Lähtekä armeijasta ja erotkaa
Erotkaa ja lähtekää Armeijasta
7
417
Vastaukset
- Anonyymi
onko tämä uusi deodoranttisi,sanot evertsi-luutantille kun pelkää
- Anonyymi
ihanan hauskaa oli kyllä... oli 7kuukautta korailin armeinn niitä raskaita menopelejä.
Iku hauskaa sinänsä koeajellakin niitä kymmettiän jotta on kunnossa.. - Anonyymi
joku kaveri sanoi jaahas, herra eversti--lim yestata åuäto'
- ekisyerin laatta väri näyttää: Puolustusvoimat. - Anonyymi
karannut sotilas on potilas, kuin karkaisi sairaalasta katoaa joku potilas
sotilas on potilas - Anonyymi
Pietarin trolli näköjään herännyt kun ei osaa suomea.
- Anonyymi
tAISTELUSUKELTAJAN LEMPIRUIOKA ON ISOÄIDIN TISSIMEHY
- Anonyymi
1 desilitra piimää tai maitoa laskujajojääkirin vuosittainen perus ruoka tai vaihto ehtoinen ateria 2 kuivaa hernettä vuodessa.
pitää pärjätä ellei olwe HOMO.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2772885Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka472280Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1131717
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771161