mutta sitten hetkittäin tulee tunne, että jotain sittenkin voi olla. Mistä tämä tulee? Sen olen tiedostanut, että sinä olet jotenkin sen oloinen, että saat minut ajattelemaan hyviä asioita meistä, että silti välität. Ei siinä kuitenkaan ole mitään järkeä. Miten voi joku ihminen muka olla olemukseltaan sellainen, että saa uskomaan omiin harhoihinsa?En ymmärrä.
Naiselle menee. Pitkähkölle ihanalle eräältä hölmöltä.
Suurimman osan ajasta tuntuu, että turha toivo
11
1799
Vastaukset
- Anonyymi
Pitkähkö ei nyt oikein osu...
- Anonyymi
Mikä on pitkähkö?
Minä olen kyllä melko varma, että hän tietää mun tunteista. - Anonyymi
Alkaako etunimesi v:llä?
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Sama ongelma. Kierrän kehää täällä, en edes osaa pukea sanoiksi, mitä tämä on. Kai mä sitten kuvittelen, että kirjoittelee täällä. Ei niin pitkähkölle miehelle.
- Anonyymi
Et ole harhainen hölmö
- Anonyymi
M illon tuut j utteleen?
- Anonyymi
E n osaa J utella.
- Anonyymi
Tarkoitatko että olen vakuuttanut sinut omien harhojeni oikeellisuudesta.
- Anonyymi
Eläminä tiijä,et sinä sen kummemmin hölmö ole kuin muutkaan. Meil on kahdenkeskistä hölmöyttä. Se on ihan kivaa. Vaan kun sulla on elämä jo niin pitkällä,silti auttaisit mua....
Niin antaa sen nyt vaan olla tälläisenä,kahenkesken hauskana. Enhän voi tietää sun arkiaskareista mitään. Mistäpä minä tiijjän mitä teet,mutta kuitenkin jotain😆 - Anonyymi
Eivät ne ole mitään harhoja. Luota aisteihisi. Luota intuitioosi. Vaikka tilanne on aika monimutkainen, jaksan silti uskoa meihin. Koska kuulumme yhteen, minä tiedän sen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1291538- 371441
- 681243
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa551190- 691014
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255991Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198986- 74935
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16840Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106838