Miten osaan hankkia mieleisen lahjan parille, joiden maku on hyvin vaativa? Tiedän heidän arvostavan kalliita merkkituotteita... ja niihin minulla ei ikävä kyllä ole varaa. Tai ehkä johonkin pieneen juttuun...
Olisiko pöljää ostaa esim.joku pieni astiaston osa jostain laadukkaasta sarjasta? Esim 20€:n arvoinen?
Lahja vaativille
3
1354
Vastaukset
- tks
Kerääkö pari jotain sarjaa? Yksittäistä astiaa ei kannata ostaa jos parilla ei muuten ole samaa sarjaa.
Tunnetko muita häihin kutsuttuja? Ehkäpä vitet ostaa yhteislahjan, pienelläkin panostuksella/hlö saa arovakkaammankin lahjan kun antajia on monta. Itse olen menossa viikonloppuna häihin ja olemme osallistuneet grafiikan ostoon € 20/hlö, osallistujia on 10.- arvokas lahja?
Mene johonkin (lahjatavara)liikkeeseen, jossa tehdään kauniita paketteja. Osta jokin "patsas", maljakko tmv. jonka arvoa vaikea määritellä (voi siis olla halpa, mutta tarkasta ettei ihan Tiimari tasoa kuitenkaan...) halutessasi sen voi asetella jollekkin edulliselle(hieman alta 10e) teräslautaselle, lisäarvokkuutta tuomaan. Parilla kympillä saanet ihan ok. kokonaisuuden, ja nätissä sellofaanipaketissa krumeluureineen näyttää todella arvokkaalta lahjapöydässä...;) En tiedä mistäpäin Suomea olet, mutta kannattaa kysellä tutuilta (täältä?) missä tehdään upeita paketteja, ja mennä vaikka vakoilemaan ko. liikkeisiin, etei tule pettymystä:)
- lahjan arvo
arvokas lahja? kirjoitti:
Mene johonkin (lahjatavara)liikkeeseen, jossa tehdään kauniita paketteja. Osta jokin "patsas", maljakko tmv. jonka arvoa vaikea määritellä (voi siis olla halpa, mutta tarkasta ettei ihan Tiimari tasoa kuitenkaan...) halutessasi sen voi asetella jollekkin edulliselle(hieman alta 10e) teräslautaselle, lisäarvokkuutta tuomaan. Parilla kympillä saanet ihan ok. kokonaisuuden, ja nätissä sellofaanipaketissa krumeluureineen näyttää todella arvokkaalta lahjapöydässä...;) En tiedä mistäpäin Suomea olet, mutta kannattaa kysellä tutuilta (täältä?) missä tehdään upeita paketteja, ja mennä vaikka vakoilemaan ko. liikkeisiin, etei tule pettymystä:)
ja mieluimmin toki jokin hääparin toivoman astiaston osa, niin ei mene metsään. Erilaiset patsaat ja maljakot, mitä saa 10-20€ ovat helposti huono valinta, jos hääparilla vaativa maku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701083
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132847- 84783
- 51728
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55529Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294525Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37521Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53454