Olin parin päivän koulutus/seminaarireissulla pienemmällä paikkakunnalla työni puolesta. Aiempien kokemuksien perusteella luvassa oli siis pitkiä luentoja ja teennäistä ryhmätyöskentelyä muiden kyllästyneiden kanssa, ankeassa auditoriossa. Hyvä puoli näissä reissuissa oli toki se että sai viettää illat rauhassa hotellissa, vapaana pikkulapsiarjesta.
Saavuin paikanpäälle valmiiksi pahalla tuulella, sillä olin onnistunut saamaan alaselkääni edellisenä päivänä krampin jota nuokkuminen junamatkan aikana huonossa asennossa oli pahentanut entisestään. Aamupäivän luentojen ajan surffailin somessa takariviin eristäytyneenä. Lounaalla yksi itseäni hieman vanhempi mies kysyi yllättäen että saako liittyä seuraan. en toki kehdannut kieltääkään ja hän vaikutti kaikin puolin mukavalta tyypiltä. Juttelimme niitä näitä ja tulin hieman paremmalle tuulelle. Hän oli hauskan oloinen kaveri, heitti hyvää huulta, pilke silmäkulmassa.
Pöydästä noustessa hän kiinnitti huomiota liikkumiseeni. "Oho, mikäs sua vaivaa!" hän huudahti nähdessään, kun kampesin tuskaisena itseni tuolilta ylös. Kerroin että alaselkä aina välillä temppuilee ja on nyt pahasti jumissa. Hän tuli yhtäkkiä lähemmäs alkoi tunnustella selkääni paidanläpi. Hämmästyin hieman, mutten estellyt kuitenkaan, kun hän teki sen niin itsevarman ja ystävällisen oloisesti. Lisäksi hänen kätensä kosketus tuntui aika hyvältä selässäni. "Katos, joo tuntuu että on aika pahasti ainakin täältä oikeelta puolelta krampissa." Hän huomasi hämmentyneen ilmeeni ja sanoi: "Joo hei kato mä oon toiselta ammatiltani urheiluhieroja, niin jotenkin tottuneesti heti hyökkään tunnustelemaan toisten vaivoja. Sori vaan jos säikäytin." Sanoin ettei se haittaa ja naurahdimme molemmat hieman tapahtuneelle.
Siinä samassa huomasin hänen katseessaan ihan kuin pientä flirttailua. Se sai kylmät väreet kulkemaan pitkin selkäpiitäni. Tässä vaiheessa on varmaan hyvä mainita, että minulla oli tapana melkein päivittäin runkata ja sormettaa itseäni haaveillen isosta miehestä nussimassa reikääni isolla kyrvällään. Pari kertaa olin kalua runkannut ja imenyt, mutta pyllyssäni ei ollut aiemmin käynyt kuin omat sormet ja pari erilaista dildoa, jotka olin salaa vaimolta hankkinut. Olin tämän bi-curious juttuni kanssa täysin kaapissa, enkä tosiaan ollut koskaan vielä päässyt kautta uskaltanut panoihin asti vaikka olin jo varhaisteinistä saakka haaveillut kalun saamisesta. Haaveissani pääosassa oli nimenomaan toisen miehen kulli, sen runkkaaminen, imeminen ja erityisesti sen saaminen peppuun. Muuten en miehistä seksuaalisesti ollut erityisen kiinnostunut. Nyt kolmekymppiseksi mennessä olin kerran uskaltautunut tapaamaan netistä löytämäni tyypin, mutta hän ei halunnut panna ja päädyimme vaan runkkaamaan imemään toistemme kaluja. Sekin oli ihan kivaa, mutta hän ei olemuksensa ja kalun koon perusteella ollut ihan sitä mitä olin haaveillut.
Nyt tämä mies rikkoi tämän hieman liian pitkän hiljaisen tuijotuksen ehdotuksella: "Jos haluat niin mä voin iltapäivällä hieroa tuon sun selän auki. Mä asun tässä ihan lähellä ja mulla on siellä pöytä ja kaikki tarvikkeet." "Jaa.. no.. ehkä.. vaikka.. voishan se ehkä olla ihan..." takeltelin vastaukseksi. "No hyvä. Mennäänkö suoraan sitten kun tää ohjelma loppuu tältä päivältä?" Hän kysyi tyytyväinen ilme kasvoillaan. Myönnyin takellellen ja lähdimme takaisin luentosaliin.
Iltapäivän aikana en kyennyt keskittymään mihinkään. Päässäni pyöri jatkuvat fantasiat tuon hierojamiehen kalusta ja hänestä nussimassa minua kovaa takaapäin. Hän oli juuri sopivasti minua isompi ja vanhempi. Miehekkään ja hyvännäköinen, hieman poikamainen, muttei silti yhtään homomainen. Eli juuri sellainen josta olin aina haaveillut. Tiedostin että kyseessä ei välttämättä olisi mikään seksuaalinen juttu ja että ehkä hän oli vain seurallinen ja ystävällinen. Ja vaikka olinkin melko varma, että pyllypanon sijaan tulisin saamaan vaan tavallisen hieronnan, joka toki olisi ihan hyvä juttu tässä tilanteessa, niin menin lyhyen kahvitauan aikana kauempana olevaan vessaan ja huuhtelin bide-suihkulla pyllyni puhtaaksi. Ihan varmuuden vuoksi. :)
Iltapäivän ohjelman loputtua laitoin aulassa takkia päälleni, kun kuulin takaani hänen miehekkään äänensä: "Jaahas, täällä se kipupotilas onkin. Miltäs se selkä tuntuu?" Sanoin että aika huonolta ja vilkaisin häntä varovasti. Hän katsoi minuun ikään kuin hieman tutkailevalla tavalla ja hymyili sitten. Hymyilin ujosti takaisin. "No eikö lähetä sitten." hän sanoi ja lähdimme kävelemään.
Hänen asuntonsa oli tosiaan ihan parin korttelin päässä. Matkalla hän kertoi hieman työstään yrittäjänä, (en muista enää minkä alan, kun mietin vaan hänen kyrpäänsä ja että millainen se mahtoi olla) ja siitä että oli eronnut tässä vuoden sisällä ja asui nyt yksin isossa asunnossa. Perille päästyämme hän kysyi että haluanko jotain, vai mennäänkö suoraa asiaan. Takeltelin hänelle, että mennään vaan asiaan ja hän saattoi minut yhteen ison asunnon makuuhuoneista. (jatkuu)
Yllättävä hieronta koulutusreissulla
10
1466
Vastaukset
- Anonyymi
(jatkuu) Huoneessa oli kaikenlaista urheilutarviketta, kuntopyörä ja se hierontapöytä. "No niin, ei muuta ku ota alushousuille mee makaamaan." Hän sanoi tyytyväisesti hymyillen. vilkaisin häntä ottaessani vaatteita pois kädet täristen. Olin varma että hän huomasi minusta, mitä ajattelin ja se hävetti minua. Toisaalta hän ei näyttänyt yhtään epäluuloiselta, vaan päinvastoin tyytyväiseltä. Riisuminen hänen katsoessaan tuntui kiihottavalta, mutta onneksi olin niin jännittynyt, ettei kaluni alkanut seisoa.
Kiipesin pöydälle mahalleni ja asetin kasvoni hierontapöydän koloon. Hän asetteli päälleni pyyhkeitä lämmikkeeksi ja sitten hän sanoi: "Mäkin voisin vaihtaa vähän mukavammat vaatteet päälle, että on kivempi hieroa." Hän alkoi vaihtaa vaatteita ja vilkaisin hieman sivusilmällä. Hänellä oli lihaksikas treenattu vartalo, mutta pikkuisen kaljamahaa. Juuri sellainen mistä aina haaveilin. Rintakarvoja oli jonkin verran, muttei silti mitään hirveää turkkia. Hän laittoi päälleen harmaat collegehousut ja valkoisen t-paidan.
"No niin, aloitetaas." Hän sanoi tarmokaan kuuloisesti. Hän otti pyyhkeitä pois selkäni päältä ja kuulin kun hän levitti öljyä käsiinsä. Hän alkoi hieroa selkääni pitkin liikkein ja se tuntui todella hyvältä. Tämä oli varmasti paras hieronta mitä olin ikinä saanut. Hän hieroi koko selkääni ja alkoi sitten keskittyä enemmän alaselkään. "Oi oi, täällä on kyllä tosi paljon jumeja" hän sanoi, hieman utuisen kuuloisella äänellä. Hän hieroi alaselkäni ja pakaroideni liitoskohtaa ja se oli aika herkkä kohta. Minun oli pakko ähkiä ja säpsähtelin vähän aina hänen osuessa kipeään kohtaan. "Just noin, just noin, siellä se on se kohta." hän sanoi. Mielestäni hänen äänessään oli selvästi kiihotusta. Tunsin miten lihakseni alkoivat rentoutua ja samalla kiihotus nousta pitkin vartaloani.
Hän siirtyi koko ajan enemmän ja enemmän pakaroiden puolelle. "Sulla on täällä nämä pakarat aika kireenä, se selkäkipu johtuu osin siitä. Voinko hieroa näitäkin?" hän kysyi. "Joo, hiero vaan." vastasin. Ja ajattelin että jes! nyt vaikuttaa hyvältä. Hän veti alsuhousujani hitaasti alaspäin, paljastaen pyllyni kokonaan. Tällä kertaa hän valutti öljyä suoraan pakaroilleni ja tunsin miten sitä valui pitkin pyllyäni. Sitä meni vakooni ja valui siitä välilihalleni kiveksiini. Sitten hän alkoi hieroa pakaroitani pitkin vedoin. Se oli todella intensiivistä. Se sattui jonkin verran, mutta tuntui myös mielettömän hyvältä. huokailin ja liikahtelin taas hänen liikkeidensä tahdissa. Olisin voinut vannoa, että hänen liikkeissään oli hyväilyn makua.
Jossain vaiheessa siirsin kättäni hieman ja tunsin hänen housun etumuksensa koskevan hieman siihen. Normaalisti olisin siirtänyt kättäni takaisin hierontapöydän reunalta, ettei hän vaan ajattelisi että yritän kosketella häntä. En vieläkään voinut olla varma, onko tässä kyse vain pelkästä hieronnasta, vai jostain muusta. Mutta nyt annoin sen olla siinä. Halusin ottaa riskin, tämä menisi vahingon piikkiin, jos hän haluaisi käteni kauemmas. Hän vaihtoi hieman asentoa ja tunsin taas hänen housunetumuksen kättäni vasten. Tunsin selvästi hänen kalunsa housujen läpi, kättäni vasten.
Kalu tuntui kovalta. Seisoiko hänellä. Hän jatkoi pakaroideni hierontaa ja puristeli niitä nyt sen tuntuisesti, että siinä täytyi olla jotain. Liikautin hieman kättäni ja tunsin kalun edelleen sitä vasten. Hänkin liikautti lantiotaan ja painoi hieman sitä kättäni vasten. Tunsin ihan selvästi että kyllä, siellä housuissa pullotti varmasti isohkon tuntuinen kulli erektiossa. Painoin ihan varovasti kättäni sitä vasten ja hän alkoi hieman liikutella etumustaan sitä vasten, niin että kalu hieroutui kättäni vasten. Kylmät väreet kulkivat selkäpiitäni vasten kun tunsin sen. Tajusin että nyt tässä täytyi olla muutakin kyseessä kuin pelkkä hieronta. Kiihkoni nousi valtavaksi, mutta samalla minua pelotti ja jännitti aika tavalla. Olinhan kuitenkin melko kokematon.
Sitten hän sanoi: "Tuntuu että on aika jumissa paikat täältä syvemmältäkin, saanko hieroa sieltä?" Pala pomppasi kurkkuun ja takeltelin: "J-joo, toki" "Nosta vähän pyllyä, niin päästään sinne paremmin käsiksi" hän sanoi. Minä nostin peppuani ylemmäs ja hän laittoi lantioni alle jonkinlaisen pienen tyynyn, niin että peppuni jäi kiihottavan tuntuisesti hieman pystyyn aukaisten pakaroitani. Hän levitti jalkojani hieman enemmän levälleen, että pyllyni avautui lisää ja sitten hän otti öljypurkin.
Hän valutti öljyä pakaravakooni ylhäältä alaspäin. Tunsin miten sitä valui suoraan reiälleni. Hän alkoi sivellä ja hieroa vakoani ylös alas ja painella reikääni ja välilihaani. Se tuntui aivan mielettömän hyvältä. Aloin huokailla ja vääntelehtiä nautinnon vallassa. Nyt uskaltauduin myös ottamaan paremmin tuntumaa hänen kaluunsa. Aloin hivellä ja tunnustella sitä kädelläni housujen läpi. Se oli todella ison tuntuinen ja selvästi jo aivan kovana, boxerien puristuksessa. Kalun koko sai minut entistä enemmän kiimaiseksi ja tunsin mieletöntä himoa sitä kohtaan. (jatkuu)- Anonyymi
Upea,mulle käynyt lähes samalla tavalla...
- Anonyymi
(jatkuu)
Hän alkoi myös huokailla ja hengittää raskaammin, kun tunnustelin hänen kaluaan. Hänen kätensä köyrivät ja sivelivät liukasta pyllyvakoani ja sitten tunsin miten hänen sormensa alkoi painua sisääni. Se tuntui aivan mielettömän ihanalta. Hän painoi sen juurta myöden sisään ja alkoi liikutella sitä sisälläni. hän löysi eturauhaseni ja alkoi hieroa sitä. Aaaahhh.. Se oli taivaallista.
En malttanut enää, vaan työnsin käteni hänen housuihinsa ja tartuin kaluun kiinni. Se oli valtavan paksu ja kuhmurainen. Käteni ei oikein mahtunut hänen boxereidensa sisään, joten vedin housuja alemmas ja kyrpä ponnahti sieltä ulos täydessä tanassa. Tunnustelin koko komeudessaan seisovaa kullia. Se tuntui niin ihanalta. Paksu, suonikas, täydellinen miehen kyrpä. Aloin liikutella hitaasti esinahkaa edestakaisin ja sivellä kalun pintaa. Tunsin miten hän liikahteli hieman ja alkoi huokailla raskaammin.
Sitten tunsin miten toinenkin sormi upposi pyllyyni. Hän alkoi sormettaa minua oikein kunnolla ja se tuntui mahtavalta. mihin olinkaan joutunut. en olisi vielä aamulla uskonut, että iltapäivästä olen vanhemman miehen hierontapöydällä, hänen kalu kädessä ja sormet perseessäni. Otin hänen pallinsa käteeni. Ne olivat ihan isot ja karvaiset. Kunnon miehen munat.
Sitten hän huomasin että hän kaivoi toisella kädellään jotain viereisen pöydän laatikosta. Hän otti sormet pois perseestäni ja pursotti ilmeisesti jotain liukuvoidetta reiälleni. Sitten tunsin kuinka hän alkoi painaa selvästikin jotain tappia tai dildoa sisääni. Se tuntui aluksi tiukalta, mutta hän otti sitä vähän takaisin ja painoi sitten uudestaan hitaasti sisäänpäin. Hän jatkoi tämän toistamista ja kerta kerralta tappi upposi syvemmälle ja syvemmälle ja sulkijalihakseni aukenivat vähä vähältä.
Sitten hän tarttui yhtäkkiä päähäni ja nosti sitä. Kasvoni olivat olleet koko ajan hieromapöydän kolossa. Hän käänsi päätäni itseään päin ja nyt näin hänen kalunsa. Oi että se näytti ihanalta. Todella paksu, suonikas ja muhkurainen kyrpä, joka seisoi suoraan minua kohti kovana ja jämäkkänä. Se ei ollut mitenkään erityisen pitkä, sellainen varmaan joku perus 16cm, mutta sitäkin paksumpi. Hän veti päätäni lempeästi mutta määrätietoisesti itseään ja kaluaan kohti ja tajusin kyllä mitä minulta nyt odotetaan.
Avasin suuni ja hän työnsi valtavan jortikkansa sinne. Se oli niin iso että minun oli avattava leukojani todella isoksi että sain sen kokonaan suuhuni. "Ime!" hän kuiskasi kiimaisella äänellä. Aloin imeä ja samalla samalla tunsin miten tappi upposi sisään pyllyyni. Se sai minut huudahtamaan ja kyrvän täyttämästä suustani nenästäni pääsi outo kiimainen mölähdys. Hän urahti kiimaisesti ja alkoi lykkiä tappia pyllyyni kiihtyvään tahtiin. Se venytti reikääni aika tavalla ja hieroi voimakkaasti eturauhasta. Se oli todella intensiivistä ja liikahtelin ja voihkin tahattomasti liikkeiden tahtiin.
Samalla hän alkoi lykkiä kaluaan suuhuni kiihtyvään tahtiin. Imin sitä minkä pystyin ja välillä jouduin kakomaan kun se upposi liian syvälle suuhuni. En varmasti ikinä ollut ollut niin kiihottunut, kuin siinä tilanteessa, iso kyrpä suussani ja tappi pyllyssäni, mikä ihana tilanne.
Mutta sitten, hän yhtäkkiä veti kalun suustani ja tapin perseestäni. Huudahdin tahattomasti kun tappi luiskahti nopeasti sisältäni. Näin kun hän otti kortsun kaapista, veti sen kalunsa päälle ja levitti siihen liukkaria. Sitten hän purskautti kunnon klöntin liukkaria reikääni ja hieroi sen sinne kovakouraisesti. Voi hitto nytkö se tapahtuu! mietin. miten ihanaa. Ja samalla tajusin että mitään noin isoa en ole koskaan pyllyyni laittanut. Kaikki nen lelut joilla olen leikkinyt, ovat olleet vain maksimissaan oman, suht ohuen munani kokoisia. Ja äsken pyllyssäni ollut tappi, joka nyt lepäsi vieressäni hierontapöydällä, ei ollut ainakaan yhtään sitä paksumpi.
Hän nousi pöydälle päälleni. "Mä oon sitten neitsyt sieltä!" sopersin hänelle hieman hädissäni. "Ihan tosi?" hän kysyi. "Joo" vastasin. "Ihanaa, mä saan viedä sun peppuneitsyyden!" hän urahteli innoissaan. "En olisi arvannut, sä oot niin kiimassa. toisaalta, on sulla kyllä aika tiukka." hän ähisi korvaani. "Voitko ottaa varovasti, mua vähän jännittää!" sain sanotuksi hänelle. "Toki, mutta kyllä sä kestät sen, sä oon niin kiimanen, etkö ookin." hän sanoi. "Oon..." vastasin. "Sä oot mun kiimanen pikkulutka, etkö ookin." "joo, oon..." "Sano se mulle" Hän käski suu ihan korvassani kiinni. "Mä oon sun kiimanen pikkulutka." pakotin itseni sanomaan.
Se oli samaan aikaan jotenkin tosi nöyryyttävää, mutta silti aivan mielettömän kiihottavaa. "Nyt pääset eroon neitsyydestä. Nyt saat kyrpää sun poikapilluun ekaa kertaa." Tunsin kalun pään reikäni suulla. Tärisin jännityksestä, pelosta ja kiimasta. Hän alkoi painaa sitä sisään. Anukseni oli niin liukas ja jo rentoutunut tapilla panon vuoksi että kalu liukui yllättävän helposti sisään. Hän työnsi sitä kyllä hitaasti, mutta se kiristi silti aukkoani valtavasti ja sattui aika paljon. (jatkuu) - Anonyymi
Jatkoa odotellaan
- Anonyymi
Uuh... nyt on kyllä kiva hieronta,paikat jumissa täälläkin...
- Anonyymi
(jatkuu) Kyrpä liukui vääjäämättä syvemmälle. Kipu ja paineentunne anuksessani kasvoi ja minun oli pakko alkaa uikuttaa "ai vittu... ai vittu... aaahhh!!" Hän vain jatkoi työntämistä, hitaasti mutta varmasti. "AAAAHHH! Ihanan tiukka neitsytreikä!!" hän ähisi korvaani. Syvimmätkin sulkijalihakset antoivat hitaasti periksi ja kalu liukui lopulta kokonaan sisääni, ihan juurta myöten. Tunne oli uskomaton! sitä on vaikea kuvailla sanoin, niin kokonaisvaltainen ja voimakas se oli. Samaan aikaan kipu ja tunne että perse aukeaa kokonaan ja samalla mielettömän ihana täyteläinen nautinto ja kiima. Parasta ikinä!!
Hän pysäytti liikkeensä hetkeksi ja antoi kyrpänsä olla sisälläni paikallaan, pohjassa asti. Minä puuskutin ja haukoin henkeä ja yritin rentouttaa reikääni. Hän huohotti korvaani ja sanoi: "Nyt se on siellä sisällä. Sattuuko?" "Sattuu, sattuu," vinguin takaisin. "Kestätkö sä sen?" hän kysyi. "Kestän... kestän..." vastasin. Ei tullut mieleenkään pyytää häntä lopettamaan. Sillä vaikka olinkin tuskissani ja perseeni repeämispisteessä, tämän valtavan melan kiristämänä, niin juuri sillä lailla halusinkin sen olevan. En halunnut että mikään pieni kalu lipuu helposti täysin avattuun aukkooni ilman mitään ongelmia. Halusinkin että neitsyyden menettäminen tuntuu kunnolla. Halusin että se todella tuntuu kuin joku laittaisi poikapilluni uuteen uskoon, vihkii sen käyttöön kivulla. Ja juuri niin että se on oikeasti iso ja paksu, kunnollinen miehen kyrpä. Tämä oli siis haaveideni täyttymys.
"No niin... nyt mä alan nussia sua. Ootko sä valmis?" hän kuiskasi korvaani. "Oon.. oon valmis..." huokailin takaisin. Kipu alkoi jo vähän helpottaa ja reikäni venyä ja rentoutua. "Haluatko sä sitä?" hän tivasi. "Joo.. haluan... haluan tosi paljon..." vastasin kiimoissani. En varmasti koskaan aiemmin ollut ollut näin valtavan kiihottunut. "Ihanaa! Nyt saat sitten munaa pikku lutkan pilluun." hän sanoi kiimaisella, voitonriemuisella äänellä ja alkoi liikutella kulliaan sisälläni.
Tuntui etten mitenkään voi kestää sitä. Hän alkoi vedellä minua pitkillä vedoilla. Hän veti kalunsa aivan suulle ja työnsi sitten takaisin ihan pohjaan saakka. Jokaisella työnnöllä pyllyni täyttyi äärimmilleen, kalu painoi eturauhasta mielettömällä voimalla ja anukseni venyttyi äärimmilleen. Kiemurtelin, sätkin, voihkin ja huusin hänen allaan hervottomasti kiihkon ja voimakkaiden tunteiden riepoteltavana.
Hän lisäsi vauhtia ja voimaa pikkuhiljaa kokevammaksi ja kovemmaksi ja perseeni joutui äärimmäiseen testiin. Tunne oli todella kokonaisvaltainen. Tuntui että koko kroppani värähteli pyllystäni leviävien voimakkaiden tuntemusten vallassa. Se oli niin ihanaa ja mahtavaa, olla kunnolla ison miehen otettavana ja pantavana. Samaan aikaan mielessäni kävi että palautuukohan perseeni enää koskaan ennalleen tällaisen jyystön jäljiltä, mutta en välittänyt. Olin päässyt kokemaan kokemuksen josta olin aina haaveillut ja nyt halusin ottaa siitä kaikki irti.
Hän vaan kiihdytti tahtia kovemmaksi ja kovemmaksi. Lantio alkoi lätistä pakaroitani vasten ja hierontapöytä nitisi ja natisi allamme uhkaavan kuuloisesti. Huohotin ja huusin kiimoissani nautinnon ja tuskan vallassa. Hän nussi entistä kovempaa ja kovempaa ja tuntui että minulta lähtee pian taju. Päässä tuntui sumuiselta, poskia kuumotti, kroppani meni jotenkin velton tuntuiseksi ja pyllyssäni pyörivät oudot tuntemukset. Sitten!
Hän alkoi huudahedella työntöjensä tahtiin ja yhtäkkiä hän pysäytti liikkeensä, työnsi kalunsa niin syvälle kuin pystyi ja ulisi korvaani "AAAAhhh.!" Hän liikahteli päälläni, pumpaten kaluaan sisuksiini ja täytti kortsun spermallaan. Mietin mielessäni että miten ihanaa olisi ollut, jos hän olisi laskenut lastinsa paljaana pyllyyni, mutta tiesin että minulle olisi tullut siitä jälkikäteen paniikki.
Hän lysähti makaamaan päälleni huohottaen, kyrpä yhä perseessäni. minä vain makasin siinä myös huohottaen, täysin löysänä ja voimattomana. Tunsin oman sykkeeni perseessäni. (jatkuu) - Anonyymi
Todella kiihottava tarina! Itsekkin haaveilen hierojan pöydällä ollessani että saisin kunnolla kyrpää. Jatka ihmeessä!
Upean kiihottava tarina. Erinomaisen hyvin kirjoitettu. KIITOS!
- Anonyymi
Totta tai tarua,mutta todella kiihottava ja hyvin kirjoitettu,paras aikohin.
Sai kalun kovaksi kun kuvittelin itseni hierottavaksi...pitkäaikainen haave,vielä kun saisi ilman kumia.
Lisää tän tason kirjoituksia,kiitos, Hyvin kirjoitettu tarina.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä412233Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2231984- 1111538
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421265- 1151207
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1381114Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251088- 74999
- 63954
- 70950