särähtää aina ihan kunnolla korvaan kun radiosta kuuluu.. ja meidän VOTSAPP numero on.. luetaan kohta VOTSAPP viestit.. muistakaa laittaa VOTSAPP viestejä.. v***u asema vaihtuu samantien.
mikä h******n votsapp
37
392
Vastaukset
- Anonyymi
Kallujen kalluilu meininkiä votsappi pelleilyt
- Anonyymi
Kuulostaa Bauerin touhuilta, kun ei osata edes lausua oikein.
- Anonyymi
Kannattaa sun ottaa itsekkin Whatsapp,sillä voit laitella viestejä,kuvia,videopuheluita ja tavallisia puheluita ja ei maksa mitään. Kaverilla pitää myös olla se Whatsapp.
- Anonyymi
Joo ja metan metastaasi kerää sustaitselleen kaiken saatavissa olevan datan. Whatsapp ei jatkoon! 👎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ja metan metastaasi kerää sustaitselleen kaiken saatavissa olevan datan. Whatsapp ei jatkoon! 👎
No, jos rehellisyydessäsi sitten on jotain piilotettavaa niin kannattaa pysyä lankapuhelimessa ja kirjekyyhkyissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, jos rehellisyydessäsi sitten on jotain piilotettavaa niin kannattaa pysyä lankapuhelimessa ja kirjekyyhkyissä.
Olet ulkona kuin tamponin naru. Kannattaisi hieman sivistää itseään ennen kuin lauot typeryyksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ulkona kuin tamponin naru. Kannattaisi hieman sivistää itseään ennen kuin lauot typeryyksiä.
Kun sinun foliohattu öyhötyksiäsi lukee ei epäilystäkään kuka on pihalla. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Whatsapp on maksuton, mutta ei ilmainen. Käytöllä on hintansa ja tieto lisää tuskaa. Niin se vain on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän se tässä öyhötät, ihan itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Whatsapp on maksuton, mutta ei ilmainen. Käytöllä on hintansa ja tieto lisää tuskaa. Niin se vain on.
Tää pätee myös muihin "ilmaisiin" palveluihin. Facebook, instagram, google et cetera.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän se tässä öyhötät, ihan itse.
Et löydä yhtään "öyhötystäni" tästä ketjusta. 😂 Projisoi lisää omaa toimintaasi. 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et löydä yhtään "öyhötystäni" tästä ketjusta. 😂 Projisoi lisää omaa toimintaasi. 🤭
Jaa, että sä olet löytänyt tiesi sitten tännekin? Pysyisit vain siellä missä olet tähänkin asti persupropagandaasi tyrkyttänyt! Enkä minä projisoi mitään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, että sä olet löytänyt tiesi sitten tännekin? Pysyisit vain siellä missä olet tähänkin asti persupropagandaasi tyrkyttänyt! Enkä minä projisoi mitään!
Ja missähän herra vainoharhainen kuvittelee minut nyt näkevänsä "persupropagandaa" lietsomassa? 😂 Kiristääkö vanne päätäsi? 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää pätee myös muihin "ilmaisiin" palveluihin. Facebook, instagram, google et cetera.
Pahoin pelkään että Trumpin aikakaudella tästä tulee oikeasti isompikin ongelma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja missähän herra vainoharhainen kuvittelee minut nyt näkevänsä "persupropagandaa" lietsomassa? 😂 Kiristääkö vanne päätäsi? 🤭
Kuulehan persutrolli, MINÄ en ole vainoharhainen, pikemminkin se olet sinä itse! Ja lkyllä sinut tunnetaan kirjoitustyylistäsi, siitä ja noiden emojien jatkuvasta viljelystä EI VOI erehtyä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulehan persutrolli, MINÄ en ole vainoharhainen, pikemminkin se olet sinä itse! Ja lkyllä sinut tunnetaan kirjoitustyylistäsi, siitä ja noiden emojien jatkuvasta viljelystä EI VOI erehtyä!
No jos kerran tunnet, niin missäs herra vainoharhainen minut näkee? Salatut elämät vai sinkut palstalla? xD xD Olitko se sinä joka on äitisi kanssa myös naimisissa? xD
- Anonyymi
Lataa whatsapp, ilmainen, se parasta että ulkomaille myös ilmainen.
- Anonyymi
Signal on parempi yksityisyyden kannalta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Signal on parempi yksityisyyden kannalta
Ääni tälle! 👍
- Anonyymi
Lausutaan vatsappi ja kirjoitetaan Whats up.
- Anonyymi
Ei kirjoiteta, vaan se kirjoitetaan WhatsApp!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kirjoiteta, vaan se kirjoitetaan WhatsApp!
Se kirjoitetaan niin kuin kirjoittaja itse haluaa! PISTE
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kirjoitetaan niin kuin kirjoittaja itse haluaa! PISTE
haist v*ttu! Oikeasti se kirjoitetaan WhatsApp! PISTE!
- Anonyymi
Yle "whatsapp" Suomi 👎
- Anonyymi
Ainoastaan Persu vastustaa ihmisten mahdollisuutta osallistua lähetyksiin. Persut ei saa maahanmuuttaja fobioilleen vastakaikua ja muut haukkuu viesteissä Persuja niiden perseilystä.
- Anonyymi
☝️ Tämä! Olin pari kesää sitten ensin kaupallisella puolella ja sitten Ylellä ja juontovuoroista meni iso blokata persujen äärimmäisen rasistiset viestit. Yhteistä näille öyhötyksen lisäksi Suomen lippu profiilikuvassa. Oksettavaa porukkaa.
- Anonyymi
Pääsit sitten pakollisen persu höyrysi poistamaan tähänkin avaukseen. xD
Onko aihetta mihin et tuota pään sisäistä vihaasi pääse purkamaan? Kerro miten saisit vaikkapa aiheeseen saturnuksen titan kuun nestemäinen ammoniakki lisättyä persut mukaan? xD - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääsit sitten pakollisen persu höyrysi poistamaan tähänkin avaukseen. xD
Onko aihetta mihin et tuota pään sisäistä vihaasi pääse purkamaan? Kerro miten saisit vaikkapa aiheeseen saturnuksen titan kuun nestemäinen ammoniakki lisättyä persut mukaan? xDHuutista yksinkeskusteluille ja persupsykooseille 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
☝️ Tämä! Olin pari kesää sitten ensin kaupallisella puolella ja sitten Ylellä ja juontovuoroista meni iso blokata persujen äärimmäisen rasistiset viestit. Yhteistä näille öyhötyksen lisäksi Suomen lippu profiilikuvassa. Oksettavaa porukkaa.
Mistä ohjelmista oli kyse?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei mistään. Kunhan vain lämpimikseni kirjoittelin paskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupallisella puolella useita ohjelmia eri vuorokauden aikoina ja Ylessä alueradioita useampia. Tämän minun kommentin voi tarkastaa ihan keneltä tahansa nykyisistä juontajista. Perussuomalaiset lippuprofiilit öyhöttää järkyttävät määrät sairasta rasistista paskaa koko ajan. Tämä on myös syy miksi suurin osa Ylen somekanavien keskustelumahdollisuuksista on jouduttu blokkaamaan.
- Anonyymi
Suosittelen runsasta Sea FM radion kuuntelua. Siellä ei ole votsappia vaan peisettiä kkontenttia. Pian alat kiimailla Sea FM:stä ja mikään muu radioasema ei enää soi kuin Sea FM radio 24/7
- Anonyymi
Sea FMllä on WhatsApp. Vastaavatkin siihen. Lisäksi lausuvat sen oikein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sea FMllä on WhatsApp. Vastaavatkin siihen. Lisäksi lausuvat sen oikein.
Meriradiossa ei lässytetä "vatsappia, lähettäkää vatsappia"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meriradiossa ei lässytetä "vatsappia, lähettäkää vatsappia"
Meriradio lopetti jo 90 luvulla. Ei tainnut olla siihen aikaan vielä muuta kuin tekstarit käytössä.
- Anonyymi
Saattaa olla että kuuntelen sitä jos saatan päättää etten kuuntele mutta luulavasti saatan kuunnella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meriradio lopetti jo 90 luvulla. Ei tainnut olla siihen aikaan vielä muuta kuin tekstarit käytössä.
ei kannata välittää. pauerin pooki ukko oksennussii taas
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3142861Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä552640- 1201712
- 1181430
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301275PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1481234- 691090
- 741079
- 701020