Oon lukion ykkösellä ja tänää oli päätökset ens vuoden valinnaisii. Valitsin juhlatanssit eli tanssin ens vuonna tasan vuodenpääst wanhat. Haluisin ottaa tyttöystävän mukaan tanssimaan mutta meijän koulussa on tanssimassa about 1/4 poikia ja 3/4 tyttöjä nii saankohan ottaa tyttöystävän?!?!
Myös miten se sit menee tuleeks se sinne kurssille harjottelee vai pitääks vaa osata vai mitä?
Voiko wanhat tanssia muunkoululaisen kanssa?
Anonyymi-ap
1
479
Vastaukset 1
- Anonyymi
Kenties tulevan kumppanini kanssa yhteisessä kodissamme tanssimme, jos hän on käynyt lukion ja siellä tanssinut vanhoja ja jos hänen tanssimekkonsa on tallessa vielä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l260821- 67655
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni38623Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34548- 30434
En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45427- 46420
- 38416
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona27406- 37387