onko jollakin tyrnävän alueella myytävä virtahepo tai sarvikuono(mieluiten virtahepo) olen kuullut että niiltä saisi hyvää lannoitetta ja olen ajatellut porkkanamaan aloitusta ja oishan ne vitun siisti ratsastaa voin maksaa 1000-3500€
T:jarno joukamaa saarankuja 4
onko kellään myytävänä virtahepoa tai sarvikuonoa?
2
549
Vastaukset
- Anonyymi
Enpä oikein usko että nuita löytyy , , mutta strutsi ois kiva ja muninta aikaan saa monenmoisija munakkaita ja strutsin nahkasta saa käteviä kellon rannekkeita sekä pers sulista viehtäviä viuhkoja pöly sellasija - - mutta järkevästi ajatellen , marakatti on tulevaisuudessa veikeä omistaa posetiivarilla oiva vetonaula kun tulee lämpimät ilmat kasvihuone ilmiö totta nyt ja tulevaisuudessa, virtahevosella pitäs olla iso pilttuu.
- Anonyymi
Tiesitkö että strutsin kynsistä saa viehkeän kaulakurun , , pujotat vaan lankaan jotkut käyttää kalastajan lankaa . . pujotat kuinh helmiä vaan ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4048799Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1723188- 171664
- 761108
- 761058
- 271035
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta63988- 55963
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss78947- 65910