Millainen luonteeltaan?
Onko kaivattusi
67
1346
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mies valitettavasti kylmä, ei uskalla näyttää tunteita, laskelmoiva.
- AnonyymiUUSI
Omin tän. Naisella taasen suuri sydän, vaikka onkin varmasti todella temperamenttinen.
- AnonyymiUUSI
Kun on tarpeeksi monesti saanut paskaa niskaansa tunteiden näyttämisestä, niin sitä todellakin oppii peittämään ne ja laskelmoimaan kannattaako toisen kanssa edes yrittää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kun on tarpeeksi monesti saanut paskaa niskaansa tunteiden näyttämisestä, niin sitä todellakin oppii peittämään ne ja laskelmoimaan kannattaako toisen kanssa edes yrittää.
Ja se toinen olettaa, ettei niitä tunteita ole ja sekoaa jossain kohtaa juuri siksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja se toinen olettaa, ettei niitä tunteita ole ja sekoaa jossain kohtaa juuri siksi.
Ja sitten taas todistaa toiselle, joka saanut paskaa niskaansa että jälleen kerran olis tullut paskaa niskaan.
- AnonyymiUUSI
En osaa sanoa.
- AnonyymiUUSI
Kuulemma antaa kaikille.
- AnonyymiUUSI
Vain varatuille ja naimisissa oleville
- AnonyymiUUSI
Kaverien exillekin kuulemma
- AnonyymiUUSI
Paitsi sulle😉
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vain varatuille ja naimisissa oleville
Ai miten ihanii nää varatut nam😋
- AnonyymiUUSI
Kenestä naisesta kysymys?suuri loukkaus meille uskollisille naisille! Hae sä vaan heitä transestiittejä! Jätä toiset rauhaan,äläkä valehtele!
- AnonyymiUUSI
En tiedä, en saanut koskaan tutustua lähemmin.
- AnonyymiUUSI
Hänellä on kova kuori, mutta se on kovin ohut. Kuori peittää hänen herkkyytensä ja ujoutensa. Lisäksi hän on fiksu, huumorintajuinen ja kiltti.
- AnonyymiUUSI
🥰❣️
- AnonyymiUUSI
Tarkoitatko minua?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko minua?
En tiedä. Ehkä. Millainen sun hän on?
- AnonyymiUUSI
Hänen kanssa ei leikitä, vaikka hän on leikkisä. Hän on aito, rehellinen, johdonmukainen ja pitää kaikesta päätellen paljon seksistä.
Kiinnostava.- AnonyymiUUSI
Mistä päättely että pitää seksistä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vehkeet tuoksuu seksille aina.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vehkeet tuoksuu seksille aina.
Oletko haistanut😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen tämän kommentin esittäjä:” Hänen kanssa ei leikitä, vaikka hän on leikkisä. Hän on aito, rehellinen, johdonmukainen ja pitää kaikesta päätellen paljon seksistä.
Kiinnostava.”
Tiesin sen monista merkeistä ja singnaaleista, joita tavatessa huomioin. Näiden merkkien vuoksi en tullut tapaamiseen.
- AnonyymiUUSI
No lähtökohtaisesti todellinen luonne selviää vasta kun toisen saa todella suuttumaan mutta lähtökohtaisesti ainakin ettäkö mä edes kiinnostun tarttii luonteessa olla jotain nää kun mun kanssa ei omallatavallaan ole yksinkertaisen helppoa tulla toimeen
- AnonyymiUUSI
varmaan ihan vitun outo. mut kuka ikinä kirjotti sen pahistoiveen vihaan, voisi kyllä katsoa peiliin
naiselta - AnonyymiUUSI
Olemme molemmat pikkasen hankalia.
- AnonyymiUUSI
"Pikkasen" vai? Ei osu sitten.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Pikkasen" vai? Ei osu sitten.
Molemmat jääräpäitä itselle haitalliseksi asti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Molemmat jääräpäitä itselle haitalliseksi asti.
No tuo osuu. Olen usein miettinyt, että miten sitä onkin niin paljon omaa itseään vastaan toiminut monessa asiassa. Olisi voinut valita toisin, on helppo jälkikäteen todeta. Mutta jospa niistä olisi oppinut jotain. Jotain, mitä ei lähde automaattisesti enää toistamaan.
Pysähtyy hetkeen ja miettii mitä oikeasti haluaa. Avaa sydämensä. Ja jos on jotain esteitä, niin selvittää ne tai unohtaa sellaiset. Muutos omassa elämässäni on nyt välttämätöntä. Jotain uutta, mikä auttaa jaksamaan eteenpäin. Olen rakentanut itselleni vankilan syyllisyydestä, häpeästä, riittämättömyyden tunteista jne. Se vankila vei voimat kokonaan ja joudun keräämään voimia vähän aikaa.
- AnonyymiUUSI
Mies panee kanasta tikapuihin.
- AnonyymiUUSI
Hullu
- AnonyymiUUSI
''You say it's self-defense.. '' https://thumbs.dreamstime.com/z/singing-emoticon-design-44274167.jpg?ct=jpeg
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
''You say it's self-defense.. '' https://thumbs.dreamstime.com/z/singing-emoticon-design-44274167.jpg?ct=jpeg
Ainoa ero minun ja hullun välillä on se, että minä en ole hullu :)
- AnonyymiUUSI
Kyl se mun mielestä on jotenkin sellasen ihan asiallisen tuntunen näin niinku ensituntumalta.
- AnonyymiUUSI
Haisee ku K Kaupan myyjä thyyih
- AnonyymiUUSI
Miks sää oleggi haukut täällä niin k kauppojen kuin s kauppojen myyjät? Laitat kirjoitukset sit muiden niskaan! Molemmis kaupoissa on kivat myyjät,ei pidä ketään haukkua!
- AnonyymiUUSI
Erittäin mukava ja viisas nainen, helposti lähestyttävä sekä suloinen olemus. Kiinnostava ja seksikäs vaikka ei sitä tuo esille (poikien kerrottuja unelmia). Hyvä ystävä ja pienien unelmien kohde.
- AnonyymiUUSI
"Poikien kerrottuja unelmia" Mitä tuolla sitten tarkoitat?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Poikien kerrottuja unelmia" Mitä tuolla sitten tarkoitat?
Blondi ja uhkea povi. 🤤
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Blondi ja uhkea povi. 🤤
Huh huh!
- AnonyymiUUSI
Petollinen.
- AnonyymiUUSI
Hän on jotenki aivan "viuh" omissa maailmoissa, se on ihan hellyttävää, vaikka on kuitenkin vakava asia myös.
- AnonyymiUUSI
Viuh-hah-hahtelen sinne sun tänne. Olen niin kovin levoton, kärsimätön ja rauhaton, mutta rakastan ja riemuitsen ylitsepursuavasti. Olen ääripäiden ihminen. Kiihdytän ja viihdytän. Se on lahja sekä kirous.
- AnonyymiUUSI
Olisi varmaan lempeä ja rakastava jos olisin se mies kenet hän haluaa omakseen. Varmaan huolestuisi aina jos viivyn jossain pitkään ja varmaan häneen koskisi jos minulla olisi paha olla. Mieheltä joka ei saa sanaa suustaan.
- AnonyymiUUSI
Joo, lievä ocd todettu, että voin huolestua, jos tulee muutoksia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo, lievä ocd todettu, että voin huolestua, jos tulee muutoksia.
Miten sen kanssa toimittas?
- AnonyymiUUSI
Hän on kuuma kissa yössä.
- AnonyymiUUSI
Mies valeteleva,pettävä ja ahdistaa,pakottaa sekä määräilee.
- AnonyymiUUSI
Leikkii usein naisena!On se varmaan hankalaa,ku haluis olla nainen,eikä ole!
- AnonyymiUUSI
Sellainen että pääsi sydämeeni sisälle syvemmälle kuin kukaan koskaan on päässyt. Siellä on ja pysyy. Ainutlaatuinen ja erityinen nainen.
- AnonyymiUUSI
Olen tajunnut että se ei ole pelkkää haaveilua että meidän sisäiset maailmat kohtaa. Luulen että meissä on tosi paljon samaa, sellaisia juttuja joita ei lopulta usein toisessa näe.
- AnonyymiUUSI
On paljon samaa, luulen niin myös.
- AnonyymiUUSI
Tää koskettaa mua syvältä. En osaa kuvata miten paljon merkitsee tunnistaa samankaltaisuutta, ja vieläpä että tunnet sen saman. Päässä huimaa ja tuntuu että jalat ei kanna.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tää koskettaa mua syvältä. En osaa kuvata miten paljon merkitsee tunnistaa samankaltaisuutta, ja vieläpä että tunnet sen saman. Päässä huimaa ja tuntuu että jalat ei kanna.
Entä jos ei ole sulle?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet hän niin ❤️
Toivottavasti saan sinuun taas yhteyden myöhemmin, se rauhoittaa vähän. Sanat ei riitä kertomaan. - AnonyymiUUSI
Tunnen, että meillä on yhteys hänen miehen kanssa. Ymmärrämme toisiamme, voimme olla avoimia ja autenttisia. On helppoa olla oma itseni, hän on turvallinen ihminen. Uskon, että hän ajattelee samoin, hänen ei tarvitse esittää minulle parempaa kuin on. Toki hän on miehistä parhain ja ihana kokonaisuus, sellaisena minä hänet näen.
- AnonyymiUUSI
Helposti huijattavissa. 🤷🏻♂️
- AnonyymiUUSI
Tuon voi nähdä myös niin, että antaa teille mahdollisuuden, mutta ei montaa kertaa.
- AnonyymiUUSI
Voi että.
- AnonyymiUUSI
Kaikille raha ei ole se tärkein asia maailmassa. Raha menee minne menee ja se voi palaakin. Raha ei vaan ikinä korvaa ihmisen tunteita ja tunne-elämää. Tämä muistutuksena pinnallisen rahan hypistelijöille.
- AnonyymiUUSI
Hyvä ruokahalu kaikissa elämän nautinnoissa, mutta myös järki, mitä tulee elämän välttämättömyyksiin. Lahjakas, uutta luova ja upea mies. Ahneus alkoholille on oikeastaan heikoin puoli, mutta…
- AnonyymiUUSI
Rosvo ja rikollinen,!siin teille purtavaa! Liekköraivo roosna?
- AnonyymiUUSI
Mun rakas joka nyt on työmatkalla jota ikävöin aivan stanasti on maailman söpöin. Ihana sänkykamariääni ja muutenkin hellä ja pehmeä sängyssä. Voitais viettää siellä aikaa 24/7 mut työt estää välillä. Kiltin luontoinen ja luotettava. Jalat maassa ja joskus mun taivaanrannan maalaajan luonteeseen liiankin realisti😂Välillä liian mustis ja väkevät maistuu mut ei oo mikään räyhääjä vaan silloinkin niin hyvätahtoinen. Sellainenkin komistus sopusuhtainen ja tasapainoinen niin henkisesti kuin fyysisesti. Näkee mut niin kuin ei ketään muita olisi ja palvoo tulisesti. Toivon että mä oon sille se unelma joka pysyy sen vierellä ikuisesti❤️
Ikävä vaikka just lähti 😹 (taidan tästä lähteä baanalle 😹vitsi vitsi) - AnonyymiUUSI
L on kova juttelemaan ja hauska, hyväntuulinen melkein aina. Heittää usein läppää puolituttujenkin kanssa vaikka kaupassa. Osaa puhua myös vakavista asioista silloin kun pitää. Ällällä on pari hyvää harrastusta ja mukavia kavereita. Perheensä kanssa on myös läheinen. Varmasti paljon muutakin, mutta en tiedä vielä kaikkea.
t. Mussu💜 - AnonyymiUUSI
Hän on sellainen herkkä ja seksuaalinen yhtä aikaa. Ihanat huulet ja ne vaaleanpunaiset farkut...
Ai niin, luonnetta kysyttiin;)
Välillä sellainen pakenija, mikä saa mut vähän epätoivoiseksi ja epävarmaksi. En tiedä johtuuko se hänen epävarmuudestaan. Kenties joskus mustasukkaisuudesta. Hänen silmänsä eivät valehtele, niissä näkyy oikea tunne. Kun en silmiä näe, on aina vähän hankalaa tietää hänen ajatuksistaan ja tunteistaan. Hän on myös positiivinen ja aikaansaava. Toiset huomioiva. Mutta tekee välillä vääriä tulkintoja muista.- AnonyymiUUSI
Lisäys: hän käyttäytyy positiivisesti ja optimistisesti. Mutta silti näen hänessä paljon huolestuneisuutta ja myös masennusta, surua. Hän on myös huolestunut muista ihmisistä, välillä turhaankin. En haluaisi ikinä loukata häntä, mutta pelkään että niin joskus vielä tapahtuu. Onneksi hänellä on tukihenkilö, hänelle rakas henkilö. Kuten minullakin.
- AnonyymiUUSI
Mut vaikka kaikki on hyvin, kaipaan silti yhtä palstalla❤️
Mut se ei mua. Mä oon varmaan hullu
🥸🤓
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaisten kannatus enää 12,9%
Perussuomalaisten kannatus laskee edelleen kuntavaaleissa. Kannatus sulaa kuin kevälumi auringossa. Onkos tuo ihme, kun65227190MTV: Stubbin turvamies ampui itsensä haulikolla virka-asunnon kellarissa
Kaksi korkean turvaluokituksen poliisia on ampunut itsensä virantoimituksessa lyhyen ajan sisällä. Marraskuussa tasavall1952203- 1171740
Amerikka vajoamassa diktatuuriksi?
Trumpin ja Muskin -koalitio on ravistelee amerikkalaisen demokratian perusteita. Republikaanienemmistöinen kongressi on2871590Perussuomalaiset leikkaa suomalaisilta enemmän kuin mikään puolue ikinä on leikannut
Suomalaisia pitää auttaa ensin, uskottelivat kehitysavun leikkausten kapellimestarit Purra ja Tavio. Kannattajat äänest11532Bachelor-Joonas sekstasi toisen naisen kanssa - Tästä syystä valitsi kuitenkin Monican: "Nyt mun..."
Bachelor Suomi -realityssä koitti lopullisen valinnan hetki. Paljon onnea ja lykkyä rakkauteen Joonas ja Monica! Lue l301438Suurimman osan ajasta tuntuu, että turha toivo
mutta sitten hetkittäin tulee tunne, että jotain sittenkin voi olla. Mistä tämä tulee? Sen olen tiedostanut, että sinä o111336- 651323
Miksi en antautunut sulle mies?
Vaikka olin ihastunut... Vaikka tunsin olevani turvassa sun seurassa... Vaikka sä olisit halunnut... Vaikka mä olisin1471294- 841227