Sekoilua..

Tällä kertaa puhelinliittymien viidakossa 🫣
Millaisia hintoja makselette, pidättekö määräaikaista, onko selkeä valita operaattoria
5283
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

30 euroa/kk ollut jo vuosia. Aina Elisa, tyytyväinen.

Äänestä
  • Minulla Telia, 18 euroa ja risat kuukaudessa.

Äänestä

• Anonyymi00002 kirjoitti:

Minulla Telia, 18 euroa ja risat kuukaudessa.

Edulliselta vaikuttaa, jos netti, ja rajaton puhelu ja viestien määrä.

Äänestä

Ensimmäinen kännykkäliittymäni oli viime vuostuhannen loppupuolella Saunalahti ja siinä silloisen Soneran verkko, sitten kun pudottivat Soneran verkon pois otin TeleFinlandin liittymän ja sen jälkeen pysynyt samassa konsernissa ja tulen pysymään. Koskaan ei ole ollut mitään ongelmia eikä häiriöitä kun puhelinta olen tarvinnut, toisin olisi ollut Elisalla joka edelleenkin toimii huonommin ja tämä tieto on läheisiltäni joilla Elisan liittymät.

Äänestä

Minulla ja perheellä on Elisan liittymät yli 20v kokemuksella. Vissiin noin 30€/kk.
Ainut poikkeus on kodin Wifi (vaimolla etäpäiviä jota varten hyvä verkkoyhteys on oltava).
Wifin SIM on Moi 22-27€/kk riippuen 5G käytön määrästä. Tuo Moi 4G/5G liittymä joka oli edullisempi kuin Elisalta. Kaapelisi olisi vissiin 50 tai 70€/kk
Kodin Wifi verokko siis alle 30€/kk (22-27€???).
Kokeilin juuri laitta 3lle laitteelle joissa Google TV eri suoratoistopalvelun eri elokuvia pyörimään samaan aikaan. Toimi tuo halpis kotiverkko ihan hyvin kolmen leffan pyörittäjänä.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Tällä kertaa puhelinliittymien viidakossa 🫣
Millaisia hintoja makselette, pidättekö määräaikaista, onko selkeä valita operaattoria

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu