Mistä hääpuku kokoa 50 tai enemmän?

BlindGuardian

Etsitty on! Alkaa usko sekä toivo hiipua.

8

1338

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viime vuonna

Ootko ottanut selvää ompelijoista? Teettämällä saa useimmiten jopa halvemmalla puvun kuin kaupasta. Itse teetin aikanaan pukuni ihan oman pituuteni vuoksi, kaupan hameosat olivat järjestään nilkkaan asti. Puvusta tuli sellainen kuin halusin ja vuokrapuvun hinnalla vaikka kangas maksoikin hirveitä.

Mistä päin oot? Voisin suositella ompelijaa.

• BlindGuardian

Kouvolan alueelta olen. Rahaakaan kun ei aivan ylettömiä määriä ole varaa käyttää, niin toivoisin, että puku tulisi kohtuullisen hintaiseksi. Ilmeisesti kannattaa sitten teetättää?

• Justiina

Oman pukuni ompelijalla, kankaineen ja töineen hintaa tuli kuitenkin sellaiset 500e. Mutta oli unelma.

Voisin pukuni sinulle myydä, tosin puku löytyy Oulusta joten taitaa olla liian kaukana? Kuvia saat postiin halutessasi.

• .l.

Netin kautta jenkeistä saa suht edullisesti, esim. sydneys closet tai thebirdalshop. Tullit tulee puvun hintaan päälle, mutta silti puvun voi saada edullisesti.

• BlindGuardian

Mielelläni ottaisin kuvia vastaan. Tämä on kyllä sellainen asia, että lähtisin varmaan vaikkapa Inarista hakemaan, jos pukuun ihastuisin! ;)

Eli: [email protected]

• Kokeileppa täältä. Upeita pukuja myös naisille eikä vain tikuille.Hinta on dollareissa ja lopullinen eurohinta kuluineen on aika lähellä tuota dollarihintaa, kun kurssi on nyt hyvä meidän kannalta.:) Mittaa omat mittasi ja jaa ne 2,54 :llä, niin saat mitat tuumataulukkoon. Mitat pitävät näissä paikkansa. Toimitusaika 5-6vk yleensä. Suosittelen!

• elokuun morsian

Suosittelen minäkin tuota teettämistä.

Olen itsekin melko isokokoinen enkä edes lähtenyt pukua kaupasta katsomaan. Tuskin olisin löytänyt.

Ompelijalla puvun hinta kankaineen tuli minulle maksamaan noin 350 euroa. Se taitaa olla aika lailla vuokrapuvun hinta.

Vinkkinä: kankaita hakiessa ei kannata ensimmäiseksi singahtaa sinne morsiuskankaiden puoleen, koska ne maksaa ihan tajuttomasti. Itse ostin ns. "tavallisia" kankaita ja sain ne tosi edullisesti. Väreistä tai mallista ei tarvinnut tinkiä vaikka näin toiminkin ja lopputulokseen olen enemmän kuin tyytyväinen. Sain juuri sellaisen kuin halusin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      202
      6923
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4592
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      35
      4025
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      69
      3172
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1935
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1666
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1650
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1563
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1429
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1207
    Aihe