Taannoin männävuonna, oliko -79, Lervo vai oliko Kassunlärvijö oli sukulaisten vekseleillä laittanut, omien sanojensa mukaan "hakenut pois kuleksimasta" kaivurikoneen. Eka työmaa oli ollut Peijalansuon ojitus. Eipä siin mittää, Lervo ajoi rehvakas irve pärställään kolisevan, rämisevän ja runsaasti öljyä ja nahtaa vuotavan romunsa nevalle, ja jo ennenkö KAUHALLISTAKAAN tämä kojoottikelmi kerkesi kaivamaan niin suo otti "koneen omakseen", imaisi Lervon romuttamokuntoisen kaivurin niin syvälle että vaan pulputus kuului. Kun enää hyttä oli näkyvissä niin pulputus kuului aina vaan kovemmin, tälläkertaa Lervon huulilleen nostamasta ilmajokisesta janojuomapullosta! Oli vaan karjahdellut "KHYLLÄ SE SHIELTÄ LÄHTEE SAATANAAA!" ja "KAUHA NÄKYY, EI PAHA, EI PAHA"!
Pönttökosken Latelta kuulin että Lervon kaivuri sijaitsee Peijolansuossa edelleenkin tänä päivänä!
Lervon maansiirtopuuhissa
7
173
Vastaukset
- Anonyymi
LERVO oli kasettikaaniallaan joulukuusen ajossa, eli rahtasi varastettuja joulukuusia kuitupuuksi tanakoissa tumuissa rekkaurasta lunta tupruttaen perskärpäsetkin oli ihan huurteessa ja iloisissa joulukekkuleissa älaahan KARJAHDELLEN. eurajoen alamäessä lervo löi intuitolla ilman rajua välikaasua pienen puolen päälle ja ulvoi ällaahan, että nyt lähtee kaania nousuun. taas tarvittiin vekseleihin nimiä, että saatiin uudet banjot ja akseleihin vetoa ja ajo jatkui läpi joulunpyhien infernaalisenMYLVINNÄN rikkoessa joulurauhan. lervo vaan karjui ja vähät välitti.
- Anonyymi
Tsau! Onkos nämä tositarinoita nämä Lervon jutut? Olen ajanut saudit yms. Ja kyllä tosirahtarin tunnistaa näistä kommelluksista.. mukawa lukea tarinoita tosielämästä terv wanhantiwnlklukija
- Anonyymi
Kaikki tarinat on kirjasta "LERVO, RAHTIA VEKSELIN VOIMALLA" osat 1-4
- Anonyymi
https://ylilauta.org/satunnainen/280eco#post-270572778
Tuolla on tosi hyvä maansiirto palsta! - Anonyymi
"VEKSELI SEON JOKA VELKASTA OPETTAA "
-MYLVI LERVO PROTESTILAN KESOILILLA SEOLLA 1997 - Anonyymi
Tsau! Olen käynyt saudit, kreikat marokot yms. Takana tonneja ja kymmenen miljoonaa kilometriä. Mukava lueskella näitä tositarinoita maailmalta terv wanhantienkulkia
- Anonyymi
harvoin voi nähdä kuinka kaanian isolohko roimii yöntimoa sivuputken täydeltä suomen suviyässä, silloin mieleen putkahtaa lervo ja legendaariset tarinat ja kolitsihousu laskee puolitankoon silkasta kunnioituksesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831439Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021213Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2191204Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä104999Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134926Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 78783