan". Lupaisivat samassa yhteydessä alentaa hintaa ja tulla siivoamaan 30€/h liksalla. Lopulta, kun sanoin oikeasti ottaneeni yhteyttä kuluttajaneuvontaan, lupautuivat tulemaan ilmaiseksi siivoamaan uudestaan. Tällöin kaksi hlö tuli tunniksi, imuroivat, pyyhkivät tasot ja pesivät kylppärin. Mitään muuta eivät tehneet, joten jälki oli edelleen luokatonta eikä ollenkaan sopimuksemme mukaista. Edes kukaan ei pahoitellut asiaa.
Suosittelen siis pysymään kaukana kyseisestä kusetusfirmasta.
Ps. Suvin siivouspalvelut taitaa olla eri firma, kuin tämä Suvin muuttosiivouspalvelut. Tämä ränttini koskee siis näistä jälkimmäistä, joka käyttää nettisivuja muuttosiivouspalvelu.fi
PYSY KAUKANA! Kokemuksia Suvin muuttosiivouspalvelusta (www.muuttosiivouspalvelu.fi)
19
1588
Vastaukset
- Anonyymi
Hei.
Missä kaupungissa tämä tapahtui 😱 - Anonyymi
Taitaa olla paras siivota itse.
- Anonyymi
Itselläni ainakin Tampereen seudulla samanlaisia kokemuksia kuin AP:lla
- Anonyymi
Joo Tampereen seudulla täälläkin t.AP
- Anonyymi
Lahdessa samanlaista! Varokaa tätä firmaa!
- Anonyymi
Hei!
Helsingissä tilasin kyseisen firman tekemään muuttosiivouksen. En suosittele kenellekään.
Luokattoman huonoa jälkeä tekivät. - Anonyymi
Tampereella täysin sama kokemus. 12h laskuttivat muuttosiivouksesta. Lattioita oli päällisin näön vuoksi vähän pyyhitty, mutta asuntoa ei oltu edes imuroitu kun kodinhoitohuone täynnä koirankarvaa.
Kaikki pinnat ja kaapit pyyhkimättä. Oikeastaan vaikea sanoa mitä olisi tehty, paitsi pakastinta yritettiin sulattaa virrat päällä. Onneksi käytiin suht pian "siivoojien" jälkeen paikalla niin pakastin ei huutanut ovi auki täysillä koko päivää.
Kannattaa ehdottomasti välttää. - Anonyymi
Oulu komppaa. Suoranainen kusetus. Siivous ei ollut mitä luvattiin. Kaappeja ei oltu pyyhitty, listat pyyhkimättä, pesuhuone pesemättä. Hanat kalkkiset , oven/ kahvat täynnä sormenjälkiä. Keskeltä lattiaa oli pyyhitty. Alennusta sain pizzarahan mielipahasta ja 400€ laskun.
- Anonyymi
ja vaasastakin sama kokemus
- Anonyymi
Onpa harmi.. käyttänyt itse tätä
https://www.kilpailutasiivous.com/
Tarjoukset tulee nopeasti ja palvelu hyvää. - Anonyymi
Hyvinkäällä tilasin kys. firman ja olin tyytyväinen, kommenttien perusteella vähän säikähdin mutta kaikki meni hyvin!! Siivooja todella mukava :)
- Anonyymi
Kuopiossa muuten lähes ok, paitsi jättivät mm. omalla siivouslistallaan olevat kylpyhuoneen viemärin siivoamatta, eikä uunia oltu siirretty eikä siis mitään puhdistettu alta eikä ympäriltä.
Laskutetaan ammattilaisen hinta, mutta työpaikkailmoitusten mukaan mitään ammattitaitoa ei vaadita.
Sain ala-arvoisen 20 € alennuksen, mutta oli pakko maksaa lasku, jotta sain sen viime vuoden verotuksessa kotitalousvähennykseen.
ytj.fi:stä kannattaa tarkistaa, mitä kaikkia nimiä ko. firma käyttää ennen kuin haksahtaa palkkaamaan muuttosiivousta noilta. Firmallahan ei selvästikään ole omia siivoojia, vaan "palkkaavat" paikallisia "siivoojia" töihin. - Anonyymi
Hirveä kusetusfirma. Siivoojat eivöt tulleet ollenkaan paikalle eikä firmaan ole minkäänlaista puh nroa. Kun sitten sain yhteyden yrittivät väkisin tulla 5 tuntia sovittua myöhemmin ja se kun ei nyt vaan käynyt minulle. Olin luovuttanut avaimet jo pois. He edelleen yrittivät mennä väkisin asuntoon. Nyt uhksilevat minua kun ilmoitin etten missään tapauksessa maksa laskua, jota he siis vaativat täysimääräisenä maksettavaksi. Puheluista tuli lopulta huutokilpailua, menetin malttini aivan totaalisesti!!! Hullu firma.
- Anonyymi
Jännitti ottaa siivous, kun olin lukenut nämä, mutta kaikki sujui moitteettomasti niin pakko vähän puolustaa täällä. Tänne kun varmasti tulee vain ne huonot kokemukset ja ilmeisesti firma kuitenkin tekee tuhansia muuttosiivouksia vuodessa. Minulle siivottiin uusi asuntoni Lohjalla ja entinen asuntoni Espoossa, molemmat oli oikein hyvin siivottu. Lasku tuli sentilleen sovittuna ja etukäteen oli selkeästi kerrottu kaikesta. He myös hakivat avaimeni työpaikalta, kun en päässytkään avaamaan ovea yllättävän palaverin vuoksi! 😊
- Anonyymi
Pakko sanoa ettei meillä menny ihan putkeen! Oli vanhan ja uuden kämpän siivoukset niin 5 kerralla joutu viel ite vähä siistii paikkoi! Eli toises kämpäs kävivät 2 kertaa ja toises 3 kertaa! En yhtään ihmettele kun ottavat niin paljon töitä etteivät kerkii kaikkii kunnol siivoo! Lisäksi on ulkomaalaisia osaksi kielitaidottomia tekijöitä niin ei mene asiat aina perille tai sitten vaan jätetään kylmästi työt tekemättä kun on kiire toiseen paikkaan! Eli kannattaa miettiä valitseeko tämän firman . Itse en voi suositella!
- Anonyymi
Ei kannata maksaa enne kuin tarkistaa työn tulokse!
- Anonyymi
Huijaus firma!!!!!!
- Anonyymi
Huijausta huijauksen perään!
- Anonyymi
Älkää missään nimessä ottako tätä firmaa!!! Itse jouduin vielä loput hommat tekee kun työ niin kehnoa! Hieman ylipainoiset ja huonosti suomea puhuvat maatuskat eivät ilmeisesti raaskineet vaan itseään rasittaa liikaa!!! Sanon suoraan että voi luoja mitä touhua!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun624479KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1593368Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582687Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492594- 1352537
- 241903
- 241731
- 301636
- 1741600
- 391297