Miten menee tyttöystävä
Moi tyttöystävä
8
256
Vastaukset
- Anonyymi
Voi jäbäleisson on ollut sua ikävä 🥰
- Anonyymi
Hei tyttöystävä,
Salakuvasin tänään työkaveria. Oli voimauttavaa tyttöystävä. Etenkin kun kuvaaminen on isoin otsikoin kielletty kansalaisilta niin on jotenkin tosi voinauttavaa ja läppä itse kuvata. Maskuliinista vai mitä?
Alkon kassalla tavataan tyttis!!- Anonyymi
Mikä vassari siellä itkee :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommunistiko kommentoi? :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hihi vassari 🤭
Rankkaa huumoria!! Kova jäbä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhyy yhyy, yks työkaveri ei tervehtinyt minua.
Yhyy, esimieees!!
- Anonyymi
Oon tässä miettinyt sitä, kun isäs kertoi sankaritarinaa, jossa sillä tuli töissä paskat housuun että valuiko ne takareisiä pitkin maihareihin vai imeytyikö mersun penkkiin?
Aika rajuja sivuoireita diapeteslääkkeistä kyllä!! Sellaisia ne lääketehtailijat on. - Anonyymi
Uutisointi ja asioihin puuttuminen aiheuttaa mainehaittaa!!!
Ollaan hilijoo tyttöystävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2033812Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii602406Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912286- 472203
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321521Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5131287Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931261- 561247
- 701147
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1241117