Lahja vaativille

Tasokasta oltava

Miten osaan hankkia mieleisen lahjan parille, joiden maku on hyvin vaativa? Tiedän heidän arvostavan kalliita merkkituotteita... ja niihin minulla ei ikävä kyllä ole varaa. Tai ehkä johonkin pieneen juttuun...

Olisiko pöljää ostaa esim.joku pieni astiaston osa jostain laadukkaasta sarjasta? Esim 20€:n arvoinen?

3

1268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tks

      Kerääkö pari jotain sarjaa? Yksittäistä astiaa ei kannata ostaa jos parilla ei muuten ole samaa sarjaa.

      Tunnetko muita häihin kutsuttuja? Ehkäpä vitet ostaa yhteislahjan, pienelläkin panostuksella/hlö saa arovakkaammankin lahjan kun antajia on monta. Itse olen menossa viikonloppuna häihin ja olemme osallistuneet grafiikan ostoon € 20/hlö, osallistujia on 10.

      • arvokas lahja?

        Mene johonkin (lahjatavara)liikkeeseen, jossa tehdään kauniita paketteja. Osta jokin "patsas", maljakko tmv. jonka arvoa vaikea määritellä (voi siis olla halpa, mutta tarkasta ettei ihan Tiimari tasoa kuitenkaan...) halutessasi sen voi asetella jollekkin edulliselle(hieman alta 10e) teräslautaselle, lisäarvokkuutta tuomaan. Parilla kympillä saanet ihan ok. kokonaisuuden, ja nätissä sellofaanipaketissa krumeluureineen näyttää todella arvokkaalta lahjapöydässä...;) En tiedä mistäpäin Suomea olet, mutta kannattaa kysellä tutuilta (täältä?) missä tehdään upeita paketteja, ja mennä vaikka vakoilemaan ko. liikkeisiin, etei tule pettymystä:)


      • lahjan arvo
        arvokas lahja? kirjoitti:

        Mene johonkin (lahjatavara)liikkeeseen, jossa tehdään kauniita paketteja. Osta jokin "patsas", maljakko tmv. jonka arvoa vaikea määritellä (voi siis olla halpa, mutta tarkasta ettei ihan Tiimari tasoa kuitenkaan...) halutessasi sen voi asetella jollekkin edulliselle(hieman alta 10e) teräslautaselle, lisäarvokkuutta tuomaan. Parilla kympillä saanet ihan ok. kokonaisuuden, ja nätissä sellofaanipaketissa krumeluureineen näyttää todella arvokkaalta lahjapöydässä...;) En tiedä mistäpäin Suomea olet, mutta kannattaa kysellä tutuilta (täältä?) missä tehdään upeita paketteja, ja mennä vaikka vakoilemaan ko. liikkeisiin, etei tule pettymystä:)

        ja mieluimmin toki jokin hääparin toivoman astiaston osa, niin ei mene metsään. Erilaiset patsaat ja maljakot, mitä saa 10-20€ ovat helposti huono valinta, jos hääparilla vaativa maku.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 123
      3069
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      88
      2813
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2208
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      21
      1776
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe