Kielessä valkoisia läikkiä

Anonyymi-ap

Hei, onko kellään mitään hajua et mitä tää on kun mun kieleen on ilmestynyt noille reunoille valkosia, tosi kipeitä läikkiä mut ei näytä ollenkaan aftoilta… näyttää normaalilta kielen pinnalta mutta valkoista. Ei lähde pois millään ja niitä on vain eri kohdissa, ei yhdisty toisiinsa mitenkään. Muuten kieli on täysin terve. En löydä netistä minkäänlaista tietoa ja haluaisin tietää ettei vain ole mitään vakavaa. Ajattelin odottaa hetken ja seurata tilannetta ennenkun käyn vaikka hammaslääkärissä näyttämässä. Nyt on pari päivää näyttänyt ihan samalta. Voi olla että lähtee pois vasta muutaman viikon kuluessa. Olen hieman huolissani….

1

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Käypä näyttämäs terveydenhoitajalle, hän ohjaa sitten tarvittaessa eteenpäin jos on aihetta. Toki voit ottaa selvää nettilääkäreistäkin joihin ottaa yhteyttä jos et terveyskeskukseen pääse. Täältä et kunnon vastausta ja hoito-ohjetta tule saamaan vaivaasi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oisko se tosi paha

Jos haluaisinkin susta ennen kaikkea seksiä? Nainen
      Ikävä
      142
      4313
    2. Milloin nainen saan sinut?

Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e
      Ikävä
      22
      2445
    3. Haluan että tiedät tämän

Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk
      Ikävä
      97
      2019
    4. Trump syyttää sodasta Ukrainaa.

Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/
      Maailman menoa
      392
      1642
    5. Mitä olen antanut sinulle?

Mitä olet antanut minulle?
      Suhteet
      37
      1495
    6. Pride saapuu Iisalmeen

Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k
      Iisalmi
      182
      1494
    7. Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta

Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263
      Alavus
      32
      1474
    8. 250
      1315
    9. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      83
      1237
    10. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      30
      1206
    Aihe