Olen pimeässä huoneessa jossa katossa on häilyvä valo. Huomaan etten ole yksin. Olen aukaisemassa suutani kysyäkseni muilta naisilta missä olen mutta ovi aukeaa samalla hetkellä. Valo tulvii huoneeseen. Ovella seisoo isokokoinen vanha nainen essu päällä. Naisella on nuttura pään päällä ja hän vetää kumihanskoja käteensä. Ennenkuin kerkeän sanoa mitään nainen sanoo, hyvät naiset, menkää riviin ja seuratkaa minua. Huomaan että huoneessa on useita eri ikäisiä naisia ja kaikki ovat alasti. Minulla on sentään housut ja paita päällä. Miksi muut ovat alasti. Huomaan että olen myös nuorin kaikista muista viidestä naisesta.
Emme puhu sanaakaan. Hyppään jonon viimeiseksi ja seuraan edelläni kulkevaa vanhempaa alastonta naista. Ensimmäisenä kulkeva essu pukuinen vanha nainen tuo meidät isoon saliin. Sali on pimeä. Odottakaa, laitan valoa päälle, sanoo essupukuinen nainen. Olen Ritva, sanoo nainen ja painaa valokatkaisijaa. Kohdevalot syttyvät ja osoittavat outoihin telineisiin. Menkää paikoillenne, sanoo Ritva ja muut naiset asettautuvat telineisiin mahalleen makaamaan. Jalat ja kädet menevät alemmalle tasolle, päälle on pehmustettu reikä kuten hierontapöydällä. Kiinnitän huomiota että asento missä naiset ovat on kontillaan. Yksi pöytä on vapaana, on minun vuoroni. Menehän sinäkin vapaaseen paikkaan ja ota vaatteet pois sanoo Ritva. Katson telinettä ja pelon vallassa riisun kaikki vaatteet ja menen makaamaan omalle pöydälleni. Asento on mukava, kuin hieronta pöytä mutta jalat ja kädet ovat alempana. Rentoudun ja koitan vilkuilla muita. Koita nauttia sanoo viereisessä telineessä oleva nainen. Ritva kiertää jokaisen telineen kohdalle, kuuluu kilinää. Kuulen surinaa. Kohdallani selviää mitä tuo surin ja kilinä tarkoittaa. Ritva laittaa kädet ja jalkani kiinni pehmustetuilla vöillä. Seutaavaksi hän nostaa telinettä ensin ylös ja seuraavaksi huomaan että takapuoleni alkaa nousta ylöspäin tyrkylle. Mitä tapahtuu. Ahaa, sinä olitkin se uusi tyttö, sanoo Ritva. Koitan pyristellä ja laittaa jalkani tiukasti kiinni koska Ritva seisoo suoraan takanani. Älä kuluta energiaasi moiseen sanoo Ritva huomattuaan pinnistelyni. Ritva painaa seuraavaa nappia ja huomaan että jalkani levittyy auki ammolleen Ritvan eteen. Seutaavaksi Ritva ottaa taskustaan liukastevoiteen. Ilman varoituksia hän ruuttaa liukastetta aimo annoksen suoraan pilluuni ja peräaukkoon. Tunnen kuinka kumihanska levittää liukastetta ympäri alapäätäni. Ynähdän. Taidat olla ensikertalainen sanoo Ritva. Todella kaunis pillu sinulla. Olen varovainen. Seuraavaksi Ritva kaivaa pipetin jossa on liukastetta. Ritva tuikkaa pipetin hitaasti emättimeeni sekä toisen anukseeni. Ynähdän koska alan kiihottua. Tämän jälkeen Ritva kaivaa pienen jakkaran ja istahtaa takamukseni taakse. Ritva aloittaa sanojensa mukaan lämmittely hieronnan. Ritva hieroo hellästi anustani ja klitoristani joka valuu liukasteesta. Välillä ritva painaa sormensa pilluuni. Tuntuu todella hyvälle. En malta olla maistamatta uutta tyttöä sanoo Ritva. Ritva nostaa penkin lähemmäs ja alkaa nuolemaan pilluani samalla hyväillen peräaukkoa. Minne olen joutunut. Jatkuuko??
Seksitalossa
Anonyymi-ap
5
1451
Vastaukset
- Anonyymi
Jatka!!
- Anonyymi
Lisää!!!
- Anonyymi
ihana aloitus, please lisää
subsanna Vaikka en pidä näin yhteen kirjoitetuista teksteistä, olisi tarina kyllä kiinnostava jatkoakin ajatellen.
- Anonyymi
Joo, hyvä alku
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä432287Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2402072- 1111548
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1441291- 1151227
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1381124Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://271117- 741009
- 65973
- 70960