Poikani halusi ostaa ekan autonsa ja löytyi lopulta ihan kivan näköinen 24v golf hatanpäästä. Auto varattiin kun oli myyjän sanojen mukaan kyselty paljon. Poika lähti tre pks seudulta junalla ja paikan päällä olikin vastassa tieto että katalysaattori pöllitty edellisenä yönä. No ei siinä mitää eivät suostuneet sitä korjaa vaan kiristivät, että myydään se huutokaupassa sellaisenaan tai korjaatte itse. Sovittiin että me otetaan riski ja korjataan katalysaattori ja saadaan alennusta autosta. Sitten myyjän sanojen mukaan mootorin merkkivalo sammuu kun lamda toimii. Kaupat tehtiin 1900 muistaakseni ja poika tuli onnellisena kotiin pyhän lehmänsä kanssa. Vihdoin löyty sitten
oikea katalysaattori ja korjaaja ja sitten selvisikin että autossa ei merkkivalo sammunutkaan ja vikalista alkoi paisumaan auton ostoa arvoa suuremmaksi. Kysyttiin liikeeltä että jos ne hoitaisi sen merrkilampun vian pois niin me korjataan loput. Noup selvisi että myyjä oli juniorin sopimukseen kirjoittanut, että auto myydään korjattavaksi. Eli ihan muuta kuin minä puhelimessa sovin. Ei tää suuri ongelma ole mutta juniorin maailma ja usko asioihin otti vähän takapakkia ja minä taas mietin et miksi ne tekee tämmöistä. Onko niillä kivaa ku saa kusettaa ihmisiä ja saavat jonkun 100 bonuksen ku myivät romun. Kyseessä siis jrintajouppi Tampere käsittääkseni ihan valtakunnallinen autoliike
Onko rehellisiä autonmyyjiä olemassa
Anonyymi-ap
1
71
Vastaukset
- Anonyymi
Tyhmyydestä sakotetaan. Toiseksi en usko kyseisen liikkeen myyvän tuonikäisiä ja hintaisia autoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä372051Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1791467- 941401
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421209- 1151088
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351040Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://15975- 74950
- 70894
- 250876