Loomisettaminen

Anonyymi-ap

Onko teilläkin hallilla kuskien kanssa tapa loomisettaa? Me loomisetetaan aina tallilla ja paareissa tauoilla.
Loomisettaminen on vanha rekkamiesten tapa. Siinö vaan suu laitetaan jännästi törölle ja haukotaan muutama kerta henkeä.

5

158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Niin tuttua on loomittaminen. Meillä loomiksitetaan kotonakin perheen kesken ja lapset loomiksitettaa koulussa loomiksitusta

• Anonyymi

Osa jopa lonksottaa niin ku kaanian kasipata.

• Anonyymi

Mulla monesti käy silleen että kun yritän lausua vetäjäni nimen kuuluukin suusta vetäjäni moottorin ääntä muistuttavaa lonksotusta.

• Anonyymi

Ka-lervo ajoi yhteen aikaan Italiaan banaaneja ja juuri Vatikaanin kohdilla Sisusta putos polttoainesuodatin, noh Lervo kippas niittihytti-Sisun kopin ja samalla 2-300 tyhjää kaliatölkkiä mäjähti yläpunkalta tuulilasille, Lervo vaan mylvi tietty. Noh, Lervo mietti persvakoaan raapien missä mahtaa olla Vatikaanin Sisu-huolto ja lähti lompsimaan kävellen eteenpäin kunnes saapui Paavin ison kirkon, mikä-vittu-se-nyt-on, eteen ja karsia, ihan HELE-VETINMOINEN paskahätä yllätti! Noh, eipä mitää, Lervo sinne kirkkoon sisälle ja löysikin vessaan, täräytti siellä IHAN JUMA-LATTOMAT krapulapaskat roiskeineen kaikkineen, koko vessa ihan paskalla pilattu! Noh, Lervo lähti lätkimään turhapurovirne naamallaan ja löysi paikallisen sisu-huollon ja pääsi jatkaan matkaa. Noh, eipä kerennyt kauas kun Lervon Sisun ÄLLAA PUHELIMESSA Paavi huutaa hiton huonolla suomella "SINA LERVO PASKOA VESSA KAYTTOKELVOTTOMAKSI, JULISTAN SINUT KIRKONKIROUKSEEN"
      Lervo vastas paaville: "Paska seon joka haisee, ÄLÄ JUMALAUTA PIISPA MESSUA MULLE"!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1714
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1222
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      67
      906
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      874
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      653
    Aihe