HULLUNARSISTI

Anonyymi-ap

Sinä Pasanen olet siitä erikoinen narsisti, että kehuskelet aivan olemattomilla asioilla. Et ole saavuttanut ikinä mitään etkä edes yrittänyt ikinä mitään, et harrastanut ikinä mitään muuta kuin kiinalaisten romutietokoneiden kasaamista ja nettitrollausta, mutta silti olet olevinasi parempi kuin kukaan muu ja katsot olevasi kyvykäs arvostelemaan muita.
Sinun pääkopastasi ei ole kuin hattutelineeksi ja sinulla ei ole laisinkaan yleissivistystä eikä suhteellisuudentajua, et ymmärrä edes syyn ja seurauksen merkitystä ja sinulla on likimain kaikki persoonallisuushäiriöt mitä on ikinä keksitty.
Silti esität likimain Jumalaa ja kaikkitietävää. Ei ole olemassa kuin yksi Pasanen.

6

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juu tuo on totta, mutta taso tällä palstalla ei ole kovin korkea ollut koskaan, kun HSL 55 euroa maksava dösäkortti aiheuttaa kateutta, puhumattakaan kiinalaisvalmisteisiä paskoja tietokoneita, joita kertomasi mukaan kasailen, että pääsen nettitrollaamaan,

• Anonyymi

Mutta ihan pohjat vedit, kertomalla että ostit 4500 euron polkupyörän, mihin totesin että on minullakin polkupyörä, ostin käytettynä, muistaakseni 300 markalla, joskus 90 luvulla Tunturi se oli merkiltään mallia en muista, mutta sillä ajoin 15 vuotta satunnaisesti, pääosin kesäisin.

Toki olen ostanut toisenkin, naisten cresentin, vaimolle kun suomeen tuli hintaluokka samanlainen, kuin omani, vaimoni ajoi sillä 10 vuotta, maksoi ehkä 120 euroa, 6 vaihteinen.

Joudan taas ostamaan keväällä uudet menopelit, HSL lippuja täydentämään, niitä saa kierrätyskeskuksesta 200 eurolla lähes uusia, ostan kummallekin naisten pyörän, muuta en ole koskaan saanut kulumaan polkupyörään 4500 euroa, massia vaikka olen useita pyöriä ostanut elämäni aikana, vaikka lasketaan itselleni, vaimoilleni sekä pennuilleni ostamat ollaan kaukana 4500 eurosta .

Äläkä poju kuvittele että alkaisin sinulle jumalaksi, sinulla on liikaa ongelmia, joten ei sovi minulle olen hommaan liian laiska.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta ihan pohjat vedit, kertomalla että ostit 4500 euron polkupyörän, mihin totesin että on minullakin polkupyörä, ostin käytettynä, muistaakseni 300 markalla, joskus 90 luvulla Tunturi se oli merkiltään mallia en muista, mutta sillä ajoin 15 vuotta satunnaisesti, pääosin kesäisin.

Toki olen ostanut toisenkin, naisten cresentin, vaimolle kun suomeen tuli hintaluokka samanlainen, kuin omani, vaimoni ajoi sillä 10 vuotta, maksoi ehkä 120 euroa, 6 vaihteinen.

Joudan taas ostamaan keväällä uudet menopelit, HSL lippuja täydentämään, niitä saa kierrätyskeskuksesta 200 eurolla lähes uusia, ostan kummallekin naisten pyörän, muuta en ole koskaan saanut kulumaan polkupyörään 4500 euroa, massia vaikka olen useita pyöriä ostanut elämäni aikana, vaikka lasketaan itselleni, vaimoilleni sekä pennuilleni ostamat ollaan kaukana 4500 eurosta .

Äläkä poju kuvittele että alkaisin sinulle jumalaksi, sinulla on liikaa ongelmia, joten ei sovi minulle olen hommaan liian laiska.

Köyhillähän on tapana kierrellä kierrätyskeskuksissa ja kirpputoreilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Köyhillähän on tapana kierrellä kierrätyskeskuksissa ja kirpputoreilla.

Valtosa suomalaisista on tapana, kun kierrätyskeskuksia on pääkaupunki seudulla 20 ja kirppareita toinen 20, on uff, kierrätyskeskusta, spr, sekä pelastusarmeijan kierrätyskeskukset. Jotenkin vielä ymmärrän valtaosaa kierrätyksestä, mutta oppaiden kierrätys alkaa haittaamaan, oletko siis köyhä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valtosa suomalaisista on tapana, kun kierrätyskeskuksia on pääkaupunki seudulla 20 ja kirppareita toinen 20, on uff, kierrätyskeskusta, spr, sekä pelastusarmeijan kierrätyskeskukset. Jotenkin vielä ymmärrän valtaosaa kierrätyksestä, mutta oppaiden kierrätys alkaa haittaamaan, oletko siis köyhä.

"Valtaosa suomalaisista on tapana". Olen kyllä täysin eri mieltä ja kieliopillisesti tuotoksesi on eskaritasoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo köyhyysteema on kovin rakkaan sydäntä lähellä.

Mainituissa paikoissa on tarjolla hieman mielenkiintoisempia tuotteita kuin Ikeassa, mutta rakkaalle kaiken tulee olla uutta.

Ollaan myös niin luontoa säästävää että, mutta kun jotkut kierrättää, niin on köyhä.

Yksi hehkutti rakentaneensa hullunlinnan käyttäen kierrätysmateriaalia nimeltään komposiitti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      179
      7382
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      85
      3232
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      57
      2305
    4. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      68
      1473
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      369
      1424
    6. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      57
      1343
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      20
      1306
    8. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      17
      1061
    9. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      1018
    10. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      1010
    Aihe