Miksi kaikki sanoo että Morris Marina on ihan
paska auto? Kaverilla oli taannoin Marina ja se
vaikutti ihan OK autolta. Kommentteja
Morris Marina
11
2850
Vastaukset
- EE
Hyvä provoyritys.
Keksi jotain järjellistä sanottavaa seuraavalla
kerralla. - jarno oulusta
tosi ihana auto tää morris mulla on ollut MB-BMW-
AUDIA. mut morris on ollut kaikkkein paras. - Austin 1100mk2
Ei se Marina mikään paska ole,veljeni osti uutena sellaisen oisko ullu 1976 vuossa no mutta kuiteskin ajeli tuonne 90-luvun alkupuolelle sillä ja totesin että ei siinä mitään vakavia vikoja ollu,kuten nykyään KAIKKI viat on merkkihuolto kamaa itte ei voi paljoo öljyjäkään vaihdella.
Mulla oli kans piha-autona Austin 1100mk2 eli se pidempi Maileri malli ja onhan se tuolla lepikossa vieläkin varastona,piha-ajossa kesti varmaan 12vuotta ellei enempi kun en enää muista.
Vaatii vaan asennetta nuo Leylandin ja yleensä Brittituotteet kivempi niitä oli rassailla kun näitä nyky "paskoja" joilla ei ole mitään historiallista tulevaisuutta! - Marinat pois!
Mahtaako ketjunaloitajaa enää Marinat kiinnostaa kun siitä kyseli KYMMENEN VUOTTA SITTEN!!??
- uho
On vielä muutamia Morris Marina autoja 1973-1981 ollut myynnissäkin
- British Leyland
Marina oli hyvä auto. Kummallinen aalto oli silloin luoda huonoa mainetta siihen. Mutta ihminen on joukkosielu. Leyland-tuotteet olivat aina hintansa väärtejä. Leyland-dieselmoottorit olivat 50-luvulla maailman parhaita. Kauan eläköön Great Britain!
- uho
Morris marina oli paras auto vuosina 1973-1981 ei ollut turhia vikoja aina lähti käyntiin pakkasellakin ilman moottorilämmitintä mulla oli Marina 1,3 -78 ostin vuonna -86 sillon ajettu 113th oli se pari vuotta kun myin niin aj 180th hyvin toimi.
- morris76
mullakin ollut kolme marinaa et kyllä morris marina on ihan hyvä auto . et jotkut tykkää tyttärestä ja jotkut tyttären äitistä et sama pätee auto asioissa myös.
- Anonyymi
Kilpailijat levittelivät huhuja maineen tahrimiseksi.
- Anonyymi
Kaverilla oli kerran Marina,kuului ajaessa kauhea narina!Tää on ihan tosi tarina..
- Anonyymi
Työkaveri meni naimisiin 15 vuotta sitten ja sanoi olevan kokoaikaista marinaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt741862Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1131732Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236942531310Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä2421283Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1851236Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451117- 2121064
Vasemmistoliiton Minja Koskela lyttäsi Halla-ahon...
...arvion Usan presidentin vaalien voiton syistä, ja löi pöytään täsmälleen oikean arvion. Koskelan arviota tukevat myös293942Aina vaan kalliimmaksi tulee NATO Suomelle
"Kaikkonen ja Kopra: Nato vaatii pian lisää panostusta jäsenmailtaan" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010824365.htm221920- 56807