Onko kaivattusi

Anonyymi-ap

Millainen luonteeltaan?

67

1346

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Mies valitettavasti kylmä, ei uskalla näyttää tunteita, laskelmoiva.

• Anonyymi
        UUSI

Omin tän. Naisella taasen suuri sydän, vaikka onkin varmasti todella temperamenttinen.

• Anonyymi
        UUSI

Kun on tarpeeksi monesti saanut paskaa niskaansa tunteiden näyttämisestä, niin sitä todellakin oppii peittämään ne ja laskelmoimaan kannattaako toisen kanssa edes yrittää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kun on tarpeeksi monesti saanut paskaa niskaansa tunteiden näyttämisestä, niin sitä todellakin oppii peittämään ne ja laskelmoimaan kannattaako toisen kanssa edes yrittää.

Ja se toinen olettaa, ettei niitä tunteita ole ja sekoaa jossain kohtaa juuri siksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja se toinen olettaa, ettei niitä tunteita ole ja sekoaa jossain kohtaa juuri siksi.

Ja sitten taas todistaa toiselle, joka saanut paskaa niskaansa että jälleen kerran olis tullut paskaa niskaan.

• Anonyymi
      UUSI

En osaa sanoa.

• Anonyymi
      UUSI

Kuulemma antaa kaikille.

• Anonyymi
        UUSI

Vain varatuille ja naimisissa oleville

• Anonyymi
        UUSI

Kaverien exillekin kuulemma

• Anonyymi
        UUSI

Paitsi sulle😉

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vain varatuille ja naimisissa oleville

Ai miten ihanii nää varatut nam😋

• Anonyymi
        UUSI

Kenestä naisesta kysymys?suuri loukkaus meille uskollisille naisille! Hae sä vaan heitä transestiittejä! Jätä toiset rauhaan,äläkä valehtele!

• Anonyymi
      UUSI

En tiedä, en saanut koskaan tutustua lähemmin.

• Anonyymi
      UUSI

Hänellä on kova kuori, mutta se on kovin ohut. Kuori peittää hänen herkkyytensä ja ujoutensa. Lisäksi hän on fiksu, huumorintajuinen ja kiltti.

• Anonyymi
        UUSI

🥰❣️

• Anonyymi
        UUSI

Tarkoitatko minua?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitatko minua?

En tiedä. Ehkä. Millainen sun hän on?

• Anonyymi
      UUSI

Hänen kanssa ei leikitä, vaikka hän on leikkisä. Hän on aito, rehellinen, johdonmukainen ja pitää kaikesta päätellen paljon seksistä.
      Kiinnostava.

• Anonyymi
        UUSI

Mistä päättely että pitää seksistä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vehkeet tuoksuu seksille aina.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vehkeet tuoksuu seksille aina.

Oletko haistanut😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen tämän kommentin esittäjä:” Hänen kanssa ei leikitä, vaikka hän on leikkisä. Hän on aito, rehellinen, johdonmukainen ja pitää kaikesta päätellen paljon seksistä.
        Kiinnostava.”

Tiesin sen monista merkeistä ja singnaaleista, joita tavatessa huomioin. Näiden merkkien vuoksi en tullut tapaamiseen.

• Anonyymi
      UUSI

No lähtökohtaisesti todellinen luonne selviää vasta kun toisen saa todella suuttumaan mutta lähtökohtaisesti ainakin ettäkö mä edes kiinnostun tarttii luonteessa olla jotain nää kun mun kanssa ei omallatavallaan ole yksinkertaisen helppoa tulla toimeen

• Anonyymi
      UUSI

varmaan ihan vitun outo. mut kuka ikinä kirjotti sen pahistoiveen vihaan, voisi kyllä katsoa peiliin
      naiselta

• Anonyymi
      UUSI

Olemme molemmat pikkasen hankalia.

• Anonyymi
        UUSI

"Pikkasen" vai? Ei osu sitten.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"Pikkasen" vai? Ei osu sitten.

Molemmat jääräpäitä itselle haitalliseksi asti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Molemmat jääräpäitä itselle haitalliseksi asti.

No tuo osuu. Olen usein miettinyt, että miten sitä onkin niin paljon omaa itseään vastaan toiminut monessa asiassa. Olisi voinut valita toisin, on helppo jälkikäteen todeta. Mutta jospa niistä olisi oppinut jotain. Jotain, mitä ei lähde automaattisesti enää toistamaan.

Pysähtyy hetkeen ja miettii mitä oikeasti haluaa. Avaa sydämensä. Ja jos on jotain esteitä, niin selvittää ne tai unohtaa sellaiset. Muutos omassa elämässäni on nyt välttämätöntä. Jotain uutta, mikä auttaa jaksamaan eteenpäin. Olen rakentanut itselleni vankilan syyllisyydestä, häpeästä, riittämättömyyden tunteista jne. Se vankila vei voimat kokonaan ja joudun keräämään voimia vähän aikaa.

• Anonyymi
      UUSI

Mies panee kanasta tikapuihin.

• Anonyymi
      UUSI

Hullu

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
      UUSI

Kyl se mun mielestä on jotenkin sellasen ihan asiallisen tuntunen näin niinku ensituntumalta.

• Anonyymi
      UUSI

Haisee ku K Kaupan myyjä thyyih

• Anonyymi
        UUSI

Miks sää oleggi haukut täällä niin k kauppojen kuin s kauppojen myyjät? Laitat kirjoitukset sit muiden niskaan! Molemmis kaupoissa on kivat myyjät,ei pidä ketään haukkua!

• Anonyymi
      UUSI

Erittäin mukava ja viisas nainen, helposti lähestyttävä sekä suloinen olemus. Kiinnostava ja seksikäs vaikka ei sitä tuo esille (poikien kerrottuja unelmia). Hyvä ystävä ja pienien unelmien kohde.

• Anonyymi
        UUSI

"Poikien kerrottuja unelmia" Mitä tuolla sitten tarkoitat?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"Poikien kerrottuja unelmia" Mitä tuolla sitten tarkoitat?

Blondi ja uhkea povi. 🤤

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Blondi ja uhkea povi. 🤤

Huh huh!

• Anonyymi
      UUSI

Petollinen.

• Anonyymi
      UUSI

Hän on jotenki aivan "viuh" omissa maailmoissa, se on ihan hellyttävää, vaikka on kuitenkin vakava asia myös.

• Anonyymi
        UUSI

Viuh-hah-hahtelen sinne sun tänne. Olen niin kovin levoton, kärsimätön ja rauhaton, mutta rakastan ja riemuitsen ylitsepursuavasti. Olen ääripäiden ihminen. Kiihdytän ja viihdytän. Se on lahja sekä kirous.

• Anonyymi
      UUSI

Olisi varmaan lempeä ja rakastava jos olisin se mies kenet hän haluaa omakseen. Varmaan huolestuisi aina jos viivyn jossain pitkään ja varmaan häneen koskisi jos minulla olisi paha olla. Mieheltä joka ei saa sanaa suustaan.

• Anonyymi
        UUSI

Joo, lievä ocd todettu, että voin huolestua, jos tulee muutoksia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, lievä ocd todettu, että voin huolestua, jos tulee muutoksia.

Miten sen kanssa toimittas?

• Anonyymi
      UUSI

Hän on kuuma kissa yössä.

• Anonyymi
      UUSI

Mies valeteleva,pettävä ja ahdistaa,pakottaa sekä määräilee.

• Anonyymi
        UUSI

Leikkii usein naisena!On se varmaan hankalaa,ku haluis olla nainen,eikä ole!

• Anonyymi
      UUSI

Sellainen että pääsi sydämeeni sisälle syvemmälle kuin kukaan koskaan on päässyt. Siellä on ja pysyy. Ainutlaatuinen ja erityinen nainen.

• Anonyymi
      UUSI

Olen tajunnut että se ei ole pelkkää haaveilua että meidän sisäiset maailmat kohtaa. Luulen että meissä on tosi paljon samaa, sellaisia juttuja joita ei lopulta usein toisessa näe.

• Anonyymi
        UUSI

On paljon samaa, luulen niin myös.

• Anonyymi
        UUSI

Tää koskettaa mua syvältä. En osaa kuvata miten paljon merkitsee tunnistaa samankaltaisuutta, ja vieläpä että tunnet sen saman. Päässä huimaa ja tuntuu että jalat ei kanna.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tää koskettaa mua syvältä. En osaa kuvata miten paljon merkitsee tunnistaa samankaltaisuutta, ja vieläpä että tunnet sen saman. Päässä huimaa ja tuntuu että jalat ei kanna.

Entä jos ei ole sulle?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olet hän niin ❤️
        Toivottavasti saan sinuun taas yhteyden myöhemmin, se rauhoittaa vähän. Sanat ei riitä kertomaan.

• Anonyymi
        UUSI

Tunnen, että meillä on yhteys hänen miehen kanssa. Ymmärrämme toisiamme, voimme olla avoimia ja autenttisia. On helppoa olla oma itseni, hän on turvallinen ihminen. Uskon, että hän ajattelee samoin, hänen ei tarvitse esittää minulle parempaa kuin on. Toki hän on miehistä parhain ja ihana kokonaisuus, sellaisena minä hänet näen.

• Anonyymi
      UUSI

Helposti huijattavissa. 🤷🏻‍♂️

• Anonyymi
        UUSI

Tuon voi nähdä myös niin, että antaa teille mahdollisuuden, mutta ei montaa kertaa.

• Anonyymi
        UUSI

Voi että.

• Anonyymi
        UUSI

Kaikille raha ei ole se tärkein asia maailmassa. Raha menee minne menee ja se voi palaakin. Raha ei vaan ikinä korvaa ihmisen tunteita ja tunne-elämää. Tämä muistutuksena pinnallisen rahan hypistelijöille.

• Anonyymi
      UUSI

Hyvä ruokahalu kaikissa elämän nautinnoissa, mutta myös järki, mitä tulee elämän välttämättömyyksiin. Lahjakas, uutta luova ja upea mies. Ahneus alkoholille on oikeastaan heikoin puoli, mutta…

• Anonyymi
        UUSI

Rosvo ja rikollinen,!siin teille purtavaa! Liekköraivo roosna?

• Anonyymi
      UUSI

Mun rakas joka nyt on työmatkalla jota ikävöin aivan stanasti on maailman söpöin. Ihana sänkykamariääni ja muutenkin hellä ja pehmeä sängyssä. Voitais viettää siellä aikaa 24/7 mut työt estää välillä. Kiltin luontoinen ja luotettava. Jalat maassa ja joskus mun taivaanrannan maalaajan luonteeseen liiankin realisti😂Välillä liian mustis ja väkevät maistuu mut ei oo mikään räyhääjä vaan silloinkin niin hyvätahtoinen. Sellainenkin komistus sopusuhtainen ja tasapainoinen niin henkisesti kuin fyysisesti. Näkee mut niin kuin ei ketään muita olisi ja palvoo tulisesti. Toivon että mä oon sille se unelma joka pysyy sen vierellä ikuisesti❤️
      Ikävä vaikka just lähti 😹 (taidan tästä lähteä baanalle 😹vitsi vitsi)

• Anonyymi
      UUSI

L on kova juttelemaan ja hauska, hyväntuulinen melkein aina. Heittää usein läppää puolituttujenkin kanssa vaikka kaupassa. Osaa puhua myös vakavista asioista silloin kun pitää. Ällällä on pari hyvää harrastusta ja mukavia kavereita. Perheensä kanssa on myös läheinen. Varmasti paljon muutakin, mutta en tiedä vielä kaikkea.
      t. Mussu💜

• Anonyymi
      UUSI

Hän on sellainen herkkä ja seksuaalinen yhtä aikaa. Ihanat huulet ja ne vaaleanpunaiset farkut...

Ai niin, luonnetta kysyttiin;)
      Välillä sellainen pakenija, mikä saa mut vähän epätoivoiseksi ja epävarmaksi. En tiedä johtuuko se hänen epävarmuudestaan. Kenties joskus mustasukkaisuudesta. Hänen silmänsä eivät valehtele, niissä näkyy oikea tunne. Kun en silmiä näe, on aina vähän hankalaa tietää hänen ajatuksistaan ja tunteistaan. Hän on myös positiivinen ja aikaansaava. Toiset huomioiva. Mutta tekee välillä vääriä tulkintoja muista.

• Anonyymi
        UUSI

Lisäys: hän käyttäytyy positiivisesti ja optimistisesti. Mutta silti näen hänessä paljon huolestuneisuutta ja myös masennusta, surua. Hän on myös huolestunut muista ihmisistä, välillä turhaankin. En haluaisi ikinä loukata häntä, mutta pelkään että niin joskus vielä tapahtuu. Onneksi hänellä on tukihenkilö, hänelle rakas henkilö. Kuten minullakin.

• Anonyymi
      UUSI

Mut vaikka kaikki on hyvin, kaipaan silti yhtä palstalla❤️
      Mut se ei mua. Mä oon varmaan hullu

🥸🤓

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaisten kannatus enää 12,9%

Perussuomalaisten kannatus laskee edelleen kuntavaaleissa. Kannatus sulaa kuin kevälumi auringossa. Onkos tuo ihme, kun
      Perussuomalaiset
      652
      27190
    2. MTV: Stubbin turvamies ampui itsensä haulikolla virka-asunnon kellarissa

Kaksi korkean turvaluokituksen poliisia on ampunut itsensä virantoimituksessa lyhyen ajan sisällä. Marraskuussa tasavall
      Maailman menoa
      195
      2203
    3. Surullinen olo

Mutta helpottunutkin😭
      Ikävä
      117
      1740
    4. Amerikka vajoamassa diktatuuriksi?

Trumpin ja Muskin -koalitio on ravistelee amerikkalaisen demokratian perusteita. Republikaanienemmistöinen kongressi on
      Maailman menoa
      287
      1590
    5. Perussuomalaiset leikkaa suomalaisilta enemmän kuin mikään puolue ikinä on leikannut

Suomalaisia pitää auttaa ensin, uskottelivat kehitysavun leikkausten kapellimestarit Purra ja Tavio. Kannattajat äänest
      Salo
      1
      1532
    6. Bachelor-Joonas sekstasi toisen naisen kanssa - Tästä syystä valitsi kuitenkin Monican: "Nyt mun..."

Bachelor Suomi -realityssä koitti lopullisen valinnan hetki. Paljon onnea ja lykkyä rakkauteen Joonas ja Monica! Lue l
      Bachelor
      30
      1438
    7. Suurimman osan ajasta tuntuu, että turha toivo

mutta sitten hetkittäin tulee tunne, että jotain sittenkin voi olla. Mistä tämä tulee? Sen olen tiedostanut, että sinä o
      Ikävä
      11
      1336
    8. Onko kaivattusi

Millainen luonteeltaan?
      Ikävä
      65
      1323
    9. Miksi en antautunut sulle mies?

Vaikka olin ihastunut... Vaikka tunsin olevani turvassa sun seurassa... Vaikka sä olisit halunnut... Vaikka mä olisin
      Ikävä
      147
      1294
    10. Mitä ajattelet

Kaivatustasi juuri nyt?
      Ikävä
      84
      1227
    Aihe