Alennusmyynnistä ostettu

Sydämellinen

Ostin häälahjan alennusmyynnistä. Se on ihan merkkituote ja normaalihinnaltaan mielestäni ihan sopivan arvoinen (n.20€). Nyt kun sain sen puoleen hintaan, tuntuu, etten kehtaa mennä sen kanssa juhliin... Entä jos hääpari sa tietää sen olevan alennusmyynnistä... mitähän mahtavat ajatella..?!

7

2332

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajattelisin

että järkevä olet, miksi maksaisit samasta tuotteesta puolet enemmän jos ostat sen alemyyntiä ennen tai jälkeen. Tänä huippumaterialistisena aikana kuitenkin ajattelen ja toivon, että se on se ajatus joka ratkaisee eikä lahjan rahallinen arvo. Tietysti meitä on joka junaan, en menisi häihin jossa hääpari laskimen kanssa laskee lahjojensa arvoa.

• vamme

Siis tähän aikaan vuodesta on alennusmyynnin niin vilkkaana käynnissä että etenkin klassisimpia tuotteita kuten Iittalaa ja Arabiaa on melkein mahdotonta löytää alkuperäisissä suositushinnoissa. Mielestäni menee kyllä aika "yli" morsiusparilta ottaa nokkiinsa tuollaisesta asiasta, vie siis ihmeessä ylpeänä lahjasi perille!

• Kate

Niin ja lahjan "oikea" arvo on kuitenkin se mitä se normaalisti maksaa. Yhtä arvokas se on riippumatta siitä paljonko sinä maksoit siitä. Mun mielestä.

• Kate
        Kate kirjoitti:

Niin ja lahjan "oikea" arvo on kuitenkin se mitä se normaalisti maksaa. Yhtä arvokas se on riippumatta siitä paljonko sinä maksoit siitä. Mun mielestä.

Mä ainakin miettisin vaan sitä, että onko lahja tarpeellinen ja mieluisa. En hintaa. Jos olisin vaikka toivonut jotain ja joku saa sen halvalla (ja saan sen jostain tietää), en ajattele että voi räkä ois ostanut sen muualta kalliimmalla tai ostanut lisäks jotain muuta... Pääsipä halvalla!

Ole hyvillä mielin!

• tks

Tärkeämpää lienee että lahja on hääparille mieluinen ja heidän tyyliinsä sopiva, ettei mene eti kaapin perälle pölyyntymään. Kannattaa aina miettiä onko lahja sen saajan tyyliä vaikkei antajaa miellyttäisikään.

• kohdalle

Meille sattui Stockan hullut päivät kerran kohdalle, kun oltiin lahjoja ostamassa. Ja sattui olemaan juuri samaa Villeroy & Boch sarjaa edullisemmin kuin mitä oli nuorenparin häälahjalistalla - sattumoisin sekin stockalla. Tuskinpa oli pari osannut kuukausia ennen tietää mitä tarjouksessa on häiden alla..

Ei se rahan määrä, ei se arvo, vaan se ajatus.

Jos on häälahjalista, niin ei sillä pitäis olla väliä mistä sen hankkii. Voihan sinne ilmoittaa että tämä on varattu. Häälahjalista ei ole liikkeelle lupaus, että nämä kaikki ostetaan ko myymälästä.

Ottakaa rennosti, miettikää mikä paria ilahduttaa ja suunnitelkaa asiat oman kukkaronne mukaan.

• Tuleva hääpari

Mitä väliä sillä hintalapulla on kun et sitä siihen kiinni jätä kuitenkaan(?) Hymyä huuleen vaan. n_n
      Minua ei haittaisi vaikka hää lahja olisi kirpputorilta ostettu. Ajatus se tärkein on ei raha. Ja ennen kaikkea se että vaivaudut paikalle on tärkeää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      314
      6781
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      65
      3829
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      207
      3096
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2787
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1922
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      146
      1682
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      210
      1672
    8. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1528
    9. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      163
      1521
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1408
    Aihe