Nainen? Onnea vaan. Olisin ollut parempi mies
Sen juoponko haluat
106
902
Vastaukset
- Anonyymi
T mies tykkäsikin M miehestä
- Anonyymi
Vitun homot
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa.
Ei pidäkkään paikkansa
- Anonyymi
Janneako tarkoitat?
- Anonyymi
Artoa
- Anonyymi
Ehkä mies juo juurikin naisen takia.
- Anonyymi
Ikävä kuulla🥺pitäisi saada number
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, numerointihan oli hobbysi.
T. mummon lasi. Sun lajisi.
https://m.youtube.com/watch?v=sv-dNlB68OY - Anonyymi
Jos mies juo ennen naista, onko sekin naisen syy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai minunko numero🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, numerointihan oli hobbysi.
T. mummon lasi. Sun lajisi.
https://m.youtube.com/watch?v=sv-dNlB68OY🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä!
On meillä naisilla sitten mahtava vaikutus. Me vaikutamme miehen muuntumisen juopoksi jo ennen hänen tapaamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se kummassakaan tapauksessa ole naisen syy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai minunko numero🤔
Eiku Arton🥹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se kummassakaan tapauksessa ole naisen syy.
Samoin kuin ei ole miehen vika, jos nainen juo.
- Anonyymi
Ehkä se mies juo ihan huolimatta muista ihmisistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä se mies juo ihan huolimatta muista ihmisistä.
On täysin voimaton, jos läheinen juo. Voi kumpa olisikin voima ja mahti tehdä muutoksia toisen puolesta, ettei joisi. Juovan ihmisen suhde alkoholiin on yhtä monimutkainen kuin läheisen suhde juovaan.
- Anonyymi
Artohan rupes omasta halustaan ihan kusipääksi
- Anonyymi
Ei se asu etelä suomes
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se asu etelä suomes
Miss him❤️🔥❤️🔥❤️🔥🤣
- Anonyymi
Etpä tuota halunnut olla mun kanssa. 😔
Suurin osa suomalaisista miehistä juo. Tämä ei ole syytös vaan toteamus.
Käyn aal-ryhmissä. Olen miettinyt syntyjä syviä.- Anonyymi
Suurin osa suomalaisista naisista haluavat juovan miehen, koska itsekin haluavat juoda.
- Anonyymi
Siksikö sä arto skippasit sillon keväällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurin osa suomalaisista naisista haluavat juovan miehen, koska itsekin haluavat juoda.
Älä viitsi olla ilkeä. 😔 Menee hermot, jos mies juo.
- Anonyymi
Haluan sen, joka ei juo 😘
- Anonyymi
Ei kiitos koskaan juoppoa minun elämääni!
- Anonyymi
Eeennn…Hän ei juo alkoholia enää.
- Anonyymi
Hyvä sitten
- Anonyymi
En usko. Juo kyllä ja käyttää hiukan muutakin ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko. Juo kyllä ja käyttää hiukan muutakin ...
En usko…
- Anonyymi
Tee sitten asialle jotain jos haluat ....
Ei voi valita sellasta joka ei ole missään.- Anonyymi
En ole enää treffi palstalla. Tinderit on nogozone alueatta ollut jo muutaman vuoden😁t tigru
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole enää treffi palstalla. Tinderit on nogozone alueatta ollut jo muutaman vuoden😁t tigru
En oo mäkään missään sellasissa.
Koskaan ollut.
Tv. Toinen Tiikeri - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En oo mäkään missään sellasissa.
Koskaan ollut.
Tv. Toinen TiikeriTäällä myös yksi tiikeri. Oli tiikeri rakkautta vielä toissa kesänä.... Ikävä sitä omaa tiikeriä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Täällä myös yksi tiikeri. Oli tiikeri rakkautta vielä toissa kesänä.... Ikävä sitä omaa tiikeriä
Missä sitä rakkautta oli sillon?
-toinen tiikeri-
- Anonyymi
En kaipaa ketään
- Anonyymi
No joskus on niin jollei mies mitään ota ,hällä jotain muita pahempia ongelmia.
- Anonyymi
Hän on ehkä ainut mies jonka nimen vielä muistan❤️🔥❤️🔥tosirakkautta. Hieman kiellettyä, mutta sehän tuo vaan lisämaustetta☺️🥰😘😘
- Anonyymi
On se joo... kyllä , mutta miksi hieman kiellettyä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se joo... kyllä , mutta miksi hieman kiellettyä?
😉😉🤜🏻🤛❤️🔥puhallettii yhteen hiileen jou❤️🔥🥰tosimies hän !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😉😉🤜🏻🤛❤️🔥puhallettii yhteen hiileen jou❤️🔥🥰tosimies hän !
Haluaisin vieläkin "puhaltaa yhteiseen hiileen"!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😶🌫️😶🌫️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😶🌫️😶🌫️
Onks nää nyt samassa makuupussissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä…mut nykyään nähdään eri merkeissä, putkalla💓molemmat samassa. Tietty
- Anonyymi
Oletko kertonut mitä haluat sille naiselle?
- Anonyymi
Se vihaa minua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se vihaa minua
Empäs vihaa. Ketään en vihaa😐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se vihaa minua
Oletko varma?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se vihaa minua
Niin vihaankin. Revin sydämesi vielä ulos rinnastasi etkä sen jälkeen enää tunne mustasukkaisuutta etkä mitään muutakaan.
- Anonyymi
Ota nyt poika opiksesi
- Anonyymi
EN.
- Anonyymi
Bad boys bad boys ….💓💓🎼🎼
- Anonyymi
Pahat pojat on tunnistettu ja niihin ei haluta koskaan tutustua! Monta vuotta täysin turhaa kertomista niistä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahat pojat on tunnistettu ja niihin ei haluta koskaan tutustua! Monta vuotta täysin turhaa kertomista niistä!
Miksei ?😦😦
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei ?😦😦
Kyllä sinun pitäisi jo tietää miksei, kun mietit mitä kaikkea muutaman viime vuoden aikana tapahtui. Jossain vaiheessa mitta tuli täyteen ja sen jälkeen on ollut vain sellainen tunne, etten pysty edes kuvittelun tasolla saamaan itseäni edes hetkeksi samaan tilaan kanssasi!Kaikki hyvä tunteet loppuivat jo noin viisi vuotta sitten!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinun pitäisi jo tietää miksei, kun mietit mitä kaikkea muutaman viime vuoden aikana tapahtui. Jossain vaiheessa mitta tuli täyteen ja sen jälkeen on ollut vain sellainen tunne, etten pysty edes kuvittelun tasolla saamaan itseäni edes hetkeksi samaan tilaan kanssasi!Kaikki hyvä tunteet loppuivat jo noin viisi vuotta sitten!
Aha
- Anonyymi
Anna vihjettä kenelle naiselle viestisi on.
- Anonyymi
Jos miehessä ei muuta vikaa kuin ryyppääminen aina joskus niin ei se kait siitä alkoholistia tee vai? Joskus kyllä ärsyttää. Ja tuo aina joskus on yleensä viikonloppuisin 😏 Muuten menee hyvin ❤️mutta pelkään tuleeko siitä ongelma
- Anonyymi
No proplemos rakas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No proplemos rakas
😂😊hassu
- AnonyymiUUSI
Ei varmasti tule tapa. Se on vain tekemistä, jonka voi korvata mielekkäimmällä seuralla.
- Anonyymi
Mistäs sinä sen tiedät?
- Anonyymi
En halua ketään kun en voi saada P-PK - miestä.
Mn- Anonyymi
🥱🤫😴
- Anonyymi
Miksi haluaisin? Ei juttelu sitä tarkoita. Vain yksi vanhempi jonka seurassa haluais viettää aikaa mutta kun hän selkeästi ei, koska välttelee..tai näin olen tulkinnut.
- AnonyymiUUSI
Oikein olet tulkinnut. Etkä vieläkään ymmärrä syytä?
- Anonyymi
Miksi haluasin. Oot joka naisen unelma. Et polta, et juo ja oot kunnollinen.
- Anonyymi
🩷🩷🩷
- Anonyymi
Sellaista nyt ei KUKAAN nainen halua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän, että tykkäät pahoista pojista😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän, että tykkäät pahoista pojista😉
Mieluummin juoppo kun joku uskovainen kyttääjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä haluan siilleen oon erikoinen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mieluummin juoppo kun joku uskovainen kyttääjä.
Se on muuten juuri noin,jos ei mitään alkoholia ota niillä yleensä joku pahempi vika/ addikti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on muuten juuri noin,jos ei mitään alkoholia ota niillä yleensä joku pahempi vika/ addikti.
No jaa. Aika paljon on myös välimaastossa ihmisiä. Tiedän myös joitakin jotka ottaa silloin tällöin saunakaljan eivätkä ole uskovaisia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin on joo: muiden kyttääminen kateellisena ja jatkuva valittaminen😆
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No jaa. Aika paljon on myös välimaastossa ihmisiä. Tiedän myös joitakin jotka ottaa silloin tällöin saunakaljan eivätkä ole uskovaisia.
Mutta jotain muuta.
- Anonyymi
Jos mä jäisin odottamaan sua nyt, tulisitko koskaan? Jos yrittäisin luoksesi, eksyttäisitkö minut? Jos hukuttaisin ikäväni viinaan ja lääkkeisiin, voisitko parantaa minut kuntoon? Jos en huomaisi sua lainkaan, muistaisitko sä silloin kuka olen ?
- Anonyymi
En tiedä kenelle tämä on, mutta minä olen mielestäni tehnyt jo selväksi sen, etten kaipaa ketään ja ainoa tärkeä asia minulle on itselle mieluisan työn tekeminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä kenelle tämä on, mutta minä olen mielestäni tehnyt jo selväksi sen, etten kaipaa ketään ja ainoa tärkeä asia minulle on itselle mieluisan työn tekeminen.
Tosi kiva, tulen nimittäin tosi kalliiksi saat raataa kuin orja äläkä turhaan pidä kiirettä töistä kotiin koska olen mieluummin yksin. Ja jos lakkaat panemasta jätän sinut saman tien👎🤏
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tosi kiva, tulen nimittäin tosi kalliiksi saat raataa kuin orja äläkä turhaan pidä kiirettä töistä kotiin koska olen mieluummin yksin. Ja jos lakkaat panemasta jätän sinut saman tien👎🤏
😂😂😂hunajani
Olen jo kotona 🏚️
- Anonyymi
Ei meillä ole sellaista suhdetta kun nyt näytät kuvittelevan.
Minäkin kuvittelen varmaan sitten nyt, että olet täälä sekoilemassa ja kuuntelet taas puhelintani. On toiminut taas niin huonosti ja tuplana näkyy juttuja.
Ja vastaus toiseen kysymykseesi: kyllä, nyt voin jo paremmin, mutta viime vuonna kävin todella lähellä kuolemaa.
Missä sinä olit silloin? Se juoppo oli vierelläni. - Anonyymi
Joka ilta pullonpyöritystä 🤭🍾
- Anonyymi
Ota yhdistelmä, niin ei tartte arvuutella.
- Anonyymi
Rakkaus , se on rakkautta. Syvin mahdollinen kehollinen ja mielellinen kokemus on ollut rakkauteni häneen. Äärimmäisen vaikea rakkaus mutta samaan aikaan äärimmäisen syvä. Kehoni omistautuneena täysin hänelle vieläkin vaikka järki ja elämä sanoo muuta.
- Anonyymi
Milläs todisteilla väität olevas parempi ja juoppoa voi ain yrittää muuttaa ja huomta ettei se miellyttänkää kun siitä liian kiltti sylikoira tuli
- Anonyymi
What the F***? Eikö kukaan oo nykyään enään kännissä? Huomenna koomat 🍾
- Anonyymi
Mä oon kännissä, missä sä oot?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon kännissä, missä sä oot?
Alkossa just 🥂🍾
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Alkossa just 🥂🍾
Vapaapäivä nimittäin. Pitää olla tarkkana tänään nimittäin kullat tapaa kadota kännissä. Enkä puhu ny ukoista. Käsikoru viime hippaamisella ja edellisellä kerralla Zippo🤭
- Anonyymi
Humalatilaa ei vissiin tueta. Varsinkaan näin perjantaiaamulla?
- AnonyymiUUSI
Juu e passi käy alkos,se olis hyvä eikö.
- AnonyymiUUSI
Ihan varmasti joo, heti aloituksessa tulee ilmi että sulla on itsetunto ongelmia jo koet pakkomiellettä todistella muille paremmuuttasi. Taidat olla sisältä tyhjä ja huomionkipeä ja toivot että joku huomaisi sinutkin. Jos lähdetään provosoitumaan jota varmaan toivotkin niin mitäs se kertoo sinusta jos häviät viehättävyydeltäsi holistille tai niinkuin joku tuola sanoi että g miehille? 🤣
- AnonyymiUUSI
Mä tiedän että olisit parempi ❤️🤗
Anteeksi silti kaikesta 😔
Tää on vainajan viimeinen toivomus: hoida mut 😂
Vaikka mitä vastaisit rakastan silti sua❤️ - AnonyymiUUSI
suomesta saa raitista naista hakemalla hakia kaikilla joku viinilasi kädessä pitkin viikkoa
- AnonyymiUUSI
Ei pidä paikkaansa 🙂
- AnonyymiUUSI
Ei kyllä oo kaikilla.
Pska puhetta tuollainen.
😤
- AnonyymiUUSI
Näytän varmasti paremmalta humaltuneen miehen silmissä joten ,kyllä haluan miehen mikä nauttii alkoholia.
- AnonyymiUUSI
Kova kiukuttelemaan
- AnonyymiUUSI
En lukenut ketjua.
En halua juoppoa.
On vaan toinen.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaisten kannatus enää 12,9%
Perussuomalaisten kannatus laskee edelleen kuntavaaleissa. Kannatus sulaa kuin kevälumi auringossa. Onkos tuo ihme, kun59924701- 1141338
Bachelor-Joonas sekstasi toisen naisen kanssa - Tästä syystä valitsi kuitenkin Monican: "Nyt mun..."
Bachelor Suomi -realityssä koitti lopullisen valinnan hetki. Paljon onnea ja lykkyä rakkauteen Joonas ja Monica! Lue l221144Suurimman osan ajasta tuntuu, että turha toivo
mutta sitten hetkittäin tulee tunne, että jotain sittenkin voi olla. Mistä tämä tulee? Sen olen tiedostanut, että sinä o81061Amerikka vajoamassa diktatuuriksi?
Trumpin ja Muskin -koalitio on ravistelee amerikkalaisen demokratian perusteita. Republikaanienemmistöinen kongressi on179947- 106892
MTV: Stubbin turvamies ampui itsensä haulikolla virka-asunnon kellarissa
Kaksi korkean turvaluokituksen poliisia on ampunut itsensä virantoimituksessa lyhyen ajan sisällä. Marraskuussa tasavall116880"Lainojen myöntämiseen ei ole ollut määrärahaa"
Ähtärin tilinpäätösasioita koskeva selvitys on nyt julkinen. Ähtärin kaupungin vuoden 2023 tilinpäätöksen alaskirjauksis38825- 51724
Miksi en antautunut sulle mies?
Vaikka olin ihastunut... Vaikka tunsin olevani turvassa sun seurassa... Vaikka sä olisit halunnut... Vaikka mä olisin78720