Olen yrittänyt saada meidän kunnanjohtajaa kiinni puoli vuotta. Tietääkö joku onko hän vielä töissä ollenkaan.
Kunnanasiat
12
580
Vastaukset
- Anonyymi
On kuulemma nähty elossa. Kunnantalon ovet ovat kiinni ettei kukaan pääse häiritsemään. Kai se nukkuu päivät huoneessaan . Eiköhän sille voisi antaa potkut.
- Anonyymi
Olisko maatunut huoneeseensa. Ei vastaa kenellekään . Vai onko irtisanonut itsensä.
- Anonyymi
Onko varsinaisesti ollutkaan töissä muuten kuin nostamassa palkkaa?
- Anonyymi
Ei niin söpön tarvitse töitä tehdä.
- Anonyymi
Oletko katsonut siivouskomerosta? Kuuluuko sieltä voihketta?
- Anonyymi
Minun ei tarvitse tehdä mitään. Nostan hyvää palkkaa.
- Anonyymi
Kerran näin hänet kun juoksi kunnantalolla autoonsa. Vai oliko se joku muu. Onko joku keskustellut hänen kanssa.
- Anonyymi
Luulin että kunnanjohtaja on kuollut ennen joulua. Mitä se tekee työkseen.
- Anonyymi
Hakee johonkin oikeaan kuntaan johtajaksi!
- Anonyymi
Kyllä on vähän pimeetä porukkaa.
- Anonyymi
Voisin hälle pusut suikata .
- Anonyymi
Kunnanjohtaja kävi syömässä Vapaudenliiton lihapullat ja muusin. Tuli kuulenma niin kovat vatsakivut, että joutui sairaslomalle. Näkikö kukaan muuten Ano Turtiaista teltalla, häh? Vai pitikö tyytyy halpaan jousalaiskopioon?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1602720
- 2011997
- 711736
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91461Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.421457- 781143
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976