Jos olet niin millä tavalla ja mikä on syy?
Oletko yhteiskunnan vihollinen
26
331
Vastaukset
- Anonyymi
Lakkoilijat ovat yhteiskunnan vihollisia. Lakkojen tarkoitus on vain vahingoittaa työnantajia. Mitä järkeä?
Lakoilla ei voi vaikuttaa palkankorotuksiin. TES-neuvottelut ovat ohi. Lakot siirsivät palkat valtakunnansovittelijan toimistoon. - Anonyymi
Olen veropinnari.
En polta tupakkaa enkä juo viinaa.- Anonyymi
Minä poltan kukkaa se kasvattaa tukkaa ja rahapussia yeah
- Anonyymi
Käyn Suvimäen Klubitalolla köyhä eläkeläinen.
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa
- Anonyymi
Oikeiston mukaan pitkäaikainen työttömyys on peruste sulkea ihmiset leirille ja tunnuslauseena on "Työ vapauttaa!" Näin sivistysvaltiossa nimeltä Suomi
- Anonyymi
Onko tuo kyseinen "leiri" Pupuhuhdassa vai Keltinmäessä? Sinne ne työttömät survotaan samoihin kolhoositaloihin.
- Anonyymi
Sun äitis mustassa aukossa
- Anonyymi
Olen tavallinen kansanvihollinen, niinkuin entisessä Neuvostoliitossa oli tapana olla.
- Anonyymi
Oletko punikki?
- Anonyymi
Menkää töihin!
- Anonyymi
Aamulla taas kahdeksalta. Loppui lorviminen etänä.
- Anonyymi
Heti kun lopetat yritystukien nostamisen!
- Anonyymi
Kokoomus on yhteiskunnan vihollinen, koska harrastaa nepotismia ja suosii vain hyväosaisia
- Anonyymi
Jehovat eivät saa harrastaa itsetyydytystä. En kyllä jaksa uskoa että kaikki tuota noudattaa.
Eikös muslimit saa tehdä mitä tahansa kun tekee pimeässä, silloin ei Allah näe. - Anonyymi
Minä en ole mutta esihenkilöt ovat Jyväskylän kaupungilla ja hyvinvointialueella.
Pyrkimys ottaa käyttöön vanhat Ateenan aikaiset ohjeet ja lait.
Kova piilokyykytys ja työpaikka kiusaaminen sekä työntekijöiden luokittelut käynnissä.
Kaupungin valtuusto ja hallitus ovat vain käsinukkeja, kuten pohjois-koreassa.
Jos nuo yrittää olla virkakoneiston kanssa erimieltä, iskeekö näihin valtuutettuihin esim. Rakennusvalvonta? tai aloitetaanko selvittää lasten sosiaalisia asioita? Huostaanottoa ehkä?
Pysyykö näin politiiset edustajat hallinnassa, jotta virkakoneisto voisi tehdä mitä haluaa.- Anonyymi
Aina pitää automaattisesti tehdä virkailijalle samat kuin itselle. Eli jos virkailijalla on lapsia tai eläimiä niin automaattisesti Lastensuojeluilmoitus & Eläinsuojeluilmoitus. Samalla voi todeta että tämä on normaalikäytäntö aivan kuten yrittävät tehdä työttömälle
- Anonyymi
Periaatteessa yhteiskunnan vihollinen on sellainen joka ei tuota kuin kuluja yhteiskunnalle.
- Anonyymi
Eipäs ole. Kelan elätti rakastaa tätä maata kuten minä, olen iki onnellinen.
- Anonyymi
Eli Kokoomuslainen joka pyörittää yritystä veronmaksajien rahoilla kun nostaa yritystukia
- Anonyymi
Olen yhteiskunnan vihollinen numero 1.
Olen fanaattinen Trumpin kannattaja ja täten myös putinaZi. - Anonyymi
Minä olen vain kunnan vihollinen!
- Anonyymi
Minä olen vasemmiston vihollinen, äärimmäinen oikealla.
- Anonyymi
Kyllä en kun yhteiskunto palajaa maanpinnalle. Ensin ja myöhässä. Tuttua eikö.
- Anonyymi
Käytätkö mielialalääkkeitä?
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1452519
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541649Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1331613Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1461344- 661338
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131170Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2611123- 156966
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek22904Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58889