Moro kaikille.
Nyt on pakko avautua tästä meidän hva:n jumalasemaan korotetusta keskitetystä työnjaosta. Ennen ko instanssin olemassaolosta eri alueilla vastuutallentajat, optimoijat tms jakoivat työt tietäen asukkaat, reitit, työntekijät ja heidän mieltymykset.
Nyt meillä on keskitetty työjako, eli yhdessä toimistossa työntekijät jakavat kaikki eri alueiden listat työntekijöille, great, varmaan kustannustehokasta jos ajatellaan että ko työntekijät tietävät/osaavat työnsä. Mutta ei, osa tekee ihan ok listat, mutta sitten valitettavan usein lista on suunniteltu suorastaan päin v.... Asiakkaalle mennessä et tiedä onko kyseessä aamu- vai päiväkäynti jne, kertomuksista selaat onko edellisiä kirjauksia, aina ei näy. Menet asiakaskäynnille ja kun avaat oven, edellisen käynnin hoitaja tulee vastaan. Paastoajat, en edes jaksa alkaa tästä.
Vuorossa kun huomaat että jonnekin hornan tuuttiin menee useita työntekijöitä samaan aikaan ja siitä johtuen kaikilla paukkuu ajat, niin näihin listoihin ei saa tehdä muutoksia, tai kun asiakaskäynti on peruttu ja vapautuu aikaa, niin sitäkään ei saa jakaa muille, koska meillä ei järjenkäyttö ei ole sallittua, ja tämä ihan oikeasti on infottu meille...
Kotihoidon keskitetty työnjako.
1
210
Vastaukset
- Anonyymi
Olen samaa mieltä, että tuo keskitty systeemi tulee olemaan aivan per ceestä. Meille se on tulossa nyt kevään aikana. Mutta meilläkin aika iso pitäjä ja jos listoja ei osata tehdä alueittain, tulee kyllä sellasta sillisalaattia, että oksat pois. Jos ei yhtään tunne kaupunkia tai sen alueita, ajomatkat voi yhtäkkiä olla monta kymmentä kilometriä ja samaan paikkaa ajaa usea ihminen. Kyllä pelottaa. Ja vielä kun itsellä fyysisiä rajoitteita, niin arvata voi, olenko montaa päivää töissä, jos asiaa ei oteta käynneissä huomioon, kuten tähän asti on otettu. Olen täysin samaa mieltä, että kyllä pitäisi pysyä toiminnohajaus ihan vaan oman alueen hyppysissä ja tehdä omalla väellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1044661Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743921397- 1861072
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091062Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86970Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11902- 64901
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10887- 64866