Suomeen tarvittaisiin Trumppi.

Anonyymi-ap

Laittaisi osan valtion viranhaltijoista pois,. minäkin olin siellä aikoinaan viimeiset 25 v aivan turhaan. Nyt olen ollut eläkkeellä 20,8 vuotta.

16

197

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juu kyllä harvennusta täälläkin joudutaan tekemään.
      Senjälkeen työvoimapula helpottuu muilla aloilla.

• Anonyymi

Eläkeläiset hiljaa!

• Anonyymi

Ajat ovat muuttuneet

• Anonyymi

Turhia vasemmistolaisten hallinnoimia virastoja vois ihan hyvin lakkauttaa Suomessakin; opetushallitus, THL, LUKE, ainoastaan yksi tasa-arvovaltuutetun virasto, poliisihallitus, ympäristöministeriö,(laitettais maa ja metsätalousministeriön yhteyteen, niikuin tehtiin Ruotsissa), näillä toimen piteillä säästyi satoja miljardeja vuodessa ja vapautus työvoimaa tuottavimmille sektoreille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turhia vasemmistolaisten hallinnoimia virastoja vois ihan hyvin lakkauttaa Suomessakin; opetushallitus, THL, LUKE, ainoastaan yksi tasa-arvovaltuutetun virasto, poliisihallitus, ympäristöministeriö,(laitettais maa ja metsätalousministeriön yhteyteen, niikuin tehtiin Ruotsissa), näillä toimen piteillä säästyi satoja miljardeja vuodessa ja vapautus työvoimaa tuottavimmille sektoreille.

Pitää tietenkin olla satoja miljoonia.

• Anonyymi

No et ainä voi verrata nykyaikaa siihen aikaan kun itse olisi töissä , koska maailma on muuttunut niin kovasti koko ajan. Itse olen ollut eläkeläinen jo kauan ja en osasit edes käyttää kaikki niitä tavaroita mitä työpaikalleni on tullut sen jälkeen kun minä lopetin. Joten jokainen aika omaa erilaiset työ metodit ..virastoissa tosin on aika osaamattomia ihmisiä joilla ei aina ole kykyä ajatella , vaan hoitavat esim raha asioita yksinkertaisella työtavalla . Eivät kuuntele . Esim myös l
      Terveyskeskuksessa jossa. käväisin pari viikkoa sitten . Niin omakannasta luki että ,potilaalla on ollut kuumetta, vaikka nimenomaan sanoin ettei ole edes ollut kuumetta.äniin että enää ei voi luottaa edes terveyskeskukseen kun kirjoittelevat omiaan . Entäs sairas vakuutus sitten voi sitä epätietoutta mikä siellä istuu ,siis millä perusteella sinne laitetaan töihin. Onko ainoastaa että ovat käyneet kauppakoulun vai eikö edes sen vertaa tajuta että sairauksia on olemassa jotka ovat harvinaisia.

• Anonyymi

Talous vaatii tuottavaa työtä ja niitten tekijöitä, ei siitä mitään tule jos kaikki on korkeasti koulutettuja.

• Anonyymi

Liian suuri byrokratia on selvästikin haitta kansantaloudelle, mm. lääkäreiltä pitäisi vähentää sitä loputonta raporttien tekemistä kaikesta pikkuasioistakin, niin ehtisivät tehdä varsinaista työtään enemmän.

• Anonyymi

Voisi hyökätä äärioikeiston voimin parlamenttiin Mäntsälän kapina pientä sen rinnalla.

• Mäkelä nuoli Vancea sanan vapaudesta, kun Valtonen sanoi Yhdysvaltojen pakka on sekaisin, niin on enemmän kuin sekaisin.
      Muistui mieleen Trumpin ensimmäiseltä kaudelta, SS-Immonen julisti eduskunnan suuressa salissa täydelle salille suorassa lähetyksessä puhuja pöntössä " Trumpista ei saa suomessa puhua mitään kielteistä missään ei Yle eikä media "

• Anonyymi

Asiasta Vance läksytti eurooppalaisia. Turhaa nikotella .

• Anonyymi

USA on pidetty maailman poliisina ja järjestyksen pitäjänä, nyt sen johtaja sotkee järjestystä saattaa aiheuttaa inflaatioon ja korkojen nousuun kauppa sotaan, jossa USA kärsii muitten ohella.

• Anonyymi

Vaihtelu virkistää.

• Anonyymi

Kolmasosa valtion ja kuntien kuntaloisista joutaisi vähentää ns. 1. aallossa.

• Anonyymi

MUUTOS ON TULOSSA. JOKA MAAHAN. odottakaa..

• Anonyymi

Miksihän aloittaja ei hankkiutunut yksityiselle töihin, oliko se valtion virka liian turvallinen ja miellyttävä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      132
      2953
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      6
      1341
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      220
      1296
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1171
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1129
    6. 37
      1001
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      991
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      947
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      944
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      867
    Aihe