Mistä hääpuku kokoa 50 tai enemmän?

BlindGuardian

Etsitty on! Alkaa usko sekä toivo hiipua.

8

1336

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viime vuonna

Ootko ottanut selvää ompelijoista? Teettämällä saa useimmiten jopa halvemmalla puvun kuin kaupasta. Itse teetin aikanaan pukuni ihan oman pituuteni vuoksi, kaupan hameosat olivat järjestään nilkkaan asti. Puvusta tuli sellainen kuin halusin ja vuokrapuvun hinnalla vaikka kangas maksoikin hirveitä.

Mistä päin oot? Voisin suositella ompelijaa.

• BlindGuardian

Kouvolan alueelta olen. Rahaakaan kun ei aivan ylettömiä määriä ole varaa käyttää, niin toivoisin, että puku tulisi kohtuullisen hintaiseksi. Ilmeisesti kannattaa sitten teetättää?

• Justiina

Oman pukuni ompelijalla, kankaineen ja töineen hintaa tuli kuitenkin sellaiset 500e. Mutta oli unelma.

Voisin pukuni sinulle myydä, tosin puku löytyy Oulusta joten taitaa olla liian kaukana? Kuvia saat postiin halutessasi.

• .l.

Netin kautta jenkeistä saa suht edullisesti, esim. sydneys closet tai thebirdalshop. Tullit tulee puvun hintaan päälle, mutta silti puvun voi saada edullisesti.

• BlindGuardian

Mielelläni ottaisin kuvia vastaan. Tämä on kyllä sellainen asia, että lähtisin varmaan vaikkapa Inarista hakemaan, jos pukuun ihastuisin! ;)

Eli: [email protected]

• Kokeileppa täältä. Upeita pukuja myös naisille eikä vain tikuille.Hinta on dollareissa ja lopullinen eurohinta kuluineen on aika lähellä tuota dollarihintaa, kun kurssi on nyt hyvä meidän kannalta.:) Mittaa omat mittasi ja jaa ne 2,54 :llä, niin saat mitat tuumataulukkoon. Mitat pitävät näissä paikkansa. Toimitusaika 5-6vk yleensä. Suosittelen!

• elokuun morsian

Suosittelen minäkin tuota teettämistä.

Olen itsekin melko isokokoinen enkä edes lähtenyt pukua kaupasta katsomaan. Tuskin olisin löytänyt.

Ompelijalla puvun hinta kankaineen tuli minulle maksamaan noin 350 euroa. Se taitaa olla aika lailla vuokrapuvun hinta.

Vinkkinä: kankaita hakiessa ei kannata ensimmäiseksi singahtaa sinne morsiuskankaiden puoleen, koska ne maksaa ihan tajuttomasti. Itse ostin ns. "tavallisia" kankaita ja sain ne tosi edullisesti. Väreistä tai mallista ei tarvinnut tinkiä vaikka näin toiminkin ja lopputulokseen olen enemmän kuin tyytyväinen. Sain juuri sellaisen kuin halusin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      6316
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      25
      3847
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      171
      2923
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      29
      2840
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1724
    6. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      9
      1623
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      147
      1612
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      148
      1571
    9. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1328
    10. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      21
      1272
    Aihe