Tällä kertaa puhelinliittymien viidakossa 🫣
Millaisia hintoja makselette, pidättekö määräaikaista, onko selkeä valita operaattoria
Sekoilua..
5
152
Vastaukset
- Anonyymi
30 euroa/kk ollut jo vuosia. Aina Elisa, tyytyväinen.
- Anonyymi
Minulla Telia, 18 euroa ja risat kuukaudessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla Telia, 18 euroa ja risat kuukaudessa.
Edulliselta vaikuttaa, jos netti, ja rajaton puhelu ja viestien määrä.
- Anonyymi
Ensimmäinen kännykkäliittymäni oli viime vuostuhannen loppupuolella Saunalahti ja siinä silloisen Soneran verkko, sitten kun pudottivat Soneran verkon pois otin TeleFinlandin liittymän ja sen jälkeen pysynyt samassa konsernissa ja tulen pysymään. Koskaan ei ole ollut mitään ongelmia eikä häiriöitä kun puhelinta olen tarvinnut, toisin olisi ollut Elisalla joka edelleenkin toimii huonommin ja tämä tieto on läheisiltäni joilla Elisan liittymät.
Minulla ja perheellä on Elisan liittymät yli 20v kokemuksella. Vissiin noin 30€/kk.
Ainut poikkeus on kodin Wifi (vaimolla etäpäiviä jota varten hyvä verkkoyhteys on oltava).
Wifin SIM on Moi 22-27€/kk riippuen 5G käytön määrästä. Tuo Moi 4G/5G liittymä joka oli edullisempi kuin Elisalta. Kaapelisi olisi vissiin 50 tai 70€/kk
Kodin Wifi verokko siis alle 30€/kk (22-27€???).
Kokeilin juuri laitta 3lle laitteelle joissa Google TV eri suoratoistopalvelun eri elokuvia pyörimään samaan aikaan. Toimi tuo halpis kotiverkko ihan hyvin kolmen leffan pyörittäjänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä452341Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2482179- 1141582
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461320- 1151257
Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://271147PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1411140- 741029
- 661007
- 70970