Onneks on muitakin paikkakuntia, muuten vois kirjautua munkkiluostariin.
Olen kohtalaisen paljon maailmaa nähnyt mutta puolangan naiset on kyllä ainutlaatuisia..
Naiset no naiset nuo.
30
2183
Vastaukset
- Anonyymi
Olen minäkin kiertänyt muutakin kuin tahkoa. Minusta Puolangan naiset on mukavia ja kauniita. Ihan senkin vuoksi käyn siellä välillä ostoksilla.
- Anonyymi
Minä myös kiertänyt maailmaa vähän joka kolkalta.
Nuorra miehenä 14 vuotta merillä tuli nähtyä vaikka mitä. - Anonyymi
Mukavia ja kauniitakin voivat olla mielestäsi, mutta mitä takanapäin. Taitavat sinua komedianaan pitää, eli pysyisit kotona omassa pitäjässäsi. Varma on tieto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mukavia ja kauniitakin voivat olla mielestäsi, mutta mitä takanapäin. Taitavat sinua komedianaan pitää, eli pysyisit kotona omassa pitäjässäsi. Varma on tieto.
Varmaan näin olen kuullut ja jos viisaasti ajattelisit pysyisit oman pitäjän marketissa missä samat tarjoukset ja paremmat. Ei ainakaan turpaan tulisi kuin täällä sisäsiittolassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan näin olen kuullut ja jos viisaasti ajattelisit pysyisit oman pitäjän marketissa missä samat tarjoukset ja paremmat. Ei ainakaan turpaan tulisi kuin täällä sisäsiittolassa.
Kiitän valaisevista tiedoista. Ymmärrän pysyä kotona, vaikka minkä ne hampuusit minulle voi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen se tajunnut ja sisäistänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitän valaisevista tiedoista. Ymmärrän pysyä kotona, vaikka minkä ne hampuusit minulle voi?
Ei varmaan kun kerran vasemmalla kädellä pistit rähinöitsijän nurkkaan lavuaarinalle roskapönttöön, pesit kätesi etkä sen jälkeen ole näkyillyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaan kun kerran vasemmalla kädellä pistit rähinöitsijän nurkkaan lavuaarinalle roskapönttöön, pesit kätesi etkä sen jälkeen ole näkyillyt.
Äläkä korvenmies näy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläkä korvenmies näy.
Ei minulla ole tarkoituskaan teitä tappelijoita olla tarkoitus tavata. Hempein mielin vain neitosia, kuulostaako pahalta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minulla ole tarkoituskaan teitä tappelijoita olla tarkoitus tavata. Hempein mielin vain neitosia, kuulostaako pahalta?
Jos kuulostaa unohdetaan koko juttu.
- Anonyymi
No eipä nämä Puolangan naiset kyllä oikein aktiivisia ole olleet.
- Anonyymi
No ei oikein hereilllä ollenkaan.
- Anonyymi
On ne aktiivisiakin jossakin mielessä. Kaupassa käydessäni ihan isolla äänellä minua arvosteltiin. Tuo vielä mitään, mutta parasta työkaveriakin tyhmäksi leimattiin. On ne nuo naiset käärmeitä ja selän takana puhujia. Me miehet ollaan hiljaa kuin ei mitään olisi tapahtunut ja sitten kuitataan nokikkain sopivassa kohdassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ne aktiivisiakin jossakin mielessä. Kaupassa käydessäni ihan isolla äänellä minua arvosteltiin. Tuo vielä mitään, mutta parasta työkaveriakin tyhmäksi leimattiin. On ne nuo naiset käärmeitä ja selän takana puhujia. Me miehet ollaan hiljaa kuin ei mitään olisi tapahtunut ja sitten kuitataan nokikkain sopivassa kohdassa.
Niin ja sitten on korvassa se nappi millä tärkeää tietoa siirretään. Tollotetaan uutista ja luulona ettei se asiakas mitään ymmärrä.
- Anonyymi
Ihan oikein sopivia ovat Puolangan miehille. Kuka muu sinne olisikaan tulossa ja sakilla blokataan jo työpaikalla. Ajattelin että me voisimme näyttää miten se meillä menee aina näin, tapahtuu mitä vain. ollaan yhtä sitä haluan.
- Anonyymi
Mitkä naiset?
- Anonyymi
No nämä ihanaiset. Ihan aktiivisesti ja jatkuvalla syötöllä veispuukiin ja instaan kuvia ja videoita itsestään laittavat. Elikkä ainakin omia kuviaan haluavat nähdä.
- Anonyymi
vai piti kateellisten poistattaa... mitäpä se hyvejää...
g: jokkis net online buster talvimestaruus - Anonyymi
Karvaisia naisia hyhhyh..
- Anonyymi
kerro lisää
- Anonyymi
Puolangalla tosi hyvät naiset käyn siellä pari kertaa kuukaudessa saanti ollut varmaa
- Anonyymi
Nii minäkin kuullut pitäkee vaimoista huolta.
Tai muut pitää hetken aikaa ilona. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii minäkin kuullut pitäkee vaimoista huolta.
Tai muut pitää hetken aikaa ilona.Niin. Käypihän täällä lomailemassa muuan entinen syntyperäinen puolankalainen ja on kyllä tuolla fatsapin tarinoissa kovasti tolokku ja nuhteeton. Miten lie asian laita tosielämässä. Kannattaa kysellä voisikoo se piipahtaa vaikka kylässä ties vaikka pääsisi vieri hoitoon.
- Anonyymi
Hyvät on naiset puolangalla saamattomat valittaa
- Anonyymi
Miten noin tolloja ovat jos Puolangan miehet kelpaa .Älä muuta sano onnellinen elämä joka ei muusta tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten noin tolloja ovat jos Puolangan miehet kelpaa .Älä muuta sano onnellinen elämä joka ei muusta tiedä.
Ainahan sitä voi hymyillä vaikka asiat päin muuta. Venlalle kuitenkin toivotan kaikkea hyvää, olit niin aito ja herttainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainahan sitä voi hymyillä vaikka asiat päin muuta. Venlalle kuitenkin toivotan kaikkea hyvää, olit niin aito ja herttainen.
Viileä Venla se osaa uhrinsa aina valita, kannatta varoa taka-ajatuksia asiassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viileä Venla se osaa uhrinsa aina valita, kannatta varoa taka-ajatuksia asiassa.
Kaikkein viimeksi tuo mieleen, ehkä kateellisilla työkavereilla..
- Anonyymi
Käyn aina joskus Puolangalla ostoksilla, rauhallinen on kylä ja naiset enimmäkseen mukavia ja kauniitakin. Tosin joillakin olisi lahjoja vaikka suureksi päätähdeksi elokuvaan. Tarkoitin tuota Titanic kuvaa, jotta siihen jäävuoreksi.
- Anonyymi
Naiset on mukavia ja herttaisia Puolangalla. Samat naiset kiertää mieheltä toiselle.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.605727- 1064884
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3982900Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s951391Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3401119- 65961
- 29948
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46886Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109867Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52839