The Control of Hysteria

Anonyymi-ap

Ensimmäisten atomiaseiden käyttöönoton jälkeen ihmiset ovat kaikkialla eläneet sen mahdollisuuden kanssa, että kaikki, mikä heillä on kallista, voidaan sammuttaa. Monille ainoa puolustus on toivo, että sitä ei koskaan tapahdu. Kuitenkin, kun ydinaseita käyttävien maiden määrä on kasvanut, toimet ovat todennäköisesti paljon vahvempi pelote kuin toivo. Ja pakottavan kiireen viestissä L. Ron Hubbard näyttää kuinka ratkaista tilanne sen ytimessä.

6

350

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ensimmäisten atomiaseiden käyttöönoton jälkeen ihmiset kaikkialla ovat eläneet sen mahdollisuuden kanssa, että kaikki, mitä he pitävät tärkeänä – heidän henkensä, perheensä, uransa ja jopa itse ihmislaji – voidaan sammuttaa muutamassa tuhon hetkessä. Tällaiset seuraukset olisivat niin ylivoimaiset, että monille ainoa puolustus on toivo, että sitä ei koskaan tapahdu.

Kuitenkin, kun atomi- ja ydinaseita käyttävien maiden määrä on kasvanut ja kansainväliset mustat markkinat käyvät aktiivisesti kauppaa ydinmateriaaleista, toimet ovat todennäköisesti paljon vahvempi pelote kuin toivo. Jotta toiminta olisi tehokasta, sen on puututtava vaaran todelliseen lähteeseen. Onko se nykyaikaisten aseiden mahtavassa tuhovoimassa? Ovatko ne säteilyn haitalliset vaikutukset, jotka hiipivät mantereiden yli? Vai onko todellinen syy jossain muualla?

• Anonyymi

Pakottavan kiireellisen viestissä L. Ron Hubbard ei vain vastaa näihin kysymyksiin, vaan näyttää myös kuinka ratkaista tilanne sen ytimessä. Sillä kaikkein perustavanlaatuisin vaara ei piile itse aseissa, vaan julmuudessa, joka saa ihmiset käyttämään niitä tovereitaan vastaan. Auttaakseen sekä yksilöitä että hallituksia paitsi ylläpitämään vakautta, myös voittamaan todelliset vihollisensa – sairauden, elementit ja ihmisen oman järjettömyyden – Mr. Hubbard esittää humanitaarisen ohjelman, joka on elintärkeä kaikille. Laajasti sovellettuina se voisi nostaa Ihmisen riittävän korkealle ymmärryksen tasolle, että yksilöt voisivat elää elämäänsä ilman sodan ja sodan pelon lisäksi jopa mahdollisuutta, että sota voisi koskaan tapahtua uudelleen.

• Anonyymi

Ihminen voi olla ja voidaan tehdä teknologiamme avulla sivistyneemmäksi kuin hän on, onnellisemmaksi kuin hän on, kykenevämpi edistymään kuin hän on ollut. —L. Ron Hubbard

• Anonyymi
    • Anonyymi

Mielenkiintoista tietoa.

• Anonyymi

Maailma on sekaisin ja turbulenssissa, koska haasteiden ja ongelmien ratkaisut ovat vääränlaisia, koska ihmuskunnalla ei ole oikeaa toimivaa tietoa millä asioita saataisiin parempiin tiloihin ja kuntoon saakka. Eli ihmiskunta on sivistymättömässä tilassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1768
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      120
      1174
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      62
      1050
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      936
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      856
    6. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      800
    7. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      79
      798
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      796
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      45
      777
    10. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      757
    Aihe