PYSY KAUKANA! Kokemuksia Suvin muuttosiivouspalvelusta (www.muuttosiivouspalvelu.fi)

Anonyymi-ap

Oli aivan pakko tehdä tällainen ketju, ettei kukaan muu mene lankaan kyseiseen kusetukseen. Kyseessä siis Suvi Muuttosiivouspalvelu (muuttosiivouspalvelu.fi). Täysi kusetusfirma. Tilasin 8h muuttosiivouksen ja kävin avaamassa oven heille ennen kun lähdin töihin. Kun kävin tarkistamssa jäljen, oli lopputulos karsea. EI OLTU EDES IMUROITU. Kaikki siis tekemättä. Kylppäri likainen, keittiö likainen, lattiaa ei edes imuroitu eikä pölyjä pyyhitty.

Reklamaatioon todettiin vain, että: "mikäli haluatte parempaa jälkeä, pitäisi tilata pidempi siivousaika". Asiakaspalvelija tosi tympeä. Meinasivat tosissaan, ettei 8h aikana välttämättä kerkeä pyyhkiä pölyjä tai imuroida, jos on sen verran likaista. Oli kuitenki täysin tyhjä asunto eikä muutenkaan mitenkään erityisen karseessa kunnossa. Tarjosivat kuitenkin lisäsiivouspalvelua "kohteliaasti" 48€/h.

Kun uhkasin viedä asian kuluttajaneuvontaan, sanoivat aikalailla, että "viekää vaan, siellä on kuluttujariitalautakunnassa 18kk jono ja viedään asia käräjille, jos viette asian kuluttajariitalautakuntaan". Lupaisivat samassa yhteydessä alentaa hintaa ja tulla siivoamaan 30€/h liksalla. Lopulta, kun sanoin oikeasti ottaneeni yhteyttä kuluttajaneuvontaan, lupautuivat tulemaan ilmaiseksi siivoamaan uudestaan. Tällöin kaksi hlö tuli tunniksi, imuroivat, pyyhkivät tasot ja pesivät kylppärin. Mitään muuta eivät tehneet, joten jälki oli edelleen luokatonta eikä ollenkaan sopimuksemme mukaista. Edes kukaan ei pahoitellut asiaa.

Suosittelen siis pysymään kaukana kyseisestä kusetusfirmasta.

Ps. Suvin siivouspalvelut taitaa olla eri firma, kuin tämä Suvin muuttosiivouspalvelut. Tämä ränttini koskee siis näistä jälkimmäistä, joka käyttää nettisivuja muuttosiivouspalvelu.fi

24

2019

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hei.
      Missä kaupungissa tämä tapahtui 😱

• Anonyymi

Taitaa olla paras siivota itse.

• Anonyymi

Itselläni ainakin Tampereen seudulla samanlaisia kokemuksia kuin AP:lla

• Anonyymi

Joo Tampereen seudulla täälläkin t.AP

• Anonyymi

Lahdessa samanlaista! Varokaa tätä firmaa!

• Anonyymi

Hei!

Helsingissä tilasin kyseisen firman tekemään muuttosiivouksen. En suosittele kenellekään.
      Luokattoman huonoa jälkeä tekivät.

• Anonyymi

Tampereella täysin sama kokemus. 12h laskuttivat muuttosiivouksesta. Lattioita oli päällisin näön vuoksi vähän pyyhitty, mutta asuntoa ei oltu edes imuroitu kun kodinhoitohuone täynnä koirankarvaa.

Kaikki pinnat ja kaapit pyyhkimättä. Oikeastaan vaikea sanoa mitä olisi tehty, paitsi pakastinta yritettiin sulattaa virrat päällä. Onneksi käytiin suht pian "siivoojien" jälkeen paikalla niin pakastin ei huutanut ovi auki täysillä koko päivää.

Kannattaa ehdottomasti välttää.

• Anonyymi

Oulu komppaa. Suoranainen kusetus. Siivous ei ollut mitä luvattiin. Kaappeja ei oltu pyyhitty, listat pyyhkimättä, pesuhuone pesemättä. Hanat kalkkiset , oven/ kahvat täynnä sormenjälkiä. Keskeltä lattiaa oli pyyhitty. Alennusta sain pizzarahan mielipahasta ja 400€ laskun.

• Anonyymi

ja vaasastakin sama kokemus

• Anonyymi
    • Anonyymi

Hyvinkäällä tilasin kys. firman ja olin tyytyväinen, kommenttien perusteella vähän säikähdin mutta kaikki meni hyvin!! Siivooja todella mukava :)

• Anonyymi

Kuopiossa muuten lähes ok, paitsi jättivät mm. omalla siivouslistallaan olevat kylpyhuoneen viemärin siivoamatta, eikä uunia oltu siirretty eikä siis mitään puhdistettu alta eikä ympäriltä.

Laskutetaan ammattilaisen hinta, mutta työpaikkailmoitusten mukaan mitään ammattitaitoa ei vaadita.

Sain ala-arvoisen 20 € alennuksen, mutta oli pakko maksaa lasku, jotta sain sen viime vuoden verotuksessa kotitalousvähennykseen.

ytj.fi:stä kannattaa tarkistaa, mitä kaikkia nimiä ko. firma käyttää ennen kuin haksahtaa palkkaamaan muuttosiivousta noilta. Firmallahan ei selvästikään ole omia siivoojia, vaan "palkkaavat" paikallisia "siivoojia" töihin.

• Anonyymi

Hirveä kusetusfirma. Siivoojat eivöt tulleet ollenkaan paikalle eikä firmaan ole minkäänlaista puh nroa. Kun sitten sain yhteyden yrittivät väkisin tulla 5 tuntia sovittua myöhemmin ja se kun ei nyt vaan käynyt minulle. Olin luovuttanut avaimet jo pois. He edelleen yrittivät mennä väkisin asuntoon. Nyt uhksilevat minua kun ilmoitin etten missään tapauksessa maksa laskua, jota he siis vaativat täysimääräisenä maksettavaksi. Puheluista tuli lopulta huutokilpailua, menetin malttini aivan totaalisesti!!! Hullu firma.

• Anonyymi

Jännitti ottaa siivous, kun olin lukenut nämä, mutta kaikki sujui moitteettomasti niin pakko vähän puolustaa täällä. Tänne kun varmasti tulee vain ne huonot kokemukset ja ilmeisesti firma kuitenkin tekee tuhansia muuttosiivouksia vuodessa. Minulle siivottiin uusi asuntoni Lohjalla ja entinen asuntoni Espoossa, molemmat oli oikein hyvin siivottu. Lasku tuli sentilleen sovittuna ja etukäteen oli selkeästi kerrottu kaikesta. He myös hakivat avaimeni työpaikalta, kun en päässytkään avaamaan ovea yllättävän palaverin vuoksi! 😊

• Anonyymi

Pakko sanoa ettei meillä menny ihan putkeen! Oli vanhan ja uuden kämpän siivoukset niin 5 kerralla joutu viel ite vähä siistii paikkoi! Eli toises kämpäs kävivät 2 kertaa ja toises 3 kertaa! En yhtään ihmettele kun ottavat niin paljon töitä etteivät kerkii kaikkii kunnol siivoo! Lisäksi on ulkomaalaisia osaksi kielitaidottomia tekijöitä niin ei mene asiat aina perille tai sitten vaan jätetään kylmästi työt tekemättä kun on kiire toiseen paikkaan! Eli kannattaa miettiä valitseeko tämän firman . Itse en voi suositella!

• Anonyymi

Ei kannata maksaa enne kuin tarkistaa työn tulokse!

• Anonyymi

Huijaus firma!!!!!!

• Anonyymi

Huijausta huijauksen perään!

• Anonyymi

Älkää missään nimessä ottako tätä firmaa!!! Itse jouduin vielä loput hommat tekee kun työ niin kehnoa! Hieman ylipainoiset ja huonosti suomea puhuvat maatuskat eivät ilmeisesti raaskineet vaan itseään rasittaa liikaa!!! Sanon suoraan että voi luoja mitä touhua!!!

• Anonyymi

Jooo menin samaan lankaan! Sydän särkyy ja voimat ei riittänyt taisteluun :( Aivan luokattamon huono firma. Kaikki oli liassa ja tahmassa??!? Hirvittävä lasku tuli ja ei ollut edes perussiistiä :"(((

• Anonyymi

Täysin samanlainen kokemus täälläkin mitä AP. Paikkakuntana Kirkkonummi. Samanlainen vastaus tuli meillekkin kun sanoimme ottavan yhteyttä kuluttajariitalautakuntaan. Hyvittivät 8h työstä huikeat 98e ja loppulasku olikin 680e..

• Anonyymi

Meillä samanlainen kokemus. Siivoojalla ei ollut minkäänlaisia välineitä siivoamiseen (vain tiskirätti sekä suihkepullo). Asuntoa ei oltu käynnin jälkeen siivottu ollenkaan. Edes näkyvimpiä pölyjä ei oltu pyyhitty. Siivooja kävi paikalla kahdesti (toisella kertaa oli tarkoitus korjata siivousjälkeä), mutta mitään eroa edelliseen käyntiin ei huomannut. Yrittäjä selitti monen viestin verran asiaa parhain päin, mutta lopulta maksoimme siivouksesta vain pienen osan alkuperäisestä laskusta. Tämäkin oli tästä ”siivouksesta” liikaa mutta näköjään paljon parempi tilanne kun monella vastaavan kokeneella.

• Anonyymi

No kun ei kukaan muu välttämättä näe sitä loppusiivouksen tulosta kuin se siivousfirma ja asunnon seuraava asukas. Uusi asukki tuskin valittaa huonosta siisteystasosta ja itsekin varmasti siivoaa asuntoa vielä ennen muuttoaan, niin sen takia voivat firman työntekijät sitten vaikka vaan pureskella purkkaa siellä siivouskohteessa.

• Anonyymi

Itsekin menin valitettavasti tähän lankaan, kun tuli kiire saada muuttosiivouspalvelu, enkä valitettavasti googlannut firmaa. Jättivät perusasioita tekemättä, jolloin jouduin maksamaan vuokravakuudesta uudelleensiivouksesta. Kyseinen firma olisi korkeintaan voinut mennä sinne uudestaan siivoamaan lisämaksusta (joka ei tietysti luovutuksen jälkeen onnistu), mutta muuten pesivät kätensä touhusta.

Suosittelen vain siinä tapauksessa, jos kaipaat jännitystä elämääsi. Edes laskun suuruudesta et voi olla varma. Kannattaa ainakin tutustua palveluehtoihin, joilla ei ole mitään tekemistä asiakaspalvelun tai Suomen lain kanssa, mutta harva tällaisten vempuloiden takia haluaa isommin vääntää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      92
      5308
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4141
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2239
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2088
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1815
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1474
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      32
      1293
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1076
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1010
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1001
    Aihe