Mitä ihmettä

Anonyymi-ap

Helsingissä päiväkodin pakastimessa on ollut 10-15 varista. Ei kai ne ole syöttäneet variksia lapsille ? Outo juttu kuitenkin.

31

429

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eipä ihme, kun ötököitäkin lisätään ruokiin..

• Anonyymi

Oisko ruotsinkielinen päiväkoti, Skonessahan mustavaris on suurta herkkua.

• Anonyymi

Varmaan syöttäneet?

• Etelänvetelät syö ja syöttää toesillensa mitä sattuu. Elekää vaan ottako mallia sieltä. Syyvvään me kunnon ruokaa teällä.

• Anonyymi

Thaimaalaiset marjanpoimijat kuulemma söivät kaikki linnut, räkätit myös. Ihmekös tuo, jos lohenpää on vaihtoehto..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Thaimaalaiset marjanpoimijat kuulemma söivät kaikki linnut, räkätit myös. Ihmekös tuo, jos lohenpää on vaihtoehto..

Mitä outoa tuossa nyt on?
        Riistalinnunlihaan tuskin mitään eroa. Ei siihen kukaan kuole!

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä outoa tuossa nyt on?
        Riistalinnunlihaan tuskin mitään eroa. Ei siihen kukaan kuole!

Norjalaiset syöpi lokkeja ja lokkien munia ja ne on hyvvää ruokaa. Venäläiset joutsenie syöpi. Me syyvvään teällä kalakkunnaa ja kananpoekien siipie. Välillä jänestä ja ukkomehtoo.

• Anonyymi

Joo, syyään me vaan perinne herkkua, mätää särkeä.

• Ei teällä kukkaan syö mättää ruokaa. Suolasärki on parempaa kun mikkään muu suolakala. Se on totistettu monen suun makuaestilla.

• Anonyymi
        LumperiA kirjoitti:

Ei teällä kukkaan syö mättää ruokaa. Suolasärki on parempaa kun mikkään muu suolakala. Se on totistettu monen suun makuaestilla.

Ime sukkaa !

• Anonyymi
        LumperiA kirjoitti:

Ei teällä kukkaan syö mättää ruokaa. Suolasärki on parempaa kun mikkään muu suolakala. Se on totistettu monen suun makuaestilla.

Säynävä parasta suolakalaa.

• Anonyymi
        LumperiA kirjoitti:

Elä valehtele !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Säynävä parasta suolakalaa.

Eikö teällä syyvä kessäytynyttä särkee.

• Anonyymi

Kunnon ruuan takia meillä maakunnista kuollaan nuorimpina.

• Anonyymi

Halpaa lihaa, säästöjä ruokakuluihin. Lie tuo ihan syötävää jos on terveitä lintuja olleet.

• Sumilla on Suomen parhaat ruuat. Se on saletti.

• Anonyymi

Kyllä, hitaasti leivinuunissa muhitettu orava on herrain herkkuva, sisälle nokare valkosipulivoita ja aurajuustoa ja silputtua paprikaa, uunivuokaan tilkka Chileläistä punaviiniä, toki muunmaalainenkin käy ja pitkä muhitus miedossa lämmössä, kylekeen puikulapottuo voisilimällä niin parempaa ei oo!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, hitaasti leivinuunissa muhitettu orava on herrain herkkuva, sisälle nokare valkosipulivoita ja aurajuustoa ja silputtua paprikaa, uunivuokaan tilkka Chileläistä punaviiniä, toki muunmaalainenkin käy ja pitkä muhitus miedossa lämmössä, kylekeen puikulapottuo voisilimällä niin parempaa ei oo!

Isoäidille piti kesäsin pyytää sammakoita kun se teki heinäporukalle huitua, laitto muutaman sammokon piimätiinuun sekottamaan sisältöä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pyymakkara se on hyvvee kun suheluku on1:1, eli yksi pyy ja yksi hevonen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pyymakkara se on hyvvee kun suheluku on1:1, eli yksi pyy ja yksi hevonen.

Mulla oisi joutilaana suolipuristin ja pyyn nylkyteline jos joku tarvihtee

• Anonyymi kirjoitti:

Lähetä jollekki etelänvetelälle ne. On varmaan mielissään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kelle ne nyt sitten osaisi

• Anonyymi kirjoitti:

Kelle ne nyt sitten osaisi

No vaekka tuolle vareksien tappajalle.

• Anonyymi

Työntekijä jonka peruja nämä linnut on, tunnetaan myös shamaanina

• Anonyymi

Elokapinan jäsen.

• Anonyymi

Kerrannii lumperi asialinjalla, vanha toveri virkistyy kevättä kohti, lähetäänkö joskus kaljalle?

• Anonyymi

Eli toinenkin gay löytyi palstalta, nauttikaahan keväästä pojat.

• Anonyymi

Elokapinan ja median yhdessä masinoima juttu.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Hyvää on krillattu varis,kokeiltu on.

• Anonyymi

vanha varis sitkasta
        (lähde: vanamo & kolmonen)

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      133
      2364
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      345
      1865
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1537
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1353
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1290
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1183
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1153
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      897
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      830
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      742
    Aihe