Poikani halusi ostaa ekan autonsa ja löytyi lopulta ihan kivan näköinen 24v golf hatanpäästä. Auto varattiin kun oli myyjän sanojen mukaan kyselty paljon. Poika lähti tre pks seudulta junalla ja paikan päällä olikin vastassa tieto että katalysaattori pöllitty edellisenä yönä. No ei siinä mitää eivät suostuneet sitä korjaa vaan kiristivät, että myydään se huutokaupassa sellaisenaan tai korjaatte itse. Sovittiin että me otetaan riski ja korjataan katalysaattori ja saadaan alennusta autosta. Sitten myyjän sanojen mukaan mootorin merkkivalo sammuu kun lamda toimii. Kaupat tehtiin 1900 muistaakseni ja poika tuli onnellisena kotiin pyhän lehmänsä kanssa. Vihdoin löyty sitten
oikea katalysaattori ja korjaaja ja sitten selvisikin että autossa ei merkkivalo sammunutkaan ja vikalista alkoi paisumaan auton ostoa arvoa suuremmaksi. Kysyttiin liikeeltä että jos ne hoitaisi sen merrkilampun vian pois niin me korjataan loput. Noup selvisi että myyjä oli juniorin sopimukseen kirjoittanut, että auto myydään korjattavaksi. Eli ihan muuta kuin minä puhelimessa sovin. Ei tää suuri ongelma ole mutta juniorin maailma ja usko asioihin otti vähän takapakkia ja minä taas mietin et miksi ne tekee tämmöistä. Onko niillä kivaa ku saa kusettaa ihmisiä ja saavat jonkun 100 bonuksen ku myivät romun. Kyseessä siis jrintajouppi Tampere käsittääkseni ihan valtakunnallinen autoliike
Onko rehellisiä autonmyyjiä olemassa
Anonyymi-ap
1
177
Vastaukset
- Anonyymi
Tyhmyydestä sakotetaan. Toiseksi en usko kyseisen liikkeen myyvän tuonikäisiä ja hintaisia autoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit435329Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT4134613Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1483849KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1643170Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku142526Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei212292Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182098Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1512022- 1251950
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241479