Etsitty on! Alkaa usko sekä toivo hiipua.
Mistä hääpuku kokoa 50 tai enemmän?
8
1336
Vastaukset
- viime vuonna
Ootko ottanut selvää ompelijoista? Teettämällä saa useimmiten jopa halvemmalla puvun kuin kaupasta. Itse teetin aikanaan pukuni ihan oman pituuteni vuoksi, kaupan hameosat olivat järjestään nilkkaan asti. Puvusta tuli sellainen kuin halusin ja vuokrapuvun hinnalla vaikka kangas maksoikin hirveitä.
Mistä päin oot? Voisin suositella ompelijaa.- BlindGuardian
Kouvolan alueelta olen. Rahaakaan kun ei aivan ylettömiä määriä ole varaa käyttää, niin toivoisin, että puku tulisi kohtuullisen hintaiseksi. Ilmeisesti kannattaa sitten teetättää?
- Justiina
Oman pukuni ompelijalla, kankaineen ja töineen hintaa tuli kuitenkin sellaiset 500e. Mutta oli unelma.
Voisin pukuni sinulle myydä, tosin puku löytyy Oulusta joten taitaa olla liian kaukana? Kuvia saat postiin halutessasi.- .l.
Netin kautta jenkeistä saa suht edullisesti, esim. sydneys closet tai thebirdalshop. Tullit tulee puvun hintaan päälle, mutta silti puvun voi saada edullisesti.
- BlindGuardian
Mielelläni ottaisin kuvia vastaan. Tämä on kyllä sellainen asia, että lähtisin varmaan vaikkapa Inarista hakemaan, jos pukuun ihastuisin! ;)
Eli: [email protected]
Kokeileppa täältä. Upeita pukuja myös naisille eikä vain tikuille.Hinta on dollareissa ja lopullinen eurohinta kuluineen on aika lähellä tuota dollarihintaa, kun kurssi on nyt hyvä meidän kannalta.:) Mittaa omat mittasi ja jaa ne 2,54 :llä, niin saat mitat tuumataulukkoon. Mitat pitävät näissä paikkansa. Toimitusaika 5-6vk yleensä. Suosittelen!
- elokuun morsian
Suosittelen minäkin tuota teettämistä.
Olen itsekin melko isokokoinen enkä edes lähtenyt pukua kaupasta katsomaan. Tuskin olisin löytänyt.
Ompelijalla puvun hinta kankaineen tuli minulle maksamaan noin 350 euroa. Se taitaa olla aika lailla vuokrapuvun hinta.
Vinkkinä: kankaita hakiessa ei kannata ensimmäiseksi singahtaa sinne morsiuskankaiden puoleen, koska ne maksaa ihan tajuttomasti. Itse ostin ns. "tavallisia" kankaita ja sain ne tosi edullisesti. Väreistä tai mallista ei tarvinnut tinkiä vaikka näin toiminkin ja lopputulokseen olen enemmän kuin tyytyväinen. Sain juuri sellaisen kuin halusin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek206316Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.253847Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1712923- 292840
- 821724
- 91623
- 1471612
- 1481571
- 121328
- 211272