Onko rehellisiä autonmyyjiä olemassa

Anonyymi-ap

Poikani halusi ostaa ekan autonsa ja löytyi lopulta ihan kivan näköinen 24v golf hatanpäästä. Auto varattiin kun oli myyjän sanojen mukaan kyselty paljon. Poika lähti tre pks seudulta junalla ja paikan päällä olikin vastassa tieto että katalysaattori pöllitty edellisenä yönä. No ei siinä mitää eivät suostuneet sitä korjaa vaan kiristivät, että myydään se huutokaupassa sellaisenaan tai korjaatte itse. Sovittiin että me otetaan riski ja korjataan katalysaattori ja saadaan alennusta autosta. Sitten myyjän sanojen mukaan mootorin merkkivalo sammuu kun lamda toimii. Kaupat tehtiin 1900 muistaakseni ja poika tuli onnellisena kotiin pyhän lehmänsä kanssa. Vihdoin löyty sitten
oikea katalysaattori ja korjaaja ja sitten selvisikin että autossa ei merkkivalo sammunutkaan ja vikalista alkoi paisumaan auton ostoa arvoa suuremmaksi. Kysyttiin liikeeltä että jos ne hoitaisi sen merrkilampun vian pois niin me korjataan loput. Noup selvisi että myyjä oli juniorin sopimukseen kirjoittanut, että auto myydään korjattavaksi. Eli ihan muuta kuin minä puhelimessa sovin. Ei tää suuri ongelma ole mutta juniorin maailma ja usko asioihin otti vähän takapakkia ja minä taas mietin et miksi ne tekee tämmöistä. Onko niillä kivaa ku saa kusettaa ihmisiä ja saavat jonkun 100 bonuksen ku myivät romun. Kyseessä siis jrintajouppi Tampere käsittääkseni ihan valtakunnallinen autoliike

1

191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tyhmyydestä sakotetaan. Toiseksi en usko kyseisen liikkeen myyvän tuonikäisiä ja hintaisia autoja.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      189
      5108
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      25
      4482
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3147
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      260
      3060
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      155
      2977
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2541
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27