Meillä on tapana ollut, että kun kavereitani tulee meille saunailtaa viettämään, niin vaimoni tulee myös saunaan jossain vaiheessa iltaa. Yleensä siinä kohtaa on alkoa mennyt jo aika tavalla ja meno on sen mukaista. Kerran vaimoni oli mennyt saunaan sillä välin, kun kävin vessassa. Kun menin takaisin saunaan vaimo ratsasti kaverini kyrvällä ja huohotti. Sanoi minulle, että mikä sulla kesti. Haluan toisen kyrvän suuhuni. Siinä sitten nussittiin vaimoa vuoron perään kaverin kanssa ja saunottiin. Aamulla otettiin vielä hyvät varvit molemmat ja vaimo tykkäsi kovasti.
Vaimo saunassa mukana
Anonyymi-ap
5
2891
Vastaukset
- Anonyymi
Onko vaimolla hyvä perse?
- Anonyymi
Minun vaimolla on todella hyvä perse. Leveä lantio ja pyöreä perse, kapea vyötärö, pienet tissit ja isot tummat nännipihat. Tykkään, että vaimo tulee saunaan muiden miesten kanssa. Tykkään kun toiset miehet katselee vaimoa himoiten.
- Anonyymi
hyvät fantasiat ukolla,, joku viel luulee todeksi ;)
- Anonyymi
Saanko liittyä seuraan? Haluaako vaimos kenties välillä uutta kyrpää? Missä päin asutte ja kui vanha pariskunta olette?
- Anonyymi
Moderointi on niin last season. Etsin jotain järkevää, mutten käy enää.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3152888Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301283PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741079
- 701030