Vaikka olin ihastunut...
Vaikka tunsin olevani turvassa sun seurassa...
Vaikka sä olisit halunnut...
Vaikka mä olisin halunnut.
Siksi koska susta huokui turvattomuus.
Siksi en avannut jalkojani sulle ikinä.
Miksi en antautunut sulle mies?
189
2713
Vastaukset
- Anonyymi
Millä tavalla turvattomuus huokui🤔
- Anonyymi
Oisko joku ns varttihullun vibainen?
- Anonyymi
Henkinen turvattomuus 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Henkinen turvattomuus 👍
No mutta mehän jo aloittajaäijä ja vastahakoisesti muutamat muutkin totesimme, että se ei ole yhtään hyvä piirre🥱 grow up
- Anonyymi
"Vaikka tunsin olevani turvassa sun seurassa...
Siksi koska susta huokui turvattomuus. "
JAA taas vitunsekopääsettiä- Anonyymi
Niin no esim sustako tää juippi, joka esiintyy naisena puhuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin no esim sustako tää juippi, joka esiintyy naisena puhuu?
Sepä vasta olisikin kirjava tulkinta, mutta jos tulkintoja alkaa tekemään niin ei sekään mikään vapaan mikämikämaan laki oo
- Anonyymi
Onko sulla lukihäiriö? Voit koko päivän miettiä mikä ero noilla on, mutta vain fiksuimmat sen ymmärtää
- Anonyymi
:D :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:D :D
Näissä huomionkipeän aloittajaäijän luomissa todellisuuksien rakennelmassa alkanu sun varhaisaamu, sininen hetki
- Anonyymi
Todellakin ja näitähän täällä riittää 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla lukihäiriö? Voit koko päivän miettiä mikä ero noilla on, mutta vain fiksuimmat sen ymmärtää
Ja höpö höpö. Jos ihmisestä huokuu turvattomuus ei hänen seurassaan ole turvallinen olotila. Turvattomuus kyllä näkyy ihmisestä levottomuutena ja kaikenlaisena käytöksenä joka ei todellakaan luo turvallista olotilaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja höpö höpö. Jos ihmisestä huokuu turvattomuus ei hänen seurassaan ole turvallinen olotila. Turvattomuus kyllä näkyy ihmisestä levottomuutena ja kaikenlaisena käytöksenä joka ei todellakaan luo turvallista olotilaa.
Voi miten väärässä olet. Ihminen todellakin voi olla turvallinen..Ei vahingoita fyysisesti ketään, mutta jos hän samaan aikaa juoksee kukasta kukkaan ja nainen esim etsii pysyvää ei se luo turvallisuutta niin että tosimielellä oleva nainen uskaltaa avautua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi miten väärässä olet. Ihminen todellakin voi olla turvallinen..Ei vahingoita fyysisesti ketään, mutta jos hän samaan aikaa juoksee kukasta kukkaan ja nainen esim etsii pysyvää ei se luo turvallisuutta niin että tosimielellä oleva nainen uskaltaa avautua
Sä et taida olla nainen, vaan ladyboy!
- Anonyymi
Olisit vain avannut loppuun saakka
- Anonyymi
Niin ei sitä kesken keskustelun aleta nielemään sanoja ja olemaan kireä ja pidättyväinen jos itte tulee utelemaan
- Anonyymi
Mä en olisi hyötynyt siitä mitenkään, vain sä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ei sitä kesken keskustelun aleta nielemään sanoja ja olemaan kireä ja pidättyväinen jos itte tulee utelemaan
Pistäis sanojakin suuhun, mutta ku ei tavallaan tiiä niitäkää
- Anonyymi
"Vaikka tunsin olevani turvassa sun seurassa...
...
Siksi koska susta huokui turvattomuus."
Tuossa ei aloittaja ole mitään järjen häivääkään.- Anonyymi
Niin voi juku kun joku jäbä kirjoittelee tällaista jännämiehen proosaa. Mikä tässä on keskeinen ongelma sinulle?
- Anonyymi
Kyllä on. Ihminen voi olla turvallinen eli ei vahingoita toista. MUTTA toisesta huokuu turvattomuus toiselle silloin, jos hän ei kykene sitoutumaan, on levoton, juoksee kukasta kukkaan, yhteydenpito on epävarmaa. Aivot on tehty ajatteluun kannattaa käyttää niitä.
- Anonyymi
Kuulostaa minusta enemmän luottamuspulalta? Epävarma ja pelokas ihminen voi kokea näin? Huonoja kokemuksia/ pettymyksiä elämässä koettuna. Mielialat vaihtelee ja siksi tulee ristiriitaisuuksia. Itsekin kohdannut tällaista ja ei niitä järjellä voi muuten selittää? Sivusta totean.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin voi juku kun joku jäbä kirjoittelee tällaista jännämiehen proosaa. Mikä tässä on keskeinen ongelma sinulle?
Edelleen voi vastata 😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on. Ihminen voi olla turvallinen eli ei vahingoita toista. MUTTA toisesta huokuu turvattomuus toiselle silloin, jos hän ei kykene sitoutumaan, on levoton, juoksee kukasta kukkaan, yhteydenpito on epävarmaa. Aivot on tehty ajatteluun kannattaa käyttää niitä.
No sen ku laittaa ns kiireisen gubbe kiertoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa minusta enemmän luottamuspulalta? Epävarma ja pelokas ihminen voi kokea näin? Huonoja kokemuksia/ pettymyksiä elämässä koettuna. Mielialat vaihtelee ja siksi tulee ristiriitaisuuksia. Itsekin kohdannut tällaista ja ei niitä järjellä voi muuten selittää? Sivusta totean.
No eikä se ole monologia pitävä miespuolinen aloittaja hyväkin juttu joskus se luottamuspula? Toiset sanoo kuudenneksi aistiksi esim. Miettikääpä nyt välillä joten freessimmin näitä asioita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gubbe vahingoittaa,ei tuota pysty nykyään enää väistelemään, mistä johtuu?Määräilee ihmisten elämää,ihan hänen elämää kuulumattomien ! Eikö tollanen ihminen pitäis olla lukkojen takana,koska on ?Mitä Laki sanoo tuollaisesta käyttäytymisestä,turvallisuus kuuluu kaikille! Ihmisoikeudet!!tää häiritsijä on myös Venäjän Karjalasta tullut kaksoiskansalainen,tuonut koko sukunsa suomeen sieltä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan näin. Nämä on valintoja. Hyvät tyypitkin voi tehdä itsekkäitä valintoja jos esim kuvittelee sen olevan jotenkin cool tai vaan on itsekkäitä. Monet myös valitsee kelle on turvallisia ja ketä vaan haluaa käyttää seksiin. Jos mies kieltäytyy sitoutumasta ja onbsiinä rehellinen, koska ei juurikaan halua satuttaa eikä valehdella, hän on turvaton. Sama mies voi myös itse päättää olla naista kohtaan turvallinen ja seurustella. Miehen päätökset kuinka naista kohtelee, varsinkin tuntematonta, perustuu lähinnä omiin kuvitelmiin onko nainen ns tyttöystävämateriaalia.
Oma linja on, että tän tyyppisille miehille ei koskaan anneta seksiä ja seurustelukin saattaa olla suuri virhe, koska itsekäs mies on emotionaalinen sijoitusriski ja sopii vain niille ketkä haluaa lyhytkestoisia suhteita ja hyötyä jos mies on varakas.
Kunnon mies ei halua mitään epävakaita ja satuttavia, kuluttavia hyväksikäyttösuhteita ja kohtelee naisia tasavertaisesti. - Anonyymi
Vitun typerys. Sullehan ei missään itsestäänselvissä ja yksinlertaisissa asioissakaan oo järjen hiventäkään
- Anonyymi
Olitko toisen kotona,jossa justinakin oli,mut eri huonees?häpeä tai hävetkää bode och!
- Anonyymi
Nyt se on myöhäistä
- Anonyymi
Todellakin on.
- Anonyymi
What a wicked thing to do hih hih hii
- Anonyymi
Silloin ei ymmärtänyt että mahdollisuus oli VII.einen
- Anonyymi
Rupesitko hyppimään toistuvasti silmille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rupesitko hyppimään toistuvasti silmille?
Ja tämän jälkee vielä uhriutumaan päälle?
- Anonyymi
Oliko sinulla ongelmia avautumisen suhteen?
- Anonyymi
Minä itse lähden arvon gubelle mumisija siitä, että jos peli kerran avataan niin totta ihmessä. Älä sinä mieti liikaa edellistä lausumaa
- Anonyymi
Ei ollut. Jos en ole varma toisesta ja toinen aiheuttaa epävarmuutta ja on eri aaltopituudella, avautuminen ei palvele minua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut. Jos en ole varma toisesta ja toinen aiheuttaa epävarmuutta ja on eri aaltopituudella, avautuminen ei palvele minua.
Justiinalla on kivikaulin ainalähellä!
- Anonyymi
Lycka till👍
- Anonyymi
Älä vaivaudu! Anna jo olla.
- Anonyymi
Aittäh teille tere tere
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aittäh teille tere tere
Luuletko etten ymmärrä suomea ja pitää heittää välillä viron kielisiä fraaseja? Ymmärrän riittävän hyvin,ei huolia. Tiedoksi, että kirjoitit hieman väärin. Sun olisi pitänyt kirjoittaa head aega eikä tere.
- Anonyymi
Uskoa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aittäh teille tere tere
Pecunia non olet
- Anonyymi
Tässä huomaa, että nainen voi muuttaa mielensä kesken lauseen ja toisaalta sen, että se ei tiedä mitä haluaa.
- Anonyymi
Niinpä herranjestas mitä et ollu gubelle pään aukoja rivissä sillon tmv
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä herranjestas mitä et ollu gubelle pään aukoja rivissä sillon tmv
Painu misogyyni (myös ideologiana) hiiteen nyt mä lasken jo viiteen
- Anonyymi
Tästä huomaa, että mies ei ymmärrä yhtä lausetta pidemmälle. Jos sitäkään. Ymmärrys on rajattua.
- Anonyymi
Tarkoitin SINÄ et ymmärrä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Painu misogyyni (myös ideologiana) hiiteen nyt mä lasken jo viiteen
Ei loi loi ei loi loi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä huomaa, että mies ei ymmärrä yhtä lausetta pidemmälle. Jos sitäkään. Ymmärrys on rajattua.
Noh go get and figure it out or what ever
- Anonyymi
Koska huokuu jääkylmä halu alistaa
Koska pystyy valehtelemaan
Koska etäisen ja intiimin välillä ei mitään
Ja koska tämä on ei mitään
Niin ajattelen, että turvattomuus ei ole siksi, vaan miksi. Se auttaa ymmärtämään, ei hyväksymään.- Anonyymi
No mutta se etu voi olla ettei tartte niin paljon rupatella🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta se etu voi olla ettei tartte niin paljon rupatella🤔
Juu se on paha jos siihen tulee kulumaa siihen leukaniveleen, säästyy jos ei tartte sanoo kuin hmmm, tai tai sit jos oikein kiree paikka niin ööööh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu se on paha jos siihen tulee kulumaa siihen leukaniveleen, säästyy jos ei tartte sanoo kuin hmmm, tai tai sit jos oikein kiree paikka niin ööööh.
No mutta joku menetelmä se sekin tjsp? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta joku menetelmä se sekin tjsp? 🤔
Minun leukaani särkee jo ajatella sanaa tjsp. Ja miksi antaisin itseäni rikottavaksi. Saatan olla aika höhlä, mutta ihan idiootti en ole.
- Anonyymi
Esiinnyt toisena
- Anonyymi
Eli joko sinä siis toisin sanoen myönnät, että tämä on mies joka esiintyy naisena vai oliko sulla taas joku uus twisti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli joko sinä siis toisin sanoen myönnät, että tämä on mies joka esiintyy naisena vai oliko sulla taas joku uus twisti?
En ois arvannu, että se oon minä joka tulee sanomaan, että kasvakaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ois arvannu, että se oon minä joka tulee sanomaan, että kasvakaa
Ja hän antautui sulle vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hassuun kohtaan - eli tää oli ap:lle tietysti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän håmmettiä yrität säätää siinä? 🫵
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hassuun kohtaan - eli tää oli ap:lle tietysti!
Kyllä minä teille aloittajat näytän. Sivusta tsemppiä kovasti
- Anonyymi
Niin ei sekää naisena esiintyvä kyseenalainen äijä hyvä juttu, se turvattomuus
- Anonyymi
Mentholsuihke on nähdäkseni laillinen, ainakin Lapissa esimerkiksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mentholsuihke on nähdäkseni laillinen, ainakin Lapissa esimerkiksi?
No, kuivaliha ainakin
- Anonyymi
Jaa eipä ole noi käynynnä koskaan tuosta syystä ainakaan että joku olis kokenu olonsa turvattomaksi seurassani
- Anonyymi
No enpä tuota tarkoittanutkaan. Hänen seurasta oli turvallista, mutta hänen käytös epävarmaa...satunnaisia yhteydenpitoa, harvoin näkemistä, muiden asioiden priorisoimista...ja se luo turvattomuutta miehen käytökseen. Se näyttäytyy niin ettei mies ole varma
- Anonyymi
Älä esitä markus
- Anonyymi
Joku uskalias voisi tunnustaa aiheuttaako näiden lukeminen seisokin tai kostumisen.
- Anonyymi
Olipa asiallinen kommentti 🤮
- Anonyymi
Ei todellakaan kostuta tällaiset teinilässytykset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan kostuta tällaiset teinilässytykset.
Mut sä uskot, että näissä guben performansseissa vois olla joku duo ym hohhoijaa?
- Anonyymi
Sanopa se muistan vain hämärästi jotakin
- Anonyymi
Piste tulee sanan Se jälkeen. Muistan alkaa isolla M-kirjaimella. Ja piste lauseen loppuun.
- Anonyymi
Epävarman miehen viereen on vaikea antautua, vaikka mies olisi muuten fyysisesti turvallinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piste tulee sanan Se jälkeen. Muistan alkaa isolla M-kirjaimella. Ja piste lauseen loppuun.
Pussy sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pussy sivusta
Niin oliko sulla jotain feline energiaa vastaan vai mikä announssi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin oliko sulla jotain feline energiaa vastaan vai mikä announssi?
Vai nössö? No siihenkään en ota kantaa muiden osalta etenkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epävarman miehen viereen on vaikea antautua, vaikka mies olisi muuten fyysisesti turvallinen.
No jos se noin treenaamista kerran vaatisi (gubbe monologissaan) niin eikö se kannata todeta vaikka että luottamusta ei ole välttämättä enää rakennettavissa lol
- Anonyymi
Entä jos turvattomuus huokui sinusta ja projisoit vain itseäsi yliläpäisevän tunteen aiheuttamassa hallinnan puutteen aallokoissa?
- Anonyymi
Mykkäkoulu on kovimpia aseita väkivallan jälkeen sanotaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esirukous Matteuksen kirjasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee helevettiin sinä hharhoissa elävä paskan jauhaja, muista ottaa ne lääkärin määräämät lääkkeet! Turhaa sinä gubbe ilakoit siitä varatusta miehestä ja olet mustasukkainen! Jätä se miehen vaimo rauhaan,jota vainoat ja satutat,kyllä susta ei kaunista naista saa tekemälläkään,vaikka mitä naamioita käyttäisit! Nekin sulaa tosi elämässä pois ja totuus paljastuu! Turhaa toisten tonteille astut,elä kuin ihmiset elää tai paha sinut perii! Älä varasta,älä tee huorin,älä himoitse toisen omaa jne!
- Anonyymi
Oliko aloittajalla hiivasieni, vai oliko muuten arka?
- Anonyymi
Oletko noin epävarma itsestäsi, että pitää olla kysymyksissäsi noin asiaton?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko noin epävarma itsestäsi, että pitää olla kysymyksissäsi noin asiaton?
Minusta tuntuu tai siis tiedän, että kommentti on aloittajaäijän itsensä kirjoittama. Uusia juttuja kohti elämässä eikö
- Anonyymi
Kohti mustaa aukkoa ja sen läpi
🥸🤓- Anonyymi
Kohti ääretöntä ja sen yli.
🤓🥸
Mistä täällä taas nahistaan?
Sivusta... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohti ääretöntä ja sen yli.
🤓🥸
Mistä täällä taas nahistaan?
Sivusta...Ootkos sä se Lapin kullan kimallus❤️
- Anonyymi
Niinpä, sitä sopii kysyä. 🤭
- Anonyymi
Gubbe kyntäis jos pystyis mutku ei pysty
- Anonyymi
Niin tämä aloittaja vai? No kyllä vaikka mitä peltoa sun muuta. Eli pointtisi?
- Anonyymi
Kukaan naunen ei käytä kieltä jota viimeisessä lauseessa.
- Anonyymi
Missä tynnyrissä olet kasvanut?
- Anonyymi
Onneks et antanu. Olis varmaan tarttunu tollanen järjettömyys.
- Anonyymi
Ei ollut lähelläkään sun käytöksellä. No worries
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut lähelläkään sun käytöksellä. No worries
Et ollutkaan tarpeeks elegantti minun makuuni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti jaksoit jallittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies sai pakit niin heti alkaa kettuilu. Onko itsetunto noin alhainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai, jos tykkää tasokkaista naisista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai, jos tykkää tasokkaista naisista?
Ei. Vaan ensin jallitat kyseistä naista ja kun hän antaa pakit niin sitten yhtäkkiä alatkin etsiä muka jotain "tasokkaampaa".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei. Vaan ensin jallitat kyseistä naista ja kun hän antaa pakit niin sitten yhtäkkiä alatkin etsiä muka jotain "tasokkaampaa".
No, voit kääntää sen mielessäs miten vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, voit kääntää sen mielessäs miten vain.
Se on juuri niin kuin toimit. Totesin sun käytöstä enkä muuttanut sitä mitenkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta eikö sitä kai noin niinkuin ikäänkuin? Hih
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tiiäppä sitä jostain kukkakepeistä nii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkin nämä pilvilinnat saattaa romahtaa juu
- Anonyymi
Käännätkö kaiken samalla tavalla aina ns posin puolelle ap-äijä? Heh he
- Anonyymi
Hommaa hevonen: Se on ihanan turvallinen.
- Anonyymi
Voi nainen, olin sinuun niin ihastunut, tunsit sen. Olen turvallinen mies, silloin et sitä ehkä tiennyt tai kuulit muualta juttuja minun menneisyydestäni. Oli miten oli, emme saaneet toisiamme, yritin kyllä lähestyä. Surkea olo jäi ja kaipaus, olisimme olleet vahvoja yhdessä. Huom! Tämä ei välttämättä liity aloittajaan, koska en tunnista yhteyttä kaikilta osin. m>n
- Anonyymi
Nyt olet ehkä erehtynyt aloittajasta tosiaan.
- Anonyymi
” Olen turvallinen mies, silloin et sitä ehkä tiennyt ” Mistä syystä hän ei olisi erikseen tiennyt sitä silloin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Olen turvallinen mies, silloin et sitä ehkä tiennyt ” Mistä syystä hän ei olisi erikseen tiennyt sitä silloin?
Kaukana turvallisesta toi gubbe!
- Anonyymi
Voi voi
- Anonyymi
Minä se todellinen turvasatama olisin sinulle ollut. Täällä netissä huokuu enimmäkseen turvattomuus ja rikollisuus.
- Anonyymi
Et voi toisen puolesta sanoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroin vain omasta elämästä, omista kokemuksista, en muusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroit että olisit ollut turvasatama. Tietysti se on oma kokemuksesi itsestäsi mutta nainen ei välttämättä koe sinua niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroit että olisit ollut turvasatama. Tietysti se on oma kokemuksesi itsestäsi mutta nainen ei välttämättä koe sinua niin.
Ehkä näin, mutta itse koin naisen tilanteen turvattomana ihan maalaisjärjellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä näin, mutta itse koin naisen tilanteen turvattomana ihan maalaisjärjellä.
Mutta kerro niistä emootioista tämän aavistuksen takana? Insidejoke
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en välttämättä kerro niistäkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitähä hemmettiä sinä selität? Sivusta
- Anonyymi
Ilmankos täällä sitten niin vilkasta onkin 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kerro niistä emootioista tämän aavistuksen takana? Insidejoke
Älä yritä analysoida vierasta ihmistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi paha gubbe joutaa kaltereiden taa,loppu elämäks!Sairas on,täytyy sanoa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä ole hakemassa uutta miestä,jos entinenkinn pitää heivata gubben valehtelun "takia!
- Anonyymi
Jätit turvattoman oman onnensa nojaan vaikka juuri myönteiset kokemukset vähentävät kylmyyttä ja hylkäämisen pelkoa. Omakaan kiintymisesi ei taida olla terveintä mahdollista laatua.
- Anonyymi
En ole vastuussa miehen turvattomuudesta. Ja siihen reagointi on vaan luonnollista. Karsin elämästä ihmiset jotka luovat epävakautta ja turvattomuutta.
- Anonyymi
Naisen tehtävä ei ole pelastaa miestä ja sietää epävakaata toimintaa oman hyvinvoinnin kustannuksella.
- Anonyymi
Aina kun raha astuu peliin, tunteet karkaa toisesta ikkunasta ulos. Raha ja tunteet eivät koskaan sovi yhteen ja ne ovatkin täysin toisista maailmoista. Rahan kanssa tulee aina hyväksikäytön fiiliksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina kun raha astuu peliin, tunteet karkaa toisesta ikkunasta ulos. Raha ja tunteet eivät koskaan sovi yhteen ja ne ovatkin täysin toisista maailmoista. Rahan kanssa tulee aina hyväksikäytön fiiliksiä.
Ostitko kuitenkin edes muutamat sukat bokserit talvea vasten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostitko kuitenkin edes muutamat sukat bokserit talvea vasten?
Mitä talvi on melkein ohi.
- Anonyymi
No mun mielestä syyttely kertoo epäonnistumisesta.
- Anonyymi
Sattuuko totuus omiin korviin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sattuuko totuus omiin korviin?
Ei, mutta moniin korviin sattuu, gubbe ja muut hih
- Anonyymi
Se turvattomuuden tunne tulee varmaan siitä, että ei pysty ennakoimaan tai manipuloimaan, kuten suurinta osaa. Ihmiset pelkää aina sitä, mitä eivät ymmärrä.
- Anonyymi
Epävakaisesti käyttäytyvä mies sen aiheuttaa. Sillä ei ole mitään tekemistä mainitsemasi kanssa. Jos miehen sanaan ei voi luottaa eikä sanat ja teot täsmää. Se aiheuttaa ongelmia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epävakaisesti käyttäytyvä mies sen aiheuttaa. Sillä ei ole mitään tekemistä mainitsemasi kanssa. Jos miehen sanaan ei voi luottaa eikä sanat ja teot täsmää. Se aiheuttaa ongelmia.
Syyttely ei johda mihinkään hyvään. Jollekkin epävakaisesti käyttäytyvä on sellainen jota ei pysty ohjailemaan tai manipuloimaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syyttely ei johda mihinkään hyvään. Jollekkin epävakaisesti käyttäytyvä on sellainen jota ei pysty ohjailemaan tai manipuloimaan.
Ellei jopa narsisti tai joku semmonen? Voimia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niille itselleen pääasiassa, eli osittain kyllä gubbe heh hee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihminen jota ei pysty ohjailemaan tai manipuloimaan on itseasiassa hyvän itsetunnon merkki. Ihminen jolla on rajat miten hän antaa itseään kohdella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihminen jota ei pysty ohjailemaan tai manipuloimaan on itseasiassa hyvän itsetunnon merkki. Ihminen jolla on rajat miten hän antaa itseään kohdella.
Joops joo..ja miten tämä piirre itsessä ilmaistaan naiselle? Olemalla tyly ja veemäinen vaikka on kiinnostusta rankasti itselläkin?
Minusta tuo näyttää, että mies vaan pelkää ja syyttää naista vaikka mistä vaikkei mitään heidän välillään ole edes tapahtunut mistä voisi syyttää.
Ei ihme, jos toiselle tulee ristiriitainen olo.
Hyi miten inhottavaa käytöstä, ihan turha kuvitella mitään rakkautta tuosta syntyvän🤮👎👎👎👎👎 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joops joo..ja miten tämä piirre itsessä ilmaistaan naiselle? Olemalla tyly ja veemäinen vaikka on kiinnostusta rankasti itselläkin?
Minusta tuo näyttää, että mies vaan pelkää ja syyttää naista vaikka mistä vaikkei mitään heidän välillään ole edes tapahtunut mistä voisi syyttää.
Ei ihme, jos toiselle tulee ristiriitainen olo.
Hyi miten inhottavaa käytöstä, ihan turha kuvitella mitään rakkautta tuosta syntyvän🤮👎👎👎👎👎Näistä teksteistä ei synny rakkautta 😉
- Anonyymi
Sinun temppelisi edessä minä haluan polvistua.
Tuntea kuinka voimasi virtaa minuun,
ottaa minut kokonaan valtaansa,
ja valaa minut uudelleen, kuin tuli,
joka muuttaa pronssin kullaksi.
-J-- Anonyymi
Ya man etc champ(gubbe)
- Anonyymi
Valitettavasti ei ollut J miehelle
- Anonyymi
Montako päivää tämä naisena esiintyvän miehen katkelma on pyörinyt epäsosiaalisten ihmisten spekuloitavana? Anna mun kaikki taas kestää. Turvattomuus voi tarkoittaa myös sitä, ettei ole turpaa
- Anonyymi
Hullu vainooja toi olgagubbe on,toiset tarviis oikeesti turvapaikan ton ihmisoletetun takia!
- Anonyymi
Monen muunkin naisen kannattaisi miettiä, kuten aloittaja. Liian usein saa lukea seurauksia, kun nainen on alkanut suhteeseen jonkun vastuuttoman typeryksen, tai peräti hullun kanssa.
Teen ihan saman naisen kanssa, jos en luota, en myöskään halua olla tämän kanssa missään tekemisissä, muuten joutuu vain ongelmiin.
On olemassa tietty ihmisryhmä, joiden ympärillä tapahtuu aina ikäviä asioita, ne ongelmat säteilee myös lähipiiriin. - Anonyymi
No mitäpä siitä pidä pillus.
- Anonyymi
Kohtelias herrasmies ei kirjoittele noin
- Anonyymi
Kukaan nainen ei kuvaa rakastumisen kohteen kanssa rakastelua noin. Haarojen avaamisena. Tämä on trolli.
Sama juttu kuin samassa aloituksessa puhutaan vahingossa miehestä ja naisesta rakkauden kohteena tai tyttöystävästä ja vaimosta samana henkillnä.- Anonyymi
Olen sama mieltä. Ei kukaan itseään kunnioittava nainen ei sellaista kirjoittaisi. Olen varma, että se on trolli.
- Anonyymi
Haarojen avaaminen on jumppaliike. Kerroit minkälaisen mielikuvan se sun päässä saa aikaan. Luonnollinen asia ja puhut siitä kuin tapa ilmaista olisi väärä. "Kukaan nainen ei kuvaa"? Pienet on sun piirit.
- Anonyymi
Kyrvättömyyden huippu!
- Anonyymi
Mitä turhia, ei se järvi soutamalla kulu.
t. Ratto Riitta- Anonyymi
Kuka on väittänyt, että kuluu?
- Anonyymi
Sitäkö se olikin, minä luulin ettet vain hajun vuoksi kehdannut avata haarukkaasi. Hajuhan oli kuin Kinabalun kalatorilla iltapäivisin
- Anonyymi
Ois kannattanut antautua.
- Anonyymi
Miksi? -sivusta
- Anonyymi
Ei koskaan pihtaa hamaan loppuun saakka sitä, heh.
- Anonyymi
Milloin nainen on pihtari milloin huo... kertoo susta
- Anonyymi
Otit hulttion takatukan joka kierteli töitä ja näytti nyrkillä missä on hellan paikka. Itkit jälkeenpäin enään ei käynyt pidä pillusi.
- Anonyymi
Katkera mies. Kuinka kohteliaana pidät itseäsi kun puhut naisesta noin?
- Anonyymi
Jos oli vain alkujännitystä. Vasta kun tutustuu hieman, voi tehdä syvällisempiä analyysejä toisesta. Voimia!
- Anonyymi
Kenelle Jormalle kirjoittelet?
Alkaa tuntumaan hyvin surkuhupaisalta. - Anonyymi
Hyvin avattu aihe!!! Ihmisen elämässä on joskus kuvattuja hetkiä, mahdollisuuksia tai toiveita jotka jäävät toteutumatta tavalla tai toisella. Se asia joka tässä on kuvattu jääneen toteutumatta, vaatii ihmismielen varmuuden ja täydellisen tahdon haluta tulla rakastetuksi ja rakastaa myös itse tavalla, jossa antaudutaan rakkauden vietäväksi koko olemuksella. Joskus ihmisten välissä kuitenkin on asioita jotka häiritsevät aivan pienellä tavalla, mutta aiheuttavat pienen epäröinnin vaikka tunnepuoli olisin valmis mihin tahansa. Kaikille ihmisille ei hetken huvittelu ole aivan yksinkertainen asia, järki sanelee asioita jotka estävät, tai ymmärtävät asioiden tuottavan jälkikäteen ikäviä tai hankalia tilanteita. Tarvitaan varmuus että kuulumme yhteen ja tämä hetki on ikuisuus, silloin rakkaus tuntuu oikealta ja siihen on helppo heittäytyä. Rakkaudessa parasta on juuri löytynyt luottamus toiseen, se syntyy ensimmäinen yhdessä nukutun yön jälkeen.
https://www.youtube.com/watch?v=CCGdA57Xh4w- Anonyymi
Miten he kaks ihmistä, mies ja nainen,jotka on avioliitossa,kuuluisivat sun kaa yhteen?sitkas kiusaaja toi gubbe,katohan peiliin!
- Anonyymi
No sinäkö se kävelit mustasukkaisena,kun mies tanssi vaimonsa kera? Ei taida olla sulla kaikki muumit kotona!""kuvittelet siitä miehestä kaikenlaista! Lopeta hyvän sään aikana,ennenkuin sekoatihan kokonaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sinäkö se kävelit mustasukkaisena,kun mies tanssi vaimonsa kera? Ei taida olla sulla kaikki muumit kotona!""kuvittelet siitä miehestä kaikenlaista! Lopeta hyvän sään aikana,ennenkuin sekoatihan kokonaan!
Toivottavasti olet mt-hoidossa,kuullostat todella pelottavalta,Jätä se toisen puoliso rauhaan,vaivaako se pakkomielle niin ,ettet pysty sitä säätelee?
- Anonyymi
Kannatta hakata vit**ua vihdalla,syö salaattia kun liha ei kelvannut.
- Anonyymi
Voit runkata tai nussia huonompaa. Aivan sama.
- Anonyymi
Miten niin huonompaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin huonompaa.
Tiedät itsekkin vaikka muuta esität.
- Anonyymi
Helvatan hyvä en olis sun majavaa halunnukkaa nähdä, siitähän olis tullu ikuiset traumat.
- Anonyymi
Mitä sä ees teet täällä?🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sä ees teet täällä?🤣
No kun sä et osaa muuaalle kirjoittaa kun tänne.
- Anonyymi
No aika kiukkunen silti olit kun et saanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No aika kiukkunen silti olit kun et saanut.
Ich commen.
- Anonyymi
Pienenä huomautuksena, että emme ole osallistuneet keskusteluun
🤓🥸
V_ddu mitä tappelua.
RAUHA ☮️❌️❗️ - Anonyymi
Minä annan kaikille.
- Anonyymi
Tuijotit liikaa etumustani ja ihailit pullistumaani. Ei se olis sopinutkaan ei senpuoleen. Oikeen oli että pelkäsit ja se ei tapahtunut.
- Anonyymi
Ainoa mikä sulla pullisteli oli ottasuonesi kun tajusit ettei se lankee maanitteluistas
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IS - Tapani Kansa kuoli leikkauspöydälle!
Puoliso kertoo Tapani Kansan viimeisistä hetkistä – kuoli leikkauspöydälle – Hänelle tuli kovia kipuja alavatsaan. Yhtä4596247Sofian hieno auto
Seiskassa on juttua Sofian instassa olleesta kalliista ökyautosta. Jutussa kerrotaan Sofian ajavan autoaan, siis : onko2052670- 1642077
- 891701
Hannu Karpo
Kiitos sinulle kun lausuit lopuksi vielä painavaa asiaa terveydenhuollosta. Tästä me kärsimme joka päivä. Kipuja on mutt1001408Lapsiporno sallittava sanoo persuehdokas
Kyllä, luit oikein. Vaaleissa ehdolla oleva persu haluaa sallia lapsipornoa: https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/9321771195Se vaan on faktaa että kepun ehdokas Sami Mäkinen poistettiin riparilta isosena
Miksi yritettiin vaieta? Tapauksesta jo ainakin kaksi tai kolme viikkoa. Sami Mäkinen on kuntavaaliehdokas ja tällainen351187- 1061157
- 3291044
Suomessa miesten työttömyys on korkeinta koko EU:ssa. Hienoa Orpo-Purra
Työttömyys lisääntyi helmikuussa – Suomen miesten tilanne synkin EU:ssa Tilastokeskuksen mukaan työttömiä 15–74-vuotiai1501018