Kuka on linux.blogaaja? Onko kyseessä joku virallinen taho, linuxin tiedottaja, harrastaja/yksityishenkilö tms?
Mietin vain, että onko turvallista latailla niiltä sivuilta linkkien kautta?
Linux-tietoa
10
167
Vastaukset
- Anonyymi
Linulks Torwelo. Eli Torwelo. com.
- Anonyymi
Nyt puhut itsestäsi.
- Anonyymi
Mitäs se windowsmulkero taas sekoilee? EI ole mitään linulksia eikä torweloita, paitsi sinä olet torvelo!
- Anonyymi
Aloittaja tässä. Eikö kukaan todella tiedä mitään Linuxista, tuosta kysymästäni asiasta?
- Anonyymi
Kysytkö uudestaan ja hiukan selkeämmin? Nyt tuo vaikuttaa kaverille kirjoitetulta meililtä, johon vain kaverillasi riittää ymmärrys vastata.
- Anonyymi
Steve Pallmer sen sanoi: "Me valmistimme Windowsin ja vastaamme siitä. Linuksin tekijöitä ei tunne kukaan."
Joten tuskin aloittaja saa mitään vastausta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Steve Pallmer sen sanoi: "Me valmistimme Windowsin ja vastaamme siitä. Linuksin tekijöitä ei tunne kukaan."
Joten tuskin aloittaja saa mitään vastausta.Ah, vanha kunnon pallomeri
https://www.youtube.com/watch?v=edN4o8F9_P4
- Anonyymi
Mene hoitoon!
- Anonyymi
Ei sovi, kun itse olet jo siellä kaltaistesi kanssa 😁
- Anonyymi
Linukseista ei todellakaan tiedetä juuri mitään. Ne voidaan koodata lähes missä vain, eikä tietoturvasta voi mennä mitenkään takuuseen. Se on ilmaisuuden hinta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923392
- 623097
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342604- 802393
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402046Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil391614