Salibandy on autourheilun kanssa turhinta maailmassa

Anonyymi-ap

Salibandy on maailman turhin laji

14

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Säbässä ei ole mitään järkeä

• Anonyymi

Kahden maan laji

• Anonyymi

Serbian eteläpuolella on enemmän kpripalloilijoita kun salibandyn pelaajia kun maailmalla säbän (syövän pelaajia)

• Anonyymi

Serbian salibandyt ei paljon kiinnosta.

• Anonyymi

No ei varmaan kun ketään ei kiinnosta ja kukaan ei pelaa. Koris sen sijaan on siellä seksiä uskonto yms kuten Kreikassa Turkissa ja Kroatiassa esimerkiksi

• Anonyymi

Jeesuskaan ei pääsisi helpolla kovimmissa Euroopan derby matseissa

• Anonyymi

Kaikki urheilu on perseestä, jos ei itse sitä harrasta. Maailman tyhmintä on lennellä ympäri maailmaa katsomassa kun ihmiset potkii palloa, ja maksaa siitä itsensä konkurssiin. Olen kerran lapsena potkaissut palloa ja se siitä. Homma koettu, älykäs ihminen jatkaa eteenpäin, eikä jää loppuelämäkseen ihmettelemään kun palloa potkitaan.

• Anonyymi

Älykäs ihminen ymmärtää mitä huippu jalkapallo on ja mitä rahan saaminen vaatii jottei tarvitse miettiä konkurssia.
        Urheilu muutenkin on kivaa ja todella moni muukin tykkää siitä ja nykyään on itseasiassa viineiset 20 vuotta voitu pelata urheilu pelejä virtuaali maailmassa. Selvästi ei ole ollut jalkapalloon sinulla kiinnostusta ja et ymmärrä lajia tai no urheilua kun olet tyhmä niissä. Et taida olla älykkyydeltäsi kuten Einstein oli eikä kovinkaan moni muukaan, toki urheilussakin löytyy sen tasoisia älykkyykkyyksiä miltei miljoona ihmistä ellei enemmänkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älykäs ihminen ymmärtää mitä huippu jalkapallo on ja mitä rahan saaminen vaatii jottei tarvitse miettiä konkurssia.
        Urheilu muutenkin on kivaa ja todella moni muukin tykkää siitä ja nykyään on itseasiassa viineiset 20 vuotta voitu pelata urheilu pelejä virtuaali maailmassa. Selvästi ei ole ollut jalkapalloon sinulla kiinnostusta ja et ymmärrä lajia tai no urheilua kun olet tyhmä niissä. Et taida olla älykkyydeltäsi kuten Einstein oli eikä kovinkaan moni muukaan, toki urheilussakin löytyy sen tasoisia älykkyykkyyksiä miltei miljoona ihmistä ellei enemmänkin.

Jalkapallo on tyhmyyden multihuipennus.

• Anonyymi

joo ja urhelukentillä koikkelehtimien ja hyppeleminen = turhuutta.
      ja pallojen seuraaminen. (kuin koira)

• Anonyymi

Jalkapalloa ymmärtää ne jotka ovat fiksuja ja tietää lajista samoin kuin koripallo, salibandy taas on ihan vitsi laji

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jalkapalloa ymmärtää ne jotka ovat fiksuja ja tietää lajista samoin kuin koripallo, salibandy taas on ihan vitsi laji

Kuulostat oikealta Karpaattien Narulta.

• Anonyymi

Salibandy on terveellistä ja hyvähenkistä urheilua. Toisin kuin korruption, epäeettisyyksien ja väkivallan pilaannuttamat massalajit kuten jalkapallo.

• Anonyymi

Tarkoitatko socceria tuolla jalkapallolla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      181
      8437
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4568
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4128
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3612
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3136
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2880
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2596
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      37
      2358
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2046
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2043
    Aihe