Olen yh jäänyt 32v nainen ja minulla on 12v adoptio poika. Käytän luonnollisia juttuja kasvatuksessa. Esim nykyään poikien kiveksiin piiloutuu paljon muovia. Oon tähän kehittänyt ratkaisun työnnän ruiskulla pojan pippelin reikään joko etikka, mäntysuopa tai chilibettä. Seos on 3dl vettä johon rkl jotakin näistä. Se ruiskutetaan pippeliim pää teipataan noin tunniksi kiinni ja poika pitää kiveksiä tunnin ajan tosi lämpimässä vedessä sitä myös hierotaan voimakkaasti puristellen. Sitten napataan teippi pois ja valutetaan tai imetään letkulla nesteet pippelistä, samalla tulee muovit pois. Pippeli pidetään suljettuna, mutta kun se imee jonkin verran jopa ihon läpi muovia niin huuhtelu pitää tehdä joka päivä tykkäsi poika siitä tai ei. Onhan se vähän arka ja kipeä, mutta kyllä pojan pitää kipu kestää. Kuumaan levyyn opetin pojan siten että laitoin pakolla sen sormen kuumalle levylle, ei koske enää hellaan. Rykkäsi karkista ja sisäistä. Sekoitin näihin ihmisulostetta ja oksennusta saman verran ja pakotin syömään.
Nyt se jäi kiinni siitä että kosketteli kipeää pippeliä, no illalla kun otan viinaa lupaan kosketella lujasti vetää ja läpsiä ettei kestä koskee siihen.
Hoitakaa lapsia terveillä tavoilla kuten minä
Muovia poikien kiveksissä
Anonyymi-ap
1
125
Vastaukset
- Anonyymi
Hui mitä puhaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi4403788Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä743016- 1301903
- 1211657
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461440Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://311407PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1611339- 751245
- 831244
Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."
Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m181165