Olen pitkän linjan tanssimies.
Tanssitaitoni paranee vuosi vuodelta.
Fyysinen viehättyvyyteeni laskee iän myötä vuosi vuodelta.
Vuosi vuodelta naistenhaulla hakumäärät pienenevät.
Fyysinen viehättävyys on tärkeämpää kuin tanssitaito.
Karu fakta
9
169
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se sellaiselle on, kuka on aloittanut tanssiharrastuksen saadakseen naisen. Muille sillä ei ole niin kovinkaan suurta väliä. Kannattaa hankkia naisenkäsittelytaidot jostain muualta kuin tansseista, koska siellähän niitä jo tarvitaan heti pokkauksessa.
- Anonyymi
Tärkeintä on naisen kanssa tekemisissä ollessaan pitää mielessä, että naista ei missään nimessä pidä lähteä neuvvomaan, vaikka se nainen kuinka maanittelisi tai jopa rukoilisi neuvvoja. Etenkin silloin, kun nainen puolihuolimattoman oloisesti lohkaisee, että: ihan hyvin sä voisit pikkaisen neuvvoa mua, on syytä pitää kieli keskellä suuta ja varmuuden vuoksi purra se poikki.
- Anonyymi
Ryysyläiset naiset tanssii renttujen kanssa. Suomessa on liikaa kommunistien tanssipaikkoja.
- Anonyymi
Naisia on enää hyvin vähän hakemassa, moni heistä on miehimyksiä.
- Anonyymi
Totta, mitä keskustelun aloittaja tuumiskeli. Varmaan tuossa kielen poikkipuremisessa on myös suuri viisaus.
- Anonyymi
Jaa ettäkö parkettien partaveitseltä on tenho hävinyt, eikä naisetkaan enää edes hae tanssin pyörteisiin? Olisiko ehkä jo aika suunnitella ns. kaulakiikkua?
- Anonyymi
Haetko itse oman ikäisiä naisia tanssimaan?
- Anonyymi
Kannattaisi hakea.
- Anonyymi
Et sitten huomannut hankkia kumppania itsellesi niinä hyvinä vuosina?!
Jos haluat olla edelleenkin vapaa niin nauti siitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152856
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1292780En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791796Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371352Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va671351- 471108
- 991011
- 109876
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6843- 46833