Laetatteko jalat kenkiin vae kenkät jalakaan?
Ite laetan jalat kenkiin kenkälusikan avulla.
Oes tärkeä tieto saaha kysymyksseen vastaus, miten adian teette.
14
261
Vastaukset
- Anonyymi
Avojaloin paras.
- Anonyymi
Opettele kirjoittamaan. Laetan🥴
- Anonyymi
Laitan kengät jalkoihin. Molempiin!
Do you understand?- Anonyymi
Yes. Vasen kenkä vasempaan ja oikea kenkä oikeaan jalkaan.
- Anonyymi
LumperiA kirjoitti:
Hyvä. Istutko penkillä tae tuolilla ja sitten laetat käsin kenkät jalakoehin?
En istu. Yritän pitää yllä tasapainoa. Minulla on pitkävartinen kenkälusikka😀
Vanhan pitää yrittää tasapainoilla. Anonyymi kirjoitti:
En istu. Yritän pitää yllä tasapainoa. Minulla on pitkävartinen kenkälusikka😀
Vanhan pitää yrittää tasapainoilla.Siis laitat jalat kenkiin. Hyvä näin.
- Anonyymi
Voe jotta ... ihan ulukomoan kieltä... onpa hienoa ..
- Anonyymi
Näen talaviaekaan ensin villasukat , sittä syylingit ja istuoltaan molemmat jalat yhtäaekoo virsuihin , molemmista renksusta kiini etusormella ja peukalolla , sittä koevet suoraksi ... ja ketkaravia pihalle ..
- Anonyymi
Jos ei ole mitään kysyttävää niin keneltä voisi kysyä miten kysytään kun ei ole mitään kysyttävää.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus135495- 1972460
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan801823En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761467Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1841009- 41970
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46909- 77823
- 45709
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6691