Pakolla; painostus, uhkaus, lahjonta, kiristys, haltuunottoa kutsutaan "Diiliksi"
Mitä "Diili" tarkoittaa?
63
165
Vastaukset
Kortinjako korttipelissä? = Deal?🤔
- AnonyymiUUSI
Miten tämä liittyy koira-videoihin?
- AnonyymiUUSI
Näinhän Paholainen Jumalan nimeä hyväksikäyttäen juuri toimii Raamatussa, kun metsästää ihmisten sieluja.
- AnonyymiUUSI
Sitten syntyy 'diili' uusi liitto Jeesuksen verellä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen ihmetellyt, kun sielujen metsästäjä liittyy kiinteästi uskonnon tarinaan niin, etteivät uskovaiset ollenkaan ihmetelleet, että missä se Raamatussa oikein piileskelee, kun kirja on täynnä vain Jumala-nimisiä?!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen ihmetellyt, kun sielujen metsästäjä liittyy kiinteästi uskonnon tarinaan niin, etteivät uskovaiset ollenkaan ihmetelleet, että missä se Raamatussa oikein piileskelee, kun kirja on täynnä vain Jumala-nimisiä?!
Eihän sitä tarvinnut varoa, joka tuhoaa pelkän ruumiin, vaan sitä joka aihettaa vahingon sekä ruumiille, että sielulle.
- Juuri kopioitiin teksti, missä Paavalin syntiopilla runnotaan jopa sielukin ihmisestä irti, niin voi sitten puhtaalla omallatunnolla tehdä vaikka sitä pahaa mitä vihaa (Room.7). - AnonyymiUUSI
Perisynnissä paholainen sai kaikki sielut omakseen. Ei sen tarvi niitä metsästää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Perisynnissä paholainen sai kaikki sielut omakseen. Ei sen tarvi niitä metsästää.
Niin, että Juojajumala olisi taas vehkeillyt Paratiisissa Saatanan kanssa?!
NIINKÖ?
Luojajumala unohti mainita mitään tällaista, mutta suojasi kyllä ikuisen elämän puun ihmisiltä, jotka perisyntivalheella tulivatkin Saatanan kaltaisiksi. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
NIINKÖ?
Luojajumala unohti mainita mitään tällaista, mutta suojasi kyllä ikuisen elämän puun ihmisiltä, jotka perisyntivalheella tulivatkin Saatanan kaltaisiksi.Ja juuri nämä Saatanan kaltaiset myös kristinuskolla pitävät Saatanaa jumaluutenaan, ja uhraavat tälle viattoman Jeesuksen kiroukseksi kirottuna tosi Jumalana.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Raamatun termi Liitto tarkoittaa Jumalan yksipuolista varmaa armotekoa ja lupausta syntiselle ihmiselle.
Alkuperäiselle sanalle "liitto" ei ole tarkkaa vastinetta nykykielillä. Se ei ole sopimus tai kauppa, eikä testamentti, joksi se on myös käännetty. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
NIINKÖ?
Luojajumala unohti mainita mitään tällaista, mutta suojasi kyllä ikuisen elämän puun ihmisiltä, jotka perisyntivalheella tulivatkin Saatanan kaltaisiksi.Luonnolliset ihmiset ovat kyykäärmeitten sikiöitä perisynnin vuoksi.
"Syntinen olin jo syntyessäni, synnin alle siinnyt äitini kohtuun." Ps.51:7
Room. 9:8
Tämä tarkoittaa, etteivät Jumalan lapsia ole luonnolliset jälkeläiset, vaan että jälkeläisiksi luetaan lupauksen voimasta syntyneet lapset. - AnonyymiUUSI
Minä katson mieluummin koira-videoita. Ne saavat minut aina hyvälle päälle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Raamatun termi Liitto tarkoittaa Jumalan yksipuolista varmaa armotekoa ja lupausta syntiselle ihmiselle.
Alkuperäiselle sanalle "liitto" ei ole tarkkaa vastinetta nykykielillä. Se ei ole sopimus tai kauppa, eikä testamentti, joksi se on myös käännetty.No ei lunastanut lupausta, kun kirkon ja Raamatun mukaan menettikin helvettiin, varasti vain sielun.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No ei lunastanut lupausta, kun kirkon ja Raamatun mukaan menettikin helvettiin, varasti vain sielun.
Koska kyseessä olikin vain Jumalan nimeä käyttänyt Paholainen.
- AnonyymiUUSI
Jumala ei tee mitään kauppoja ihmisen kanssa.
Ihminen ei ole tasaveroinen sopimuskumppani Jumalan kanssa.
Jumala on Jumala ja Hän antoi käskyt Moosekselle, mitä ihmisten tulee noudattaa.
Käskyt ovat Jumalan rakkauden osoitus syntiinlangennutta ihmiskuntaa kohtaa.
Käskyjen tottelemiseen liittyy siunaus, mutta käskyjen rikkomisesta seuraa kirous ja rangaistus.
Joh. 14:21
Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."
1. Kun. 3:14
Ja jos vaellat minun teitäni säädösteni ja määräysteni mukaisesti, niin kuin isäsi Daavid vaelsi, minä annan sinulle pitkän iän."- AnonyymiUUSI
Matt. 5:18
Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]
Jeesus piti lait voimassa.
Eräs Tarsolainen murhamies niitä yritti kampittaa sen kun kerkisi, ettei olisi tullut tuomituksi murhasta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]
Eräs Tarsolainen murhamies niitä yritti kampittaa sen kun kerkisi, ettei olisi tullut tuomituksi murhasta.Roomassa Paavali kohtasi tuomionsa Stefanoksen murhasta.
5. Moos. 19:21
Älkää tunteko sääliä: henki hengestä, silmä silmästä, hammas hampaasta, käsi kädestä, jalka jalasta. - AnonyymiUUSI
Ihminen tekikin diilin Saatanan kanssa - se että ihmisellä on aivot, ei riitä vielä siihen, että ymmärtäisi edes lukemaansa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eräs Tarsolainen murhamies niitä yritti kampittaa sen kun kerkisi, ettei olisi tullut tuomituksi murhasta.Laista ei häviä pieninkään piirto, niin kauan kuin on taivas ja maa. LUONNONLAEISTA.
Tosin nyt nekin ovat hävinneet. - AnonyymiUUSI
Miksi alat luterilaisuus-palstalle puhumaan Raamatusta ja Jumalasta? Aloitus viittaa selvästi Trumppiin, koska hänellä oli tv-ohjelma nimeltä Diili. Koittaisit nyt vain pysyä aiheessa.
- AnonyymiUUSI
Oikeus sentään tyrmäsi Muskin pääsyn tietokantoihin. Musk on haalinut valtavasti valtaa ja saanut sitä, huumeidenkäyttäjä on kuitenkin arvaamaton. Mutta kun lahjoitti kampanjaan melkein 250 miljoonaa, niin Trump nyt palkitsi. Korruptiotahan tuo on.
- AnonyymiUUSI
Eiköhän tuo jo ehtinyt ja kopioinut ihmisten tiedot omille koneilleen.
- AnonyymiUUSI
Musk varmaan katsoo koira-videoita. Ne on sympaattisia eläimiä.
- AnonyymiUUSI
Demokratian ja vallan kolmijaon, Yhdysvaltojen perustamisasiakirjan pyhimmän puolustamisesta tulee totinen työmaa kun, Amerikkaa ollaan alistamassa laita- ja äärioikeiston, uskonnollisten hörhöjen, Muskin kaltaisten sekopäiden ja Trumpin vallan alle.
- AnonyymiUUSI
Miksi et sinäkin katsoisi enemmän koira-videoita? Ne rentouttavat ja tulee iloinen mieli.
- AnonyymiUUSI
Trumppi ja Musk lakkautti kehitysavun järjestävän organisaation maailman köyhimmille ihmisille.
Köyhät ja sairaat ovat huono diili jenkkimiljardööreille.- AnonyymiUUSI
Vähän sama asia jos Suomessa äärioikeisto lakkauttaisi ensi töikseen koko Kelan toiminnan.
Eihän se virasto tuota yhtään mitään rikkkaitten kassaan. - AnonyymiUUSI
Niin, Purra juuri kertoikin, että nyt Suomessa päätetään, että kenellä on oikeus elämään jatkossa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin, Purra juuri kertoikin, että nyt Suomessa päätetään, että kenellä on oikeus elämään jatkossa.
Siis suomalaisilla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siis suomalaisilla.
Onhan se hienoa, jos maailmassa on maa, joka mieluimmin pitää hengissä omat kansalaisensa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se hienoa, jos maailmassa on maa, joka mieluimmin pitää hengissä omat kansalaisensa.
On tässä kyllä - lisäystä - järjen tasolla armoton kuilu, kun joku suomalainen kauhistelee, kun meren takana lopetetaan kolmansien maiden avustukset, jotka rahat ovat tunnetusti menneet korruptioon, mutta ei korvaansa lotkauta, kun poliitikko Suomessa ilmoittaa, että ryhdytään Suomessa priorisoimaan, että kenellä on oikeus elämään!!!
- AnonyymiUUSI
Kyllä maailman onnellisin kansa pääsee taas - kaikessa ylettömässä tyhmyydessään - jälleen maailman onnellisimmaksi!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä maailman onnellisin kansa pääsee taas - kaikessa ylettömässä tyhmyydessään - jälleen maailman onnellisimmaksi!
Mitä jonkun poliitikon Suomessa pitäisi sanoa, että te edes pysähtyisitte ajattelemaan?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vähän sama asia jos Suomessa äärioikeisto lakkauttaisi ensi töikseen koko Kelan toiminnan.
Eihän se virasto tuota yhtään mitään rikkkaitten kassaan.Eikös Kokoomus havittele Kelaa itselleen johdettavaksi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitä kutsutaan itsekkyydeksi. Raamttu puhuu muukalaisten auttamisesta, riippumatta siitä minkä maan kansalaisia autettavat ovat.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitä kutsutaan itsekkyydeksi. Raamttu puhuu muukalaisten auttamisesta, riippumatta siitä minkä maan kansalaisia autettavat ovat.
Ahaa ja voimme siis uhrata suomalaiset auttamatta heitä, niinkö?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin onhan se totta, että Raamattu perustuukin kovin naiivin ja onnellisen oloisen Jeesuksen kuoliaaksi kiduttamiseen, kun kehotetaan auttamaan muukalaisia.
Suomesta näitä hiukka onnellisia löytyykin maailman arvion mukaan runsaasti uhrattavaksi. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Suomalaiset ja muukalaiset ovat auttamisessa samanarvoisia ihmisiä kaikki Raamatun mukaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Suomalaiset ja muukalaiset ovat auttamisessa samanarvoisia ihmisiä kaikki Raamatun mukaan.
Jumala ei katso henkilöön.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin onhan se totta, että Raamattu perustuukin kovin naiivin ja onnellisen oloisen Jeesuksen kuoliaaksi kiduttamiseen, kun kehotetaan auttamaan muukalaisia.
Suomesta näitä hiukka onnellisia löytyykin maailman arvion mukaan runsaasti uhrattavaksi.Ihan vaikka muukalaistenkin edestä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihan vaikka muukalaistenkin edestä.
2. Moos. 12:49
Sama laki olkoon maassasyntyneellä ja muukalaisella, joka asuu teidän keskuudessanne." - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
2. Moos. 12:49
Sama laki olkoon maassasyntyneellä ja muukalaisella, joka asuu teidän keskuudessanne."Luuk. 17:18
Eikö ollut muita, jotka olisivat palanneet Jumalaa ylistämään, kuin tämä muukalainen?" - AnonyymiUUSI
Ne mitään lakkauttanut. Niillä on työntekijöitä sitä varten.
- AnonyymiUUSI
Ettei totuus unohtuisi.
Matt.25
31 Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
33 Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.
41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.
46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."- AnonyymiUUSI
Lahkolaiset puhuvat vain hurmoshenkien voimassa hillumisestaan. Mutta eivät mitään siitä, mitä ihmisen teot vaikuttavat lopulliseen tuomioon.
Ilm. 20:12
Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin; ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja; ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan.
Ilm. 20:13
Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan.
Ilm. 22:12
Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lahkolaiset puhuvat vain hurmoshenkien voimassa hillumisestaan. Mutta eivät mitään siitä, mitä ihmisen teot vaikuttavat lopulliseen tuomioon.
Ilm. 20:12
Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin; ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja; ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan.
Ilm. 20:13
Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan.
Ilm. 22:12
Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.Viimeisellä tuomiolla ei tehdä enää yhtään diiliä!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Viimeisellä tuomiolla ei tehdä enää yhtään diiliä!
Niin se diili Saatanan kanssa tehdäänkin jo eläessä, kun se varastaa sielun, ryhtymällä palvomaan Jeesusta itsen puolesta kiroukseksi kirottuna tosi Jumalana.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin se diili Saatanan kanssa tehdäänkin jo eläessä, kun se varastaa sielun, ryhtymällä palvomaan Jeesusta itsen puolesta kiroukseksi kirottuna tosi Jumalana.
Että pelastuu tekemään vaikka sitä pahaa mitä vihaa ja palvelemaan lihalla synnin lakia
Löytyy kristinuskon luoneen Paavalin tärkeimmästä opetuskirjeestä, kirje Roomalaisille, luku 7. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Että pelastuu tekemään vaikka sitä pahaa mitä vihaa ja palvelemaan lihalla synnin lakia
Löytyy kristinuskon luoneen Paavalin tärkeimmästä opetuskirjeestä, kirje Roomalaisille, luku 7.Paavalihan tunnusti Roomalaisille valehtelevansa.
Room. 3:7
Sillä jos Jumalan totuus tulee minun VALHEENI kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Löytyy kristinuskon luoneen Paavalin tärkeimmästä opetuskirjeestä, kirje Roomalaisille, luku 7.Ei löydy. Laita jakeet tai muuten en usko.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei löydy. Laita jakeet tai muuten en usko.
Ai et ole vielä nähnyt!!! Kuulemma olen jo miljoona kertaa laittanut, jestas. Ootahan niin kopioin Raamatusta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai et ole vielä nähnyt!!! Kuulemma olen jo miljoona kertaa laittanut, jestas. Ootahan niin kopioin Raamatusta.
Tässä - koko kristinuskon perusta, kun Jeesus on ristille kuoliaaksi kidutettu ja kirottu tosi Jumalana, että mihin tällä opilla pelastutaan.
Paavalin Roomalaiskirje, 7. luku:
"7:15 Sillä minä en tunne omakseni sitä, mitä teen; sillä minä en toteuta sitä, mitä tahdon, vaan MITÄ MINÄ VIHAAN, SITÄ MINÄ TEEN. Sillä minä tiedän, ettei minussa, se on minun lihassani, asu mitään hyvää. Tahto minulla kyllä on, mutta voimaa hyvän toteuttamiseen ei; sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan SITÄ PAHAA, MITÄ EN TAHDO, MINÄ TEEN..
7:24 Minä viheliäinen ihminen, kuka PELASTAA minut tästä kuoleman ruumiista? Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni PALVELEN ... LIHALLA SYNNIN LAKIA."
Paavali kertoo, ettei ihminen hallitse omia tekojaan, hän ei pysty olemaan vastuussa siitä, jos tekee jotakin pahaa ja vihattavaa, ja siksi on palvottava Jeesusta kirottuna uhrina itsensä puolesta. Tämä on oikea kristinuskon oppi. Ja perustelu tälle uskonnolle ja uskolle on sama kuin sarjamurhaaja tason psykopaatilla, joka murhaa ihmisiä, ja sanoo, että hän tekee sitä siksi, koska ääni päässä käskee. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tässä - koko kristinuskon perusta, kun Jeesus on ristille kuoliaaksi kidutettu ja kirottu tosi Jumalana, että mihin tällä opilla pelastutaan.
"7:15 Sillä minä en tunne omakseni sitä, mitä teen; sillä minä en toteuta sitä, mitä tahdon, vaan MITÄ MINÄ VIHAAN, SITÄ MINÄ TEEN. Sillä minä tiedän, ettei minussa, se on minun lihassani, asu mitään hyvää. Tahto minulla kyllä on, mutta voimaa hyvän toteuttamiseen ei; sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan SITÄ PAHAA, MITÄ EN TAHDO, MINÄ TEEN..
7:24 Minä viheliäinen ihminen, kuka PELASTAA minut tästä kuoleman ruumiista? Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni PALVELEN ... LIHALLA SYNNIN LAKIA."
Paavali kertoo, ettei ihminen hallitse omia tekojaan, hän ei pysty olemaan vastuussa siitä, jos tekee jotakin pahaa ja vihattavaa, ja siksi on palvottava Jeesusta kirottuna uhrina itsensä puolesta. Tämä on oikea kristinuskon oppi. Ja perustelu tälle uskonnolle ja uskolle on sama kuin sarjamurhaaja tason psykopaatilla, joka murhaa ihmisiä, ja sanoo, että hän tekee sitä siksi, koska ääni päässä käskee.No, paraneeko nyt usko?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Paavali kertoo, ettei ihminen hallitse omia tekojaan, hän ei pysty olemaan vastuussa siitä, jos tekee jotakin pahaa ja vihattavaa, ja siksi on palvottava Jeesusta kirottuna uhrina itsensä puolesta. Tämä on oikea kristinuskon oppi. Ja perustelu tälle uskonnolle ja uskolle on sama kuin sarjamurhaaja tason psykopaatilla, joka murhaa ihmisiä, ja sanoo, että hän tekee sitä siksi, koska ääni päässä käskee.Paavalissa asusteli demoni. Saatanan enkeli, jolle ei voinut mitään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Paavalissa asusteli demoni. Saatanan enkeli, jolle ei voinut mitään.
On arvioitu, että Paavalin puheista 80% on ihan kelvollista opetusta, mutta sinne sekaan on laitettu 20% valheita.
Sillä jos Jumalan totuus tulee minun VALHEENI kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?
Valhe nielaistaan helposti kahden tosiasian välissä, kuten pihvi hamburilaisen välissä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On arvioitu, että Paavalin puheista 80% on ihan kelvollista opetusta, mutta sinne sekaan on laitettu 20% valheita.
Sillä jos Jumalan totuus tulee minun VALHEENI kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?
Valhe nielaistaan helposti kahden tosiasian välissä, kuten pihvi hamburilaisen välissä.Tässä ei puhuta mistään 'kelvollisesta opetuksesta', vaan koko KRISTINUSKON PERUSTASTA.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tässä ei puhuta mistään 'kelvollisesta opetuksesta', vaan koko KRISTINUSKON PERUSTASTA.
Jos nyt olet sattunut nyt näkemään sen kirkon symbolin kuoliaaksi kidutetusta Jeesuksesta, jonka surman Paavali kaiken lisäksi itse määräsi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos nyt olet sattunut nyt näkemään sen kirkon symbolin kuoliaaksi kidutetusta Jeesuksesta, jonka surman Paavali kaiken lisäksi itse määräsi.
Itse määräsi kuoleman ja teki siitä kristinuskon opin pelastua tekemään, vaikka sitä pahaa mitä vihaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itse määräsi kuoleman ja teki siitä kristinuskon opin pelastua tekemään, vaikka sitä pahaa mitä vihaa.
Vaikea kuvitella, että mitä paskaa päässä pitää olla, että Raamatun lukeneena tähän ryhtyy vielä uskomaankin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Paavalissa asusteli demoni. Saatanan enkeli, jolle ei voinut mitään.
Todella Pyhä ihminen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Todella Pyhä ihminen.
Ja kyse oli siitä, että jo eläessään uskovaiset tekevät Saatanan kanssa Paavalin opilla diilin, ettei heidän itse tarvitse vastata pahoista teoistaan, ja kuoltuaan menevät tarinan mukaan helvettiin, kun Paholainen varastikin heidän sielun.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja kyse oli siitä, että jo eläessään uskovaiset tekevät Saatanan kanssa Paavalin opilla diilin, ettei heidän itse tarvitse vastata pahoista teoistaan, ja kuoltuaan menevät tarinan mukaan helvettiin, kun Paholainen varastikin heidän sielun.
Nimi Jumala ei synny nimestä, vaan arvoista mitä se edustaa, ja jos arvot ovat pahuudessa, niin tarjouksen tekijä on silloin vain salanimellä Jumalana esiintyvä Paholainen, kuten Raamatun tarinassa.
Näin se on live-elämässäkin, välttämättä poliisin virkapuvussa pankkikorttiasi tunnuslukuineen pyytävä henkilö ovella ei olekaan poliisi, vaikka niin väittäisi.
- AnonyymiUUSI
Näin Trumpistanissa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaisten kannatus enää 12,9%
Perussuomalaisten kannatus laskee edelleen kuntavaaleissa. Kannatus sulaa kuin kevälumi auringossa. Onkos tuo ihme, kun65226778- 1151669
MTV: Stubbin turvamies ampui itsensä haulikolla virka-asunnon kellarissa
Kaksi korkean turvaluokituksen poliisia on ampunut itsensä virantoimituksessa lyhyen ajan sisällä. Marraskuussa tasavall1681587Amerikka vajoamassa diktatuuriksi?
Trumpin ja Muskin -koalitio on ravistelee amerikkalaisen demokratian perusteita. Republikaanienemmistöinen kongressi on2781478Bachelor-Joonas sekstasi toisen naisen kanssa - Tästä syystä valitsi kuitenkin Monican: "Nyt mun..."
Bachelor Suomi -realityssä koitti lopullisen valinnan hetki. Paljon onnea ja lykkyä rakkauteen Joonas ja Monica! Lue l301388Suurimman osan ajasta tuntuu, että turha toivo
mutta sitten hetkittäin tulee tunne, että jotain sittenkin voi olla. Mistä tämä tulee? Sen olen tiedostanut, että sinä o111316Miksi en antautunut sulle mies?
Vaikka olin ihastunut... Vaikka tunsin olevani turvassa sun seurassa... Vaikka sä olisit halunnut... Vaikka mä olisin1441242- 601167
- 1251103
- 721065