Miten osaan hankkia mieleisen lahjan parille, joiden maku on hyvin vaativa? Tiedän heidän arvostavan kalliita merkkituotteita... ja niihin minulla ei ikävä kyllä ole varaa. Tai ehkä johonkin pieneen juttuun...
Olisiko pöljää ostaa esim.joku pieni astiaston osa jostain laadukkaasta sarjasta? Esim 20€:n arvoinen?
Lahja vaativille
3
1301
Vastaukset
- tks
Kerääkö pari jotain sarjaa? Yksittäistä astiaa ei kannata ostaa jos parilla ei muuten ole samaa sarjaa.
Tunnetko muita häihin kutsuttuja? Ehkäpä vitet ostaa yhteislahjan, pienelläkin panostuksella/hlö saa arovakkaammankin lahjan kun antajia on monta. Itse olen menossa viikonloppuna häihin ja olemme osallistuneet grafiikan ostoon € 20/hlö, osallistujia on 10.- arvokas lahja?
Mene johonkin (lahjatavara)liikkeeseen, jossa tehdään kauniita paketteja. Osta jokin "patsas", maljakko tmv. jonka arvoa vaikea määritellä (voi siis olla halpa, mutta tarkasta ettei ihan Tiimari tasoa kuitenkaan...) halutessasi sen voi asetella jollekkin edulliselle(hieman alta 10e) teräslautaselle, lisäarvokkuutta tuomaan. Parilla kympillä saanet ihan ok. kokonaisuuden, ja nätissä sellofaanipaketissa krumeluureineen näyttää todella arvokkaalta lahjapöydässä...;) En tiedä mistäpäin Suomea olet, mutta kannattaa kysellä tutuilta (täältä?) missä tehdään upeita paketteja, ja mennä vaikka vakoilemaan ko. liikkeisiin, etei tule pettymystä:)
- lahjan arvo
arvokas lahja? kirjoitti:
Mene johonkin (lahjatavara)liikkeeseen, jossa tehdään kauniita paketteja. Osta jokin "patsas", maljakko tmv. jonka arvoa vaikea määritellä (voi siis olla halpa, mutta tarkasta ettei ihan Tiimari tasoa kuitenkaan...) halutessasi sen voi asetella jollekkin edulliselle(hieman alta 10e) teräslautaselle, lisäarvokkuutta tuomaan. Parilla kympillä saanet ihan ok. kokonaisuuden, ja nätissä sellofaanipaketissa krumeluureineen näyttää todella arvokkaalta lahjapöydässä...;) En tiedä mistäpäin Suomea olet, mutta kannattaa kysellä tutuilta (täältä?) missä tehdään upeita paketteja, ja mennä vaikka vakoilemaan ko. liikkeisiin, etei tule pettymystä:)
ja mieluimmin toki jokin hääparin toivoman astiaston osa, niin ei mene metsään. Erilaiset patsaat ja maljakot, mitä saa 10-20€ ovat helposti huono valinta, jos hääparilla vaativa maku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305507
- 1702019
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1601601Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141344Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike281288Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan571197- 941165
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701164viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121088- 41940