Millainen luonteeltaan?
Onko kaivattusi
130
2564
Vastaukset
- Anonyymi
Mies valitettavasti kylmä, ei uskalla näyttää tunteita, laskelmoiva.
- Anonyymi
Omin tän. Naisella taasen suuri sydän, vaikka onkin varmasti todella temperamenttinen.
- Anonyymi
Kun on tarpeeksi monesti saanut paskaa niskaansa tunteiden näyttämisestä, niin sitä todellakin oppii peittämään ne ja laskelmoimaan kannattaako toisen kanssa edes yrittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun on tarpeeksi monesti saanut paskaa niskaansa tunteiden näyttämisestä, niin sitä todellakin oppii peittämään ne ja laskelmoimaan kannattaako toisen kanssa edes yrittää.
Ja se toinen olettaa, ettei niitä tunteita ole ja sekoaa jossain kohtaa juuri siksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja se toinen olettaa, ettei niitä tunteita ole ja sekoaa jossain kohtaa juuri siksi.
Ja sitten taas todistaa toiselle, joka saanut paskaa niskaansa että jälleen kerran olis tullut paskaa niskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pistäkää naiset kypärä päähän jo etukäteen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omin tän. Naisella taasen suuri sydän, vaikka onkin varmasti todella temperamenttinen.
Tällainenko olisi alfaminäsi, itseksesi jutteleva gubbe? Voi voi sinnuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli mitään et oo oppinu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli mitään et oo oppinu
Olen oppinut sen, että jos naiselle näyttää tunteita liian nopeaa, niin ne kaikkoaa tai alkaa leikkimään hölmöjä leikkejä. Eli enpäs näytä tunteita enää, vaan se on nainen joka joutuu todisteleen mulle olevansa kiinnostunut.
Ja sitten on sun kaltasia hölmöjä olemassa.
- Anonyymi
En osaa sanoa.
- Anonyymi
Kuulemma antaa kaikille.
- Anonyymi
Vain varatuille ja naimisissa oleville
- Anonyymi
Kaverien exillekin kuulemma
- Anonyymi
Paitsi sulle😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai miten ihanii nää varatut nam😋
- Anonyymi
Kenestä naisesta kysymys?suuri loukkaus meille uskollisille naisille! Hae sä vaan heitä transestiittejä! Jätä toiset rauhaan,äläkä valehtele!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenestä naisesta kysymys?suuri loukkaus meille uskollisille naisille! Hae sä vaan heitä transestiittejä! Jätä toiset rauhaan,äläkä valehtele!
Vaikuttaa gubbe ikävä kyllä siltä, ettei aneeminen monologisi ole herättänyt ennustettua huomiota aiheesta huolimatta. Kääk
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko näissä siis joku olennainen nyanssiero?
- Anonyymi
En tiedä, en saanut koskaan tutustua lähemmin.
- Anonyymi
Monella tuo sama. Harmi.
- Anonyymi
Hänellä on kova kuori, mutta se on kovin ohut. Kuori peittää hänen herkkyytensä ja ujoutensa. Lisäksi hän on fiksu, huumorintajuinen ja kiltti.
- Anonyymi
🥰❣️
- Anonyymi
Tarkoitatko minua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko minua?
En tiedä. Ehkä. Millainen sun hän on?
- Anonyymi
Toivotan onnea sinulle ja kaivatullesi
- Anonyymi
Onko pitsiä, lycraa vai viskoosia gubbe tämä kuosin materiaali? Ai kuori? No sama se sille mihin näinkin aiheesta karanneet joikaukset johtaa. Hohhoijaa sinunkin seitinohuita stooreja vai paksuiksiko niitä pitäisi luonnehtia
- Anonyymi
Hänen kanssa ei leikitä, vaikka hän on leikkisä. Hän on aito, rehellinen, johdonmukainen ja pitää kaikesta päätellen paljon seksistä.
Kiinnostava.- Anonyymi
Mistä päättely että pitää seksistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vehkeet tuoksuu seksille aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vehkeet tuoksuu seksille aina.
Oletko haistanut😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tämän kommentin esittäjä:” Hänen kanssa ei leikitä, vaikka hän on leikkisä. Hän on aito, rehellinen, johdonmukainen ja pitää kaikesta päätellen paljon seksistä.
Kiinnostava.”
Tiesin sen monista merkeistä ja singnaaleista, joita tavatessa huomioin. Näiden merkkien vuoksi en tullut tapaamiseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tämän kommentin esittäjä:” Hänen kanssa ei leikitä, vaikka hän on leikkisä. Hän on aito, rehellinen, johdonmukainen ja pitää kaikesta päätellen paljon seksistä.
Kiinnostava.”
Tiesin sen monista merkeistä ja singnaaleista, joita tavatessa huomioin. Näiden merkkien vuoksi en tullut tapaamiseen.Ajattelitko että olisi fistaillut liian roisisti vai mikä se ison miehen sai jänistämään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelitko että olisi fistaillut liian roisisti vai mikä se ison miehen sai jänistämään?
He eivät usko silmiään- mitä minä juuri luin?
- Anonyymi
No lähtökohtaisesti todellinen luonne selviää vasta kun toisen saa todella suuttumaan mutta lähtökohtaisesti ainakin ettäkö mä edes kiinnostun tarttii luonteessa olla jotain nää kun mun kanssa ei omallatavallaan ole yksinkertaisen helppoa tulla toimeen
- Anonyymi
kuulostaa aika sairaalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuulostaa aika sairaalta.
Millä sä et yrittäis kampanjoida eteenpäin käyttäen esim tätä guben filosofiaa
- Anonyymi
varmaan ihan vitun outo. mut kuka ikinä kirjotti sen pahistoiveen vihaan, voisi kyllä katsoa peiliin
naiselta - Anonyymi
Olemme molemmat pikkasen hankalia.
- Anonyymi
"Pikkasen" vai? Ei osu sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Pikkasen" vai? Ei osu sitten.
Molemmat jääräpäitä itselle haitalliseksi asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Molemmat jääräpäitä itselle haitalliseksi asti.
No tuo osuu. Olen usein miettinyt, että miten sitä onkin niin paljon omaa itseään vastaan toiminut monessa asiassa. Olisi voinut valita toisin, on helppo jälkikäteen todeta. Mutta jospa niistä olisi oppinut jotain. Jotain, mitä ei lähde automaattisesti enää toistamaan.
Pysähtyy hetkeen ja miettii mitä oikeasti haluaa. Avaa sydämensä. Ja jos on jotain esteitä, niin selvittää ne tai unohtaa sellaiset. Muutos omassa elämässäni on nyt välttämätöntä. Jotain uutta, mikä auttaa jaksamaan eteenpäin. Olen rakentanut itselleni vankilan syyllisyydestä, häpeästä, riittämättömyyden tunteista jne. Se vankila vei voimat kokonaan ja joudun keräämään voimia vähän aikaa.
- Anonyymi
Mies panee kanasta tikapuihin.
- Anonyymi
Hullu
- Anonyymi
''You say it's self-defense.. '' https://thumbs.dreamstime.com/z/singing-emoticon-design-44274167.jpg?ct=jpeg
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
''You say it's self-defense.. '' https://thumbs.dreamstime.com/z/singing-emoticon-design-44274167.jpg?ct=jpeg
Ainoa ero minun ja hullun välillä on se, että minä en ole hullu :)
- Anonyymi
Alkaako sinusta yksäri tuntua, että olet hyvin väsynyt? Sinulla on lupa levätä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoa ero minun ja hullun välillä on se, että minä en ole hullu :)
Kyllä sinä hymiögubbe sekä aloittaja (ja voi kyynel) ihan sillai skidisti olet
- Anonyymi
Kyl se mun mielestä on jotenkin sellasen ihan asiallisen tuntunen näin niinku ensituntumalta.
- Anonyymi
Haisee ku K Kaupan myyjä thyyih
- Anonyymi
Miks sää oleggi haukut täällä niin k kauppojen kuin s kauppojen myyjät? Laitat kirjoitukset sit muiden niskaan! Molemmis kaupoissa on kivat myyjät,ei pidä ketään haukkua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks sää oleggi haukut täällä niin k kauppojen kuin s kauppojen myyjät? Laitat kirjoitukset sit muiden niskaan! Molemmis kaupoissa on kivat myyjät,ei pidä ketään haukkua!
Kunhan myyvät beer 9-21
- Anonyymi
Erittäin mukava ja viisas nainen, helposti lähestyttävä sekä suloinen olemus. Kiinnostava ja seksikäs vaikka ei sitä tuo esille (poikien kerrottuja unelmia). Hyvä ystävä ja pienien unelmien kohde.
- Anonyymi
"Poikien kerrottuja unelmia" Mitä tuolla sitten tarkoitat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Blondi ja uhkea povi. 🤤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Blondi ja uhkea povi. 🤤
Huh huh!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin voihan niistä avautua täällä vaikka? Pääasia, että tuo esiin sen, että tämä olisi ideaalitodellisuus, jaksui
- Anonyymi
Petollinen.
- Anonyymi
Hän on jotenki aivan "viuh" omissa maailmoissa, se on ihan hellyttävää, vaikka on kuitenkin vakava asia myös.
- Anonyymi
Viuh-hah-hahtelen sinne sun tänne. Olen niin kovin levoton, kärsimätön ja rauhaton, mutta rakastan ja riemuitsen ylitsepursuavasti. Olen ääripäiden ihminen. Kiihdytän ja viihdytän. Se on lahja sekä kirous.
- Anonyymi
Oma kotihullu ois haussa maskotiksi, vai?
- Anonyymi
Olisi varmaan lempeä ja rakastava jos olisin se mies kenet hän haluaa omakseen. Varmaan huolestuisi aina jos viivyn jossain pitkään ja varmaan häneen koskisi jos minulla olisi paha olla. Mieheltä joka ei saa sanaa suustaan.
- Anonyymi
Joo, lievä ocd todettu, että voin huolestua, jos tulee muutoksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, lievä ocd todettu, että voin huolestua, jos tulee muutoksia.
Miten sen kanssa toimittas?
- Anonyymi
Hän on kuuma kissa yössä.
- Anonyymi
Kyllähän tuohon tarpeensa tekisi 🐈⬛💩
🤓🥸 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän tuohon tarpeensa tekisi 🐈⬛💩
🤓🥸Ainakaa sinulta ei gubbe tuota nuorekasta innokkuutta puutu👍
- Anonyymi
Mies valeteleva,pettävä ja ahdistaa,pakottaa sekä määräilee.
- Anonyymi
Leikkii usein naisena!On se varmaan hankalaa,ku haluis olla nainen,eikä ole!
- Anonyymi
Mind blown away again, swim to the other side
- Anonyymi
Sellainen että pääsi sydämeeni sisälle syvemmälle kuin kukaan koskaan on päässyt. Siellä on ja pysyy. Ainutlaatuinen ja erityinen nainen.
- Anonyymi
Olen tajunnut että se ei ole pelkkää haaveilua että meidän sisäiset maailmat kohtaa. Luulen että meissä on tosi paljon samaa, sellaisia juttuja joita ei lopulta usein toisessa näe.
- Anonyymi
On paljon samaa, luulen niin myös.
- Anonyymi
Tää koskettaa mua syvältä. En osaa kuvata miten paljon merkitsee tunnistaa samankaltaisuutta, ja vieläpä että tunnet sen saman. Päässä huimaa ja tuntuu että jalat ei kanna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää koskettaa mua syvältä. En osaa kuvata miten paljon merkitsee tunnistaa samankaltaisuutta, ja vieläpä että tunnet sen saman. Päässä huimaa ja tuntuu että jalat ei kanna.
Entä jos ei ole sulle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet hän niin ❤️
Toivottavasti saan sinuun taas yhteyden myöhemmin, se rauhoittaa vähän. Sanat ei riitä kertomaan. - Anonyymi
Tunnen, että meillä on yhteys hänen miehen kanssa. Ymmärrämme toisiamme, voimme olla avoimia ja autenttisia. On helppoa olla oma itseni, hän on turvallinen ihminen. Uskon, että hän ajattelee samoin, hänen ei tarvitse esittää minulle parempaa kuin on. Toki hän on miehistä parhain ja ihana kokonaisuus, sellaisena minä hänet näen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos ei ole sulle?
Kyllä tämä guben ekstentrinen monologi on aina ikäänkuin häneltä hänelle homie
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnen, että meillä on yhteys hänen miehen kanssa. Ymmärrämme toisiamme, voimme olla avoimia ja autenttisia. On helppoa olla oma itseni, hän on turvallinen ihminen. Uskon, että hän ajattelee samoin, hänen ei tarvitse esittää minulle parempaa kuin on. Toki hän on miehistä parhain ja ihana kokonaisuus, sellaisena minä hänet näen.
Vai että avoimia ja autenttisia gubbe. Aika mekaanisia nämä sinun kirjoitelmat naisena esiintyen ja sinua itseäsi kuvaten. Heureka, oisko se liikaa vaadittu?
- Anonyymi
Helposti huijattavissa. 🤷🏻♂️
- Anonyymi
Tuon voi nähdä myös niin, että antaa teille mahdollisuuden, mutta ei montaa kertaa.
- Anonyymi
Voi että.
- Anonyymi
Kaikille raha ei ole se tärkein asia maailmassa. Raha menee minne menee ja se voi palaakin. Raha ei vaan ikinä korvaa ihmisen tunteita ja tunne-elämää. Tämä muistutuksena pinnallisen rahan hypistelijöille.
- Anonyymi
Hyvä ruokahalu kaikissa elämän nautinnoissa, mutta myös järki, mitä tulee elämän välttämättömyyksiin. Lahjakas, uutta luova ja upea mies. Ahneus alkoholille on oikeastaan heikoin puoli, mutta…
- Anonyymi
Rosvo ja rikollinen,!siin teille purtavaa! Liekköraivo roosna?
- Anonyymi
Elämä ei ole selvän miehen hommaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämä ei ole selvän miehen hommaa.
Eikä kenenkään, mutta onneksi muut voi nk tuurata esim dokaamisessa jos ei itse jaksa ja miettiä tolpalla muiden omaan verrattaen olematonta alkoholinkulutusta
- Anonyymi
Mun rakas joka nyt on työmatkalla jota ikävöin aivan stanasti on maailman söpöin. Ihana sänkykamariääni ja muutenkin hellä ja pehmeä sängyssä. Voitais viettää siellä aikaa 24/7 mut työt estää välillä. Kiltin luontoinen ja luotettava. Jalat maassa ja joskus mun taivaanrannan maalaajan luonteeseen liiankin realisti😂Välillä liian mustis ja väkevät maistuu mut ei oo mikään räyhääjä vaan silloinkin niin hyvätahtoinen. Sellainenkin komistus sopusuhtainen ja tasapainoinen niin henkisesti kuin fyysisesti. Näkee mut niin kuin ei ketään muita olisi ja palvoo tulisesti. Toivon että mä oon sille se unelma joka pysyy sen vierellä ikuisesti❤️
Ikävä vaikka just lähti 😹 (taidan tästä lähteä baanalle 😹vitsi vitsi) - Anonyymi
L on kova juttelemaan ja hauska, hyväntuulinen melkein aina. Heittää usein läppää puolituttujenkin kanssa vaikka kaupassa. Osaa puhua myös vakavista asioista silloin kun pitää. Ällällä on pari hyvää harrastusta ja mukavia kavereita. Perheensä kanssa on myös läheinen. Varmasti paljon muutakin, mutta en tiedä vielä kaikkea.
t. Mussu💜 - Anonyymi
Hän on sellainen herkkä ja seksuaalinen yhtä aikaa. Ihanat huulet ja ne vaaleanpunaiset farkut...
Ai niin, luonnetta kysyttiin;)
Välillä sellainen pakenija, mikä saa mut vähän epätoivoiseksi ja epävarmaksi. En tiedä johtuuko se hänen epävarmuudestaan. Kenties joskus mustasukkaisuudesta. Hänen silmänsä eivät valehtele, niissä näkyy oikea tunne. Kun en silmiä näe, on aina vähän hankalaa tietää hänen ajatuksistaan ja tunteistaan. Hän on myös positiivinen ja aikaansaava. Toiset huomioiva. Mutta tekee välillä vääriä tulkintoja muista.- Anonyymi
Lisäys: hän käyttäytyy positiivisesti ja optimistisesti. Mutta silti näen hänessä paljon huolestuneisuutta ja myös masennusta, surua. Hän on myös huolestunut muista ihmisistä, välillä turhaankin. En haluaisi ikinä loukata häntä, mutta pelkään että niin joskus vielä tapahtuu. Onneksi hänellä on tukihenkilö, hänelle rakas henkilö. Kuten minullakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäys: hän käyttäytyy positiivisesti ja optimistisesti. Mutta silti näen hänessä paljon huolestuneisuutta ja myös masennusta, surua. Hän on myös huolestunut muista ihmisistä, välillä turhaankin. En haluaisi ikinä loukata häntä, mutta pelkään että niin joskus vielä tapahtuu. Onneksi hänellä on tukihenkilö, hänelle rakas henkilö. Kuten minullakin.
Kuka on tukihenkilösi?
- Anonyymi
Mut vaikka kaikki on hyvin, kaipaan silti yhtä palstalla❤️
Mut se ei mua. Mä oon varmaan hullu
🥸🤓- Anonyymi
Ketä kaipaat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä kaipaat?
🤓🥸♥️💨
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä kaipaat?
Tästäkin emojimiehen pööpökommentista kuppaat tietoa syystä että? Iha sinusta tuo kertoo ja paljon kertookin eoow
- Anonyymi
Vittumainen. Vaihdan kunhan ehdin.
- Anonyymi
Et Kkyllä vaihda 😉🤨
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et Kkyllä vaihda 😉🤨
En minä tiedä onko hän vittumainen.Enkä oo vaihtamassa.Hän on mysteerinen ennemminkin.Ärsyttävän mysteerinen.
- Anonyymi
Jonkun sortin sadisti varmaan.
- Anonyymi
Itkupilli kun ei saanut 🤣
- Anonyymi
Hänen luonnollinen puutteensa on ymmärtää kaikki tarkoituksellisesti väärin.
- Anonyymi
Minä ainakin ymmärrän väärin mutta tahattomasti.Joskus mustasukkaisuuksissa tahalleen koska olen draaman kuningatar.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ainakin ymmärrän väärin mutta tahattomasti.Joskus mustasukkaisuuksissa tahalleen koska olen draaman kuningatar.
Olisit varmasti naisena oikea tiivojen tiiva palstaötmi. Se on jo tullut selväksi
- Anonyymi
Luonnetta hänellä ei juuri ole, halua ottaa vastuuta omasta elämästään. Mutta muita hyviä puolia riittää. Keventää tunnelmaa.
- Anonyymi
Elää kuin viimeistä päivää, ilman kiihkoa, apatiaa tai teeskentelyä.
- Anonyymi
Hyvä suostuttelemaan joten vaikuttava luonne.
- Anonyymi
Hillittömyytensä vanki, intohimojensa kahlehtima.
- Anonyymi
Kokenut kai kovia. Arvet haalistuvat ajan myötä. Ja ne, jotka eivät koskaan katoa, no, ne rakentavat luonnetta, kypsyyttä ja varovaisuuttakin.
- Anonyymi
Oikein sanottu!🫢
- Anonyymi
Luonteen lujuutta löytyy kaivatustani.
Pahimmassa kännissäkään ei ajattele naisen nähdessään miltä tuntuisi nuss!a naikkosta ja että miltä tuntuisi upottaa ky*pä tuohonkin naiseen ja ottaa lantiosta kiinni ja survasta kunnolla.
Tykkää silti varmaan siitä kaarteesta mikä muodostuu vyötäröstä, lantiosta ja reisistä rintavarustuksesta puhumattakaan🤭😂
Rakastan sua uskollinen kaivattuni ❤️
👩🏻🦳- Anonyymi
Totta. Jos joka naisen kohdalla vain miettisi miltä tuntuisi upottaa leikkikalu siihenkin naiseen, niin se kertoo vain suuresta välinpitämättömyydestä, ihan kuka tahansa vastaantuleva kelpaa. Sellaiselle miehelle sopivin kumppani on barbara.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Jos joka naisen kohdalla vain miettisi miltä tuntuisi upottaa leikkikalu siihenkin naiseen, niin se kertoo vain suuresta välinpitämättömyydestä, ihan kuka tahansa vastaantuleva kelpaa. Sellaiselle miehelle sopivin kumppani on barbara.
Yhtyminen kaivattuun on ihan luonnollista halua.Kyllä minäkin nähdessäni miehen jota rakastan haluan hänet sisääni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhtyminen kaivattuun on ihan luonnollista halua.Kyllä minäkin nähdessäni miehen jota rakastan haluan hänet sisääni.
Kyllä, tarkoitinkin enemmän sellaista naista, johon ei tuntisi paljoa mitään vetoa, silti haluaa yhtyä häneen. Siinä tulee vaikutelma, että ollaan silmät kiinni koko ajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, tarkoitinkin enemmän sellaista naista, johon ei tuntisi paljoa mitään vetoa, silti haluaa yhtyä häneen. Siinä tulee vaikutelma, että ollaan silmät kiinni koko ajan.
Ja sun päässä paperipussi tai hiihtomaski?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhut naisena esiintyvä setä niin eläväisesti naisten seksuaalisuudesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai niin tämäkin menee gubbe
- Anonyymi
Vaikutat naisena esiintyvä äijä jokseenkin kykenemättömältä tekstin ns tempoon nähden. Sisältöä niin viitsi edes analysoida
- Anonyymi
Muuttumaton, hetkellisiä askelia todellisen luonteensa ulkopuolella
- Anonyymi
Ajattelevainen mutta sulkeutunut. Intohimoinen mutta kova. Kunnollinen, hauska, ihanakin mutta niin kovin tuskallinen.
- Anonyymi
Ratkaisematon mysteeri. Ei tule koskaan paljastamaan kaikkea itsestään.
- Anonyymi
Jos tämä on jollekin tavallista suurempi ongelma, kyseessä saattaa olla esim luonnehäiriö
- Anonyymi
Ei kyllin vahva tai ovela välttääkseen sanalla tai teolla onnettomuutta, joka perustuu hänen luonteensa ja elämänsä rautaisiin lakeihin.
- Anonyymi
Valetta palsta täynnä
- Anonyymi
Eikö täällä oo mitään tunteita sun muuta?
- Anonyymi
Salamanteri se on.
- Anonyymi
Alkoi siis 💪🏻 kun näin hänet paitasillaan.
- Anonyymi
Älkää vaan neitsytmieheen ratketko.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/5267635/nyt-kaikki-neitsyt--miehesta - Anonyymi
Mumble🐧
- Anonyymi
Herkästi suuttuva. Hänen käytöstapojaan ei sovi kritisoida.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1291538- 371441
- 681243
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa551190- 691014
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255991Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198986- 74935
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16840Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106838