Suurimman osan ajasta tuntuu, että turha toivo

Anonyymi-ap

mutta sitten hetkittäin tulee tunne, että jotain sittenkin voi olla. Mistä tämä tulee? Sen olen tiedostanut, että sinä olet jotenkin sen oloinen, että saat minut ajattelemaan hyviä asioita meistä, että silti välität. Ei siinä kuitenkaan ole mitään järkeä. Miten voi joku ihminen muka olla olemukseltaan sellainen, että saa uskomaan omiin harhoihinsa?En ymmärrä.

Naiselle menee. Pitkähkölle ihanalle eräältä hölmöltä.

11

1824

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pitkähkö ei nyt oikein osu...

• Anonyymi

Mikä on pitkähkö?

Minä olen kyllä melko varma, että hän tietää mun tunteista.

• Anonyymi

Alkaako etunimesi v:llä?

• Anonyymi

Ei.

• Anonyymi

Sama ongelma. Kierrän kehää täällä, en edes osaa pukea sanoiksi, mitä tämä on. Kai mä sitten kuvittelen, että kirjoittelee täällä. Ei niin pitkähkölle miehelle.

• Anonyymi

Et ole harhainen hölmö

• Anonyymi

M illon tuut j utteleen?

• Anonyymi

E n osaa J utella.

• Anonyymi

Tarkoitatko että olen vakuuttanut sinut omien harhojeni oikeellisuudesta.

• Anonyymi

Eläminä tiijä,et sinä sen kummemmin hölmö ole kuin muutkaan. Meil on kahdenkeskistä hölmöyttä. Se on ihan kivaa. Vaan kun sulla on elämä jo niin pitkällä,silti auttaisit mua....

Niin antaa sen nyt vaan olla tälläisenä,kahenkesken hauskana. Enhän voi tietää sun arkiaskareista mitään. Mistäpä minä tiijjän mitä teet,mutta kuitenkin jotain😆

• Anonyymi

Eivät ne ole mitään harhoja. Luota aisteihisi. Luota intuitioosi. Vaikka tilanne on aika monimutkainen, jaksan silti uskoa meihin. Koska kuulumme yhteen, minä tiedän sen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      85
      6284
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3783
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3130
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1696
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1388
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1320
    7. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      946
    8. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      939
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      870
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      849
    Aihe