Minulla on kaunis pikkusisko, jonka kanssa jaan huoneen. Eräänä iltana nukkumaan mennessämme, päätin rohkaista mieleni ja tunnustaa rakastavani häntä.
Sisareni tuijotti minua ensin hämmästyneen näköisenä ja sitten
....jos tästä jatkan niin poistoonhan tämä novellini täällä menee.. joten..
Rakastuin pikkusiskooni.
25
4021
Vastaukset
- Anonyymi
melkosia unia sull,oliko housut märkänä kun heräsit >;)
- Anonyymi
19v olin kun siskoni otti saunassa suihin niin hyvää en ollut ikinä saanut
- Anonyymi
No sinä et siskosi kanssa ole oppinu että tuo ei ole soveliast vielä vanhempanakaan sitä en tiedä luokitteleeko laki vielä tuota insestiksi luultavasti kyllä voi nääs pitää laajana käsitteenä mikä luokitellaan seksiksi siksi mä käytän aikani lähinnä keskittyen muiden ajatuksiin ni mua ei ainakaan vahingossakaan voi aiheesta syyttää mistään aiheettomiin syytöksiin olen jo tottunu siksi kysyn aina mistä tällä kertaa halutaan syyttää ja kehotan miettimään mitä itse ajattelee
- Anonyymi
Seisooko teillä vaan sukulaisten seurassa voi voi.
- Anonyymi
En muista ettäkö ois kertaakaan lähisukulaisen seurassa seisonu edes sen opin kuopiossa että pieni velttokin menee märkään pilluun helposti luulisin että pillun pitää olla jo vähintään liukastettu että edes jellyjortikan sinne saa kovana seisovan taas saa jo kuivaankin mutta veikkaan että sattuu naista jo melkolailla nääs kun kovana seisova liukuaineen kanssa naisen persereikään ei mene ihan helposti jos ei sitä ole venytelty ensin (valmisteltu)
- Anonyymi
"Sisko rakas, rakastan sinua, jo pienestä pitäen olen sinua sisko-pieni rakastanut!"
Omin korvin, tässä eräänä päivänä, heidän luonaan vieraillessani, kahvia juomassa, kuulin tuon isonveljen rakkaudentunnustuksen pikkusiskolleen.
Voi rakas isoveli, ja vasta nyt isovelirakas minulle tuon kerrot!
Minäkin olen sinua jo pienestä pitäen yli kaiken rakastanut!
Nämä sisarukset asuivat kahdestaan, pienen pienessä torpassaan.
Pieni tupa, pieni yhteinen kammari ja siellä kaksi pientä sänkyä.
Seitsemänkymmentä pitkää vuotta, olen velirakas kitunut rakkaudessani sinuun, luullen ettet vähääkään minusta välitä!
Sanat samat siskorakas!
Surullinen tarina.
Molemmat olivat jo pitkälti yli kahdeksankymmentä vuotiaita, nuo kyttyräselkäiset sisarukset, vanhapoika ja vanhapiika koko ikänsä olleita.
Anteeksi naapurihyvä, mutta nyt meillä velipojan kanssa on nukkumaanmenon aika! Ulos, ulos naapurirakas! Seitsemänkymmenen vuoden hommelit rästissä meillä pikkusiskon kanssa on! Hei hei ja kiitos käynnistä!
Menepäs velirakas työntämään sänkysi sänkyni viereen, niin minä sillä aikaa etsin kirstuni pohjalta tasan kuusikymmentäviisi vuotta sitten ostamani seksioppaan, jota nyt yhdessä ruvetaan opiskelemaan!
Toiseen käteeni sisarukset työnsivät puolityhjän kahvikupin, toiseen kahvipannun ja kainalooni pullapitkon, työntäen sitten minut torpastaan ulos.
Oli vasta keskipäivä.
Join kahvit ja söin pullat portailla istuen.
Kuulin kuinka pikkusisko isolle veljelleen sisällä huudahti, että jaa että tämän näköinenkö se kyrpä sitten luonnossa onkin, tuollainen pieni ja roikkuva, eikä niinkuin tässä kuvassa, tuollainen iso ja kattoa kohti osoittava?!
Ja sinulla tuo sinun vittusi on noin suuri ja lerppu, eikä tällainen pieni ja söpö, niinkuin tässä kuvassa on?!
Sitten kuului pitkään vain sisarusten äänekästä ähinää ja puhinaa, kunnes...
No nyt ne siskorakas vihdoinkin on siellä!
Mitkä ne?
Kivekset pussineen päivineen mutta kyrpäni on niin pieni että jää tuohon pillusi suulle!
Yhyy! Seitsemänkymmentä vuotta siskorakas..
Yhyy! ..liian myöhään velirakas!
------
No jo oli ihan sitte pölijä novelli!🤮😵💫
Eiks' ookki?!😵💫🤮
Pistäkää paremmaks' jos pystytte!
Kuka osaa kirjottaa pölijämmän jutun? Minä! Julistan itseni voittajaksi! 🥳 JIHUU!!! 🥳 OLEN PARAS! 🥳
POISTOON JA HETI!!! - Anonyymi
Narrattiin pikkusiskon kanssa tuota naapurin Uunoa. Pidettiin vain sellaista pientä teatteria sen kanssa ja se uskoi kaikki.
Kun se kertoi kyläkaupassa kuulemastaan, räjähti koko yleisö siellä raikuvaan nauruun, sekä itse kauppias apulaisineen, sekä kaikki.. ei vaan vain yksi asiakas, kun se toinen oli täysi kuuro.
Kauppias muisti isoisänsä.. joka aikoinaan sitä kauppaa piti.. usein hänelle kertoneen vedet silmistä valuen, kuinka minun ja pikkusiskoni takia olivat kortsut olleet jatkuvasti kaupasta lopussa.
Kovia panopentuja oltiin jo pienestä pitäen ja aina ollaan nukuttu samassa sängyssä.. joo. Kävivät kerran Suomen Yleisradiostakin haastattelemassa meitä ja kun haastattelija kysyi että mikäs se teidän mielestänne se paras asento on, niin vastasi pikkusisko että se asento, missä toinen meistä on ylhäällä ja toinen meistä on alhaalla, ja kun isoveli sitten joskus menee armeijaan, niin oppii siellä toisen asennon, jonka opettaa sitten mullekin, ja jos sinä haastattelijasetä käyt vielä meillä, niin voinhan minä setä sitten opettaa sen vuorostani sulle.
Haastattelija nauroi vatsa kippurassa ja lupasi tulla, mutta ei se tullutkaan, mutta sen meidän mielestämme siihen astisesti parhaan asennon se halusi omin silmin nähdä ja sen nähtyään halusi pikkusiskon opettavan hänellekin.. ei mutta nyt huutaa pikkusisko mua sänkyyn.. moi.. pitää mennä kun pikkusisko haluu ja haluun se minäkin.. joo! 🥴 - Anonyymi
Ei o si kotona opetettu että tuo ei ole soveliasta sisarusten välillä seksinharrastaminen siis kaipa sitä sisarukset toisiaan rakastaa luulisin ainakin rakastaahan lapsetkin yleensä vanhempiaan ja vanhemmat lapsiaan silti seksi vanhemman ja lapsen välillä ei ole soveliasta eikä edes laillista sen enempää kuin sisarusten välillä
- Anonyymi
Nyt oot väärällä palstalla. Ei tää oo mikään tositarinapalsta vaan novellipalsta. Pölijäkö You are? Eihän mulla oo ees siskoo. Niin tai oli, mutta jäi Marsiin kun muutin maahan. (Ja tuon pöljä tietenkin uskot, mutta tottahan se on!)
- Anonyymi
Et sanallakaan syytä Suomen Yleisradiota, sen toimittajaa, toimittajan esimiehiä jotka sen haastatteluohjelman lähettivät kaiken kansan kuultavaksi Suomen kansalle, jopa pienten lasten kuultavaksi. Suomen Yleisradion johtoporras on tuosta kaikesta vastuussa, ja sinä syyttelet ja uhkailet vain pieniä synnittömiä pieniä lapsia, valmiina lähettämän heidät Venäjän ja Pohjois-Korean lapsiorjatyöpakkoleireille tekemistään synneistään!
Olet väärämielinen pervo paska!
Suomen Yleisradion henkilökunta kokonaisuutenaan olisi saatettava kokonaisuudessaan tuomioistuimen eteen syytteet niskassaan!
He ovat olleet aikuisisiäs ja ovat vastuussa toistaan!
Viattomat lapset jo ikänsä puolesta oluvat täysin viattomia, ja heitä sinä raakalainen olet valmis syyllistämään ja vankilaan heittämäännn raakojen rikollisten selli- ja haluttomiksi petikavereiksi raiskattavakai.
Hyi sinua senkin kieromielunen raakalainen!
Sinä etupäässä ansaitsisit ankaran linnatuomion, raippoja ja noin aluksi vaikkapa edes yhden elinkautisruomion ja sitten myhemmin useamman.
Olet varmaan joltain uskispalstalla täällä jatkuvasti vierailemassa oleva runkkari! Taidat oikein asua täällä, sinä oman seurakuntasi etupenkin itsellesi yksinään valloittanut inhottavuus.
Kysyn sinulta uskissälli, PALVOTKO JEESUSTA JUMALANASI? Vastaa heri orkut saatuaai!
Etpä taida raukkamaisuuttasi tuohon kysymykseen haluta vastata, joten kiellät ennemmin Jumalasi, kuin tunnustat nämä täällä käymäsi ympärivuorokautiaet runkkauskäyntisi! TEKOUSKISRAUKKA! Ettet vain ole se sekopääuskis "spede buahaa"? Taidat olla!
I'm holding my eyes on you 💩❗ 👀 olet nyt tarkempaakin tarkemman tarkkailun alaisena täällä uskispervo! 👀
P.S. Eläpäs nyt rupee sikailemaan täällä! 👀 Nouki se spermallasi sotkemasi spermainen talouspapeperinpala pois sieltä lattialta ja heitä se roskakoriin. 👀 Ahaa, käytät sälli Serlaa! 👀 Näkyy siellä lattiallasi olevan myös joitain vessapaperimyttyjäkin ja yksi niistä näyttää olevan avoimen raamattusikin päällä! No jo on inhoittavan sotkuinen spermainen Raamattu yöääk! Aivan sitten yltä päältä spermassasi! 👀 Sivutkin siitä ovat varmaan liimautuneet kiinni toisiinsa 👀 Siihen en kyllä koskisi edes tikulla 👀 - Anonyymi
Anteeksi mutta saanen huomauttaa, ettei tämä ole mikään lakipalsta.
Ota vähän takapakkia takaisin sinne, mistä tänne tulit.
Noin sadan metrin päässä, käytävän vasemmalla puolella on jyhkeä tammi-ovi, jossa on leijonan kuva. Sieltä löydät maallisten lakien palstat.
Jos jatkat toiset satametriä vielä eteenpäin, löydät toisen samanlaisen jyhkeän tammioven, jossa eroituksena edelliseen on Jeesuksen kuva kapaloissaan seimessä.
Taivaallisten lakien varasto- roskahuone, yhdistetty uskossa olevien uusien keksittyjen tosinovellien tarinapaja.
Valitse ovi aivopesusi ja/tai mielesi mukaan.
- Anonyymi
Serkkuuni ihastuin joskus ja harrastin hänen kanssaans eksiäkin joitain kertoja. Oltiin yläasteikäisiä tuolloin.
Eka kerta oli sellainen, kun olimme heillä käymässä ja yövyin hänen huoneessaan.
Jossain vaiheessa, oltiin vielä hereillä, mä lattiavuoteella ja hän sängyssään, ja muu väki oli nukahtanut jo muualla asunnossa.
Niin kuulin, kun hän hiljaa sanoi nimeni ja pyysi tulemaan luoksensa.
Nousin ja menin seisomaan hänen sänkynsä viereen ja kysyin "Mitä?".
Niin hän siirsi peiton päältään ja hämärässä huomasin, että hän oli alasti. Erotin vielä kaiken hyvin, ettei ollut niin hämärää kuitenkaan ja hämäränäköni on muutenkin aika hyvä.
Hän vielä levitti hieman haarojaan, jolloin hänen pillunsa tuli paremmin esiin ja samalla levitti huuliaan sormin, jolloin hänen pilluviivansa ja sisemmät jutut tulivat hyvin esiin vielä karvoituksen seasta. SIinä vaiheessa laitoin pöytälampun päälle, sillä halusin nähdä kaiken kunnolla.
Ja kyllähän mulla alkoi seisomaan railakkaasti.
Ei puhuttu siinä enää mitään, vaan otin alkkarit jalastani nopeasti pois, jolloin seisokkinikin heilahti esille hänen vapaasti katseltavakseen.
Siinä katseltiin aikamme ja hän hyväili hieman itseään samalla.
Siinä vaiheessa, kun näin hänen olevan jo märkä, menin mitään sanomatta hänen päälleen sopivaan asentoon ja aloin asettelemaan mulkkuani sopivaan kohtaan.
Ja siinä vaiheessa, kun tunsin terskallani olevani oikeassa kohdassa, parin varovaisen ja kokeilevan työntöliikkeen jälkeen painoin kaluani voimakkaasti syvemmälle, melkeinpä survaisten sitä, ja upposinkin melki samantien syvälle häneen.
Hän hieman vinkaisi, mutta alkoi aika pian huohottaen voihkimaan hiljaa, kun aloin työntelyt. Kuten huohotin minäkin.
Ja aikani työnneltyäni tunsin ne tutut tuntemukset, mitkä tulevat juuri ennen siemensyöksyä, joten nopeutin tahtia vielä ja 2-3 kiihkeän työnnön jälkeen survaisin mullkuni niin syvälle häneen kuin se meni ja jähmetyin aloilleni. Sitten vain nautiskelin siitä, miltä se tuntui ruiskautella spermaa sinne lämpimään ja märkään pilluun. Samalla haistelin hänen niskaansa huohottaen ja pidin poskeani hänen poskeaan vasten. Kunnes viimeinenkin tippa oli purskahtanut häneen.
Siinä vielä maattiin hetken aikaa päällekkäin minä hänen sisällään, kunnes tuli aika vetäytyä erilleen.
Taidettiin sanoa molemmin puolisesti kiitos ja käytiin vielä pikaisesti alapääpesulla.
Nukuinkin loppuyön hänen vieressään ja silittelin vielä sieltä täältä kaikkea. Rintoja, pillua ja muuta.
Oli ihana kokemus.- Anonyymi
Hyvä kertomus! Mitä sen jälkeen? Käytittekö ehkäisyä, vai kertooko lapsenne loput tarinastasi?
Serkuksethan voivat keskenään perustaa perheen, olenko oikeassa vai väärässä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kertomus! Mitä sen jälkeen? Käytittekö ehkäisyä, vai kertooko lapsenne loput tarinastasi?
Serkuksethan voivat keskenään perustaa perheen, olenko oikeassa vai väärässä?Seksin harrastaminen jatkui.
Ei käytetty ehkäisyä mutta ei myöskään saatu lapsia eikä "perheellistytty" muutenkaan. Hän tosin muistaakseni sai e-pillerit jossain vaiheessa, ihan muun kuin musta johtuvan syyn takia. Muut ei kyllä tienneetkään meidän paneskeluista.
Ja olet oikeassa, lain mukaan ainakin serkukset saavat perustaa perheen. Eli vapaasti vaan, jos haluat☺️
Me nyt ei oltu ihastumisesta ja himosta huolimatta oltu aikeissajaan hankkia lapsia ym. Sen verran kuitenkin järkeä päässä ha harva tuon ikäinen nyt hankkiikasn lapsia.
Mutta kivaa ja kiimaista menoa meillä oli kauan aikaa. Tuo eka kerta oli mieleen painuvin tietysti. Muistan vieläkin kirkkaasti, kuinka himottavalta hän näytti siinä, kun hän veti peiton oäältään, levitti reisiään hieman niitä koukistaen ja kuinka hän alkoi esittelemään pilluaan. Nosti vielä lanteitaan samalla kun levitteli pillunhuuliaan ja hyväili itseään samalla.
Tietty me ei aina nähty niin usein, kuin oltaisiin haluttu, joten ne väliajat oli sika ikävän täyteisiä.
Siihenkin kyllä keksittiin hyvä ratkaisu. Heillä oli polaroid-kamera, mikä kehittää kuvan samantien. No... Sanotaan näin, että sain lisää potkua yksinäisten hetkien runkkusessioon parin hänen itsensä alapäästään ottamansa kuvan ansiosta. Ja totta kai hän sai pari kuvaa mun mulkustani omien hetkiensä iloksi.
Sitä en tiedä, onko hänellä vielä kuvia musta, hänen kuvat ovat kadonneet jossain vaiheessa.
Mutta tosiaan, lapsia ei tuosta touhusta syntynyt, kuren ei ollut tarkoituskaan. Pantiin kyllä aina, kun siihen oli mahdollisuus ja paljaalla.
- Anonyymi
Vai että oikein rakastui pikkusiskoon,no menkää sitten vaikka naimisiin
- Anonyymi
Lomaillessamme eräänä kauniina kesänä kauniin pikkusiskoni rippikoulussa käynnin jälkeen Teneriffalla, koimme aivan sitten kauheita, osallistuessamme eräänä kauniina kesäiltana turistilaivalla kiertelyyn Teneriffan kauniissa saaristossa.
Laivassa meitä oli montakymmentä turistia lepäilemässä lepotuoleillamme aurinkoa ottaen ja grogeja juoden.
Meillä kaikilla oli niin valtavan mukavaa ja ilo ylimmillään kun yht'äkkiä aurinko pimeni ja kova karjaisu kuului ylhäältä. Kauhean ilkeä silmäpari tuijotti meitä säikähtäneitä turisteja ylhäältä käsin ja hirveän kauheat isot ja terävät hampaat välkehtivät yläpuolellamme.
Hui kuului viereisellä tuolilla istuneen kauniin isorintaisen naisen suusta ja seuraavalla hetkellä hän riuhtaisi uikkarini nilkkoihini, repäisi omat bikininsä päältään, hyppäsi hajareisin syliini, kova kyrpäni työntyi tuon isorintaisen kauniin naisen vittuun ja seuraavassa hetkessä jo tulimme molemmat. Saimme valtavat orkut molemmat, tähtien tanssiessa silmissämme.
Voi my darling kuinka ihana olit kuiskasi hän korvaani. Kiitos että veit neitsyyteni, en neitsyenä olisi halunnut tästä ihanasta maailmasta lähteä kun kohta tuo hirveä meripeto syö meidät suihinsa. No voi perrr.. Ah oi ollakko sina suomipoika? Sina minu sankari pelasta minä, pelasta me kaikki. Kaikki suomipoika olla sankari ooh mina puortua onnesta. Me olla pelastettu kun sina olla taalla.
Vilkaisin ylös mutta se kauhea merihirviö oli hävinnyt mutta minne? Olinko vain nähnyt unta?
En ollut sillä samalla alkoi laivan etupäästä kuulumaan valtava rouskutus. Hirviö oli haukannut ison palan laivan keulaa.
Yht'äkkiä hyppäsi pikkusiskoni pelosta huutaen syliini. Ooh mikä se on aah. Sinä suomipoika hukata sinu kulli. Mihin se hävitä? Ooh. Ou sinu pikkusisko löytä se.
Sina tulla. Ei vaan mennä huusin ylös hypätessäni ja laivan etuosaan rynnätessäni, pikkusiskoni juostessa perässäni.
Hyppäsimme laivan kapteenin työhuoneen katolle ja siitä samaa vauhtia meripedon päässä heiluvaan lyhtyyn kiinni. Etsi katkaisijaa huusin ihanalle pikkusiskolleni, heiluessamme siinä meripedon lampunvarressa kiinni. Hetkeksi siinä edestakaisin heiluessamme jäimme pikkusiskoni kanssa toisiimme kiinni. Ooh! Aah! Sina suomipoika hukata se taas mutta Oi sina tutto louta se kiva. Samalla hetkellä löysin sen kauhean ja hirveän meripedon lampun katkaisijan. Käänsin sitä voimieni takaa, kunnes kuului napsaus ja hirviön lampusta valo sammui.
Sina suomipoika taas tulla nostaessaan muiden turistien kanssa minua pois pikkusiskoni päältä. Meripeto oli kuollut sen lampusta valon sammutettuani ja me molemmat olimme tipahtaneet päällekkäin laivan kannelle, pikkusiskoni jäädessä alleni ja molemmat tulimme tajuihimme ensin tultuamme, eikun pökerryttämme.
Teneriffan kuningas vai presidenttikö se nyt oli, kiitteli meitä molempia kätellen urotyöstämme, koko maailman lehdistön sitä kuvatessa.
Olimme yhdessä nitistäneet Teneriffan kauhian suuren ja hirviän meripedon, sen kuuluisan Teneriffan hirviön.
Isoveli, kuiskasi pikkusiskoni minulle haukoitellen, siinä edessämme lehtimiesten salamavalojen välähdellessä, minua väsyttää, tule huoneeseeni peittelemään meidät. Tulin ja myös pikkusiskoni tu... krooh puuh, no jo oli rasittava päivä, sina suomipoika ja suomitutto olla minu kaksi sankari kuului peittomme alta.
Lopuksi haluan vielä sanoa sen, että kaikki tämä kertomani on totta. Tarkistakaa vaikkapa itse Wikipediasta. Totta joka sana, mutta ovatko sitten oikeassa järjestyksessä, sitä en mene vannomaan. - Anonyymi
Olin armeijassa Upinniemessä. Iso siskoni oli 2 -vuotta aikaisemmin muuttanut Espooseen. Sisko sanoi ennen armeijaa lähtöani että voin nukkua lomilla hänen luonaan. Niin ei tarvitse kotiin asti mennä Jyväskylään. Pari eka lomaa kävin kotona mutta sitten oli ekan viikonloppuna siskon luona. Sisko vei minut lähi baariin ja juotti olutta kunnolla. Lauantai aamuna katselin kun sisko kulki sukkahousut jalassa asunnossaan. Illalla tulin siskon kavereita kylään lähdin elokuviin koska en kestänyt kikattavaa akka laumaa. Takaisin tullessa asunto oli tyhjä. Nukuin sohvalla kun kun sisko tuli kotiin. Tule sänkyyn kanssani sisko pyysi. Makasin sängyssä selälläni kun sisko tuli päälleni. Ei siinä kestänyt minuuttiakaan kun laukesi siskon sisälle. Aamulla sisko piti kädestäni kiinni ja pyysi lisää. Eli pantiin koko sunnuntai. Sen jälkeen en enää käynyt lomilla kotona.
- Anonyymi
ihanaa
- Anonyymi
Olisipa minullakin ollut tuollainen sisko!
Kiva tarina, ihan kateeksi käy!
- Anonyymi
Herää pikkusisko herää herää!
TAH.. uh.. mi..mitä nyt? Miksi sinä isoveli huudat.. onko jo aamu.. pimeäähän vielä on.. keskellä yötä.. huudat.. herätät.. näitkö isovelirakas painajaista?
Sinähän se siskohyvä huusit ja herätit minut.. tahdon.. tahdon.. huusit kurkkutorvi suorana niin että minä siskorakas aivan säikähdin!
No kun puoliunissani (muminaa) ..odot.. hohhoijaa...lasta ja...
Mitä.. mitä? Kuinka sinä rakas velikulta noin yht'äkkiä aivan ihan sitten silmänräpäyksessä nukahdit uudestaan? No nukahdanpa sitten uudestaan minäkin.. krooh.. puuh!
HERÄÄ SISKO HERÄÄ!
Krooh.. ooh.. mitääh.. joko sinä veliseni minut taas herätit.. mikset Anna minun nukkua?
Oletko sinä onneton unohtanut ottaa pillerisi.. ja nyt.. voi meitä.. ODOTAT LASTA?! KAUHEETA!
Mitkä pillerit.. mitä lasta.. unissasiko taas siinä aivan hulluja huutelet.. HERÄÄ!.. tai menen isin ja äidin viereen nukkumaan jos et anna minun nyt nukkua!
No ne vahingonestopillerit! Oletko unohtanut jättää niitä syömättä?
Ai niitä laihdutuspillereitä.. enkä ole.. onko minusta tullut paksu ja lihava yhyy.. nyt velihoopo oot tuhma ja ilkee.. ilkee ja ihan sitten tuhma.. nyyh...
Eikun sanoit että odotat lasta kun ite oot niin hoopo että...
Eikun sanoin että odotin että suoni lopettaisi vetämästä jalastani.. jaLASTA senkin torvi loppuisi suonenveto sitä minä odotin ja kuinkas minä nyt lasta odottaisin kun ei olla edes oltu sillai kuin.. sillai.
Voi anteeksi siskorakas mutta kun ollaan leikitty sitä arvaa missä leikkiä.
Ai sitä kun sinä velikulta aina piilotat ton tänne ja sitten kysyt että missä ja.. missä se nyt on OOH TULEN hulluksi ton sun leikkis kanssa TULEN TULEN AAH aivan sitten hulluksi kun oot noin lapsellinen ja herätät kesken unien ja... AAH TULEN hulluksi minäkin OOH TULEN TULEN aivan hulluksi minäkin.. mutta nyt jatketaan siskokulta taas nukkumista.. krooh puuh... Joo jatketaan velikulta nukkumista.. puuh krooh ... PIRRR!!!.. HERÄÄTYYS!!!
(no jo oli taas ihan sitte pölijä juttu.. miten tuollaista soopaa kukaan kehtaa edes tänne kirjoittaakkaan.. saati sitten lukea.. ihmettelempä vain...
taisit nyt unohtaa jotain...
mitä... minkä...
tämän -> ) <-
sorry - Anonyymi
Voi isovelirakas PUMPPAA PUMPPAA.. VOI KUINKA SUURI SE ON.. JA NIIN PAKSU...
PUMPPAAN PUMPPAAN rakas pikkusiskoseni ALAS YLÖS ALAS YLÖS.. OOH KUINKA TÄMÄ KÄY VOIMIEN PÄÄLLE.. MUTTA KYLLÄ MINÄ JAKSAN.. JAKSAN JAKSAN SISKORAS.. YLÖS ALAS UUH...
ÄLÄ LOPETA.. ÄLÄ LOPETA VELI RAKAS.. YLÖS ALAS PUMPPAA PUMPPAAAA AAAH.. NYT NYT NYYYYT.. OOOH VOI ISOVELIRAKAS KUINKA SINÄ OSAATKAAN OLLA IIIHANAAA.. PUSI PUSI...
KYLLÄ OLI RANKKAA UUH HUH HUH.. VOIMAT OVAT....
MITÄS TE PENNUT JATKUVASTI HUUDATTE JA METELÖITTE SIELLÄ ULKONA.. JA VIELÄPÄ NURMIKOLLA.. EI SIINÄ SAA TOMMASTA TOUHUTA! NURMIKOLTA POIS JA HETI!
KYLLÄ TÄTI! JOO TÄTI! On se sitten kumma kun ei mitään enää saisi tässä pihalla tehdä, eikä varsinkaan tässä nurmikolla.. tuolla sorakäytävälläkö meidän olisi tämäkin pitänyt tehdä? Ihan sitten kumma akka.. plääh!
Niin ettäkö voimiesi päällekö kultaveliseni tuo pumppaaminen kävi?
Kävi kävi siskokultaseni.. etkö näe kuinka paitani on aivan märkä?
Näen näen ja hengästynytkin olet.. ihan sitten hengästynyt.. mutta kyllä sinä velirakas osaat!
Pumpata? Pumpata pumpata tietenkin ja vieläpä tuollaisella isolla auton pumpulla kun onneton hävitin sen pyörän pumpun! Pusi pusi tässä velikiltti sulle pusu poskelle kun olit niin kiltti mutta nyt pitää lähteä polkemaan kouluun etten myöhästy tunnilta! Älä unohda että tänään meillä on saunavuoro! En en äläkä unohda sitä sinäkään isoveliseni! En en iso pikkusiskoseni.
POIS JO PENNUT SIELTÄ NURMIKOLTA.. EIKÖ SANA KUULU...
JOO.. JOO...
..seksinovellipalsta.. hmm.. lähdenpäs tästä ajankulukseni runkkaamaan joo... mielikuvituksissani pistän paksus toin naapurin isotissisen huutokurkiakan jees.... - Anonyymi
Seurasin pikkusiskoni perässä saunasta ulos pesuhuoneeseen..
pesimme toisemme.. pitkään ja hartaasti.. paljain käsin...
rakas isovelirakas ooh.. pidä minusta kiinni.. minua pyörryttää...
rakas pikkusiskorakas.. voi pyydän.. älä pyörry tälle liukkaalle ja kovalle lattialle.. istutaan tähän penkille.. otan sinut siskorakas syliini.. ooh hupsista.. anteeksi.. sinne meni että hupsahti...
mikä meni minne niin että ihan hupsahti...
ei vaan AAH OOH tuli jo...
mikä tuli...
minä tulin.. ja suihkuun uudelleen meno tuli meille molemmille.. sinä ihana rakas pikkusiskoseni...
puhtaus on puoli ruokaa.. sinä komea rakas isoveliseni.. tiedänhän minä sen.. nälkäänhän me pienine eläkkeinemme ilman saunaamme suihkuineen muuten kuolisimme...
(🤥voi miksi🥴miksi minun piti opetella lukemaan😭) - Anonyymi
Aiij.. elä pikkusisko kutita.. anna minun lukea...
aiij?.. eihän kutittelu koske mutta sinä isoveli senkun vain aiijjailet ikäänkuin se nyt tekisi kovastikin kipeetä... kipeetä se tekeekin... eikä tee... tekeepäs.. sydämmeen koskee... narraat.. eikä koske.. puuh.. no niin.. vieläkö koskee?... ei nyt enää kun puhalsit mun korvaani.. mutta kyllä se minun sydäntäni niin kovasti raastaa kun minun pitää opiskella enkä voi sinulle rakas oma pikkusiskoseni pitää seuraa vaikka niin haluaisin...
kyllähän minä sen ymmärrän että sinun tulevana lääkärinä velihyvä pitää lukea mutta kun mulla on niin tylsää... ja mulla on tentit huomenna.. pitää muistaa joka ikinen paikka nimeltä ihmiskehossa... no ei mutta sittenhän minä velirakas voin auttaa sinua sinua tenttaamalla...
mikä tämä on?... mmm oletko rakas pikkusiskoseni syönyt taas mmm... mikä tämä on?... ooh sehän uuh on minun kul... ei vaan sinun penik... lopeta lo.. siskopieni.. oooh... ei vaan nyt opiskellaan että velikallis selviät niistä kokeistasi.. missä isovelirakas se sinun oooh ny.. ny.. nyt o.. ooon.. oooh...
(😳🙄😊👍voi 18+ pikkusiskostakin vielä tulla lääkäri🙂jätetään heidät rauhassa opiskelemaan😊) - Anonyymi
Rakastuin Irmaan, rakkaaseen seksinukkeeni, mutta mustasukkainen pikkusiskoni kävi päästämässä siitä ilmat pihalle, ollessani poissa kotoa yhyy😭!
No jopas oli pikkusiskoltasi tuhmasti tehty😟!
Eiks' ollutkin😥?!
Oli🙁!
Eiks' o...😥.... NO OLI OLI😮💨usko jo😒tuhmasti oli pikkusiskoltasi tehty😮💨tunnustiko.. pyysikö edes anteeksi🤨?
Ei🥲näyttelee nyt Irmaa🙂mutta kyllähän minä hänet ihanaksi rakkaaksi pikkusiskokseni heti tunnistin🥹!.... Olitteko..😳?
Teittekö..🙄?
JES😁!
😳😵💫olisipa😟minullakin🥺sisko😥!
😭mutta kun ei ole😭kuin vain oma🫲!
🙄siskon paikka vapaana😳
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1424323
Milloin nainen saan sinut?
Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e222445Haluan että tiedät tämän
Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk972019Trump syyttää sodasta Ukrainaa.
Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/3921652Pride saapuu Iisalmeen
Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k1831506- 371495
Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta
Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263331481- 2501315
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä321287- 831247