Jäljitelmä jostakin aseesta testaus huomenna 6m ensin jos osuu lähelle napakymppiä 10 m sitten 15m yli sata € seuraavan hinta yli 200€ sen hankinta hamaan tulevaisuuteen.Testin tulokset tänne huomenna onko osumat napakymppejä ,luoti tavalinen vai peletti kumpaisiakin löytyy🎯.
Taas uusi pistooli ostettu tokmannista repliga joko löytyi sellainen joka toimii ei tarvitse ostaa
2
138
Vastaukset
- Anonyymi
HARAKOILLE RAHAT MENIVÄT ALITEHOINEN NALLIPYSSYNKÖ MINÄ OSTIN ,monta kertaa piti tarkistaa piippuun lähtikö se luoti hengetön pyssy juuri ja juuri tauluun meni 6 m pahvista ei löytynyt reikää vaikka ampuin 3 m .Voisi toki palauttaa mutta sitten ostaisin jokun muun pyssyn tilalle ,ihan hyvä pyssy jos olisi tehokkaanpi kuin 70 m sekunnissa vaikka 90 kuin hatsan 25 tehokas ei tarkka .
- Anonyymi
Sä et todellakaan tarvi muuta kuin nalli pyssyn,koska ammut sillä ihmisiä päin!ja luvat pitää hakee poliisilta!pitäiskö pyytää kattoon sun ampuma aseita,et varmaan kuulu niihin,jotka saa luvan ampuma-aseisiin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774502Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112473- 1721655
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2441508- 1241400
- 1221307
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721229Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91221- 761212
- 35976