Gotlannin saarella Ruotsissa ilma haisi laajasti todella pahalta tammikuun puolivälin alla
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/e3a24fa6-f778-4fdd-9fd3-0d6a8a3e6ce3
"SVT:n mukaan hajun aiheutti rikkivety eli vetysulfidi (H₂S). Tätä myrkyllistä ja erittäin tulenarkaa kaasua muodostuu, kun biomassa hajoaa hapettomissa oloissa." IL
"Paha haju nousi Itämeren pohjakerroksista, joissa vesi tunnetusti on pilaantunutta ja siksi sisältää rikkivetyä. Kun vesi nousi pintaan, haju pääsi haihtumaan ilmaan. Pohjakerrosten veden nosti ylös meriveden kumpuamisilmiö, joka aiheutui voimakkaasta tuulesta ja paikallisesta maantieteestä." IL
Ei tarvitse odotella turisteja sinne. Hyy.
Gotlanti, tuo haiseva saari
Anonyymi-ap
0
247
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493