Nyt ilmeisesti tullu Etelä-Suomen keleille uus luistelusuksimalli. Kotimainen tehdas älynny, että suurin osa kansasta hiihtää tuhansien tamppaamilla betonikovilla latupohjilla.
Toimiiko tuo malli niin kuin luvattu? Itse olen huomannut että vesikelin suksi jossa lyhyet terävät painealueet toimii tampatulla jäisellä pohjalla paremmin kuin pakkaskeliin suksi jossa loivat painealueet. Potkussa enemmän ”pitoa”.
Mut se vesikelin suksi pakkaskelillä kovalla betonilla ei sitten hiontojen puolesta ole oikein jne.
Eli peltonen siirtänyt painealueita kauemmas toisistaan vesikelin suksessa ja saanu betonialustalle helppohiihtoisen suksen? Joskus aikoinaan rossignolin jousipyssyissä oli ihan hyviä jäähiihtopareja, mutta semmosia ei ole ollut kaupoissa enää pitkin aikoihin. Niissä oli painealue selkeästi kantapään takana. Mukava niillä oli järven jäällä vetää.
Peltonen hard track
Anonyymi-ap
2
324
Vastaukset 2
- Anonyymi
Paloheinässä näin tänään. Kulki jopa reikäpäät ohittaen, Salomoneilla ei ollut sanaakaan.
- Anonyymi
Toivottavasti ei on vaan vesikelin suksi nimetty hard trackiksi ja pistetty pakkaskelin hionta pohjaan.
Mut hei, jospa tämä fluoripula tuo uutta potkua tuotekehitykseen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 67861
- 48835
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22832Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha538761- 80687
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561