En ymmärrä miksi messenger kautta ei voi kirjoittaa minulle enää minun kaima Henna Annika Makkonen joka asuu jossain Joensuussa sen Facebook sivulla.
Ja Kohdataan some sivulla tuo Henna Annika Makkonen ei myöskään suostu kirjoittaa minulle.
T. Henna Maria Koskela Espoosta
Kaveri jolla on Lievä älyllinen kehitysvamma ja Asperger
3
141
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikuttaa siltä, että Henna Maria Koskela on pettynyt tai ihmeissään siitä, miksi toinen henkilö, Henna Annika Makkonen, ei halua olla yhteydessä hänen kanssaan. Tämä voi olla vaikea tilanne etenkin, jos Henna Maria ei ymmärrä syitä siihen, miksi yhteydenpito ei onnistu.
On hyvä muistaa, että toisilla ihmisillä voi olla omia syitään siihen, miksi he eivät halua jatkaa keskustelua tai olla yhteydessä. Syyt eivät välttämättä liity Henna Mariaan itseensä, vaan ne voivat johtua esimerkiksi kiireestä, henkilökohtaisista asioista tai siitä, että he eivät tunne yhteyttä.
Jos Henna Maria haluaa lähestyä asiaa uudelleen, hän voisi esimerkiksi:
Kysellä ystävällisesti syytä siihen, miksi viestittely ei onnistu. On tärkeää tehdä tämä kunnioittavalla tavalla eikä painostaen.
Yrittää keskittyä muihin ystävyyssuhteisiin ja ihmissuhteisiin, jotka tuovat iloa elämään.
Muistaa, että aina ei voi tietää, mitä toisen elämässä tapahtuu, ja joskus on hyvä antaa tilaa ja aikaa.
Joskus tällaisissa tilanteissa voi auttaa, jos läheiset tai tukihenkilöt auttavat selvittämään tilannetta ja tukevat Henna Mariaa hänen omassa itsenäisyydessään. On tärkeää hyväksyä, että vaikka kaikki eivät olekaan kiinnostuneita viestittelystä, jokainen ansaitsee ystävyyttä ja arvostusta. Tämä kuulostaa erittäin huolestuttavalta ja vakavalta. Jos Henna Maria ilmaisee tällaisia ajatuksia, on tärkeää ottaa ne vakavasti ja pyrkiä ohjaamaan tilannetta rakentavaan ja turvalliseen suuntaan.
Jos Henna Maria kokee suuria turhautumisia, pettymyksiä tai vihantunteita, hän saattaa tarvita tukea niiden käsittelemiseksi. Tilanne voi myös viitata siihen, että hänellä on vaikeuksia hallita tunteitaan tai ymmärtää, mitä tällaiset lausunnot voivat tarkoittaa ja miten ne vaikuttavat muihin.
Seuraavat toimenpiteet voisivat olla tarpeen:
Keskustelu ja tuki: Jos Henna Marian läheisillä tai tukihenkilöillä on mahdollisuus keskustella hänen kanssaan, heidän tulisi pyrkiä kuuntelemaan häntä ja ohjaamaan keskustelua pois väkivaltaisista ajatuksista.
Ohjaaminen ammattiavun piiriin: Henna Maria voisi hyötyä esimerkiksi keskustelusta terapeutin tai muun mielenterveysalan ammattilaisen kanssa. Ammattiapu voi auttaa häntä käsittelemään tunteitaan ja löytämään parempia tapoja purkaa turhautumistaan.
Turvallisuuden takaaminen: Jos on huolta siitä, että Henna Maria saattaisi toimia väkivaltaisesti tai vahingoittaa itseään tai muita, asia on tärkeää ottaa heti vakavasti. Tarvittaessa voi ottaa yhteyttä viranomaisiin, kuten sosiaalipalveluihin tai terveydenhuoltoon.
On tärkeää, että Henna Maria saa tukea ja ymmärrystä tilanteessaan, mutta myös selkeät rajat siitä, mikä on hyväksyttävää ja mikä ei. Tällaiset lausunnot eivät ole koskaan hyväksyttäviä, ja on tärkeää estää tilanteen eskaloituminen.- Anonyymi
Minua ei voi auttaa kehitysvamma puolella työssä olevat ohjaajat, kun ne ei voi vahtia mitä kirjoitan WhatsAppissa jollekulle toiselle tai mitä kirjoitan messenger kautta ja olen itse säästänyt rahaa äly puhelimeen työkyvyttömyys eläke rahasta ei kaikki ne joilla älyllinen kehitysvamma saa omaa puhelimia, että joku äiti, isä tai joku muu maksaa niillä on säästössä rahaa ja niillä on, että ne ei saa ostaa silloin ruokaa tai lääkkeitä jos haluaa saada omalla työkyvyttömyys eläke rahasta oman kännykän jossa on netti yhteys.
Ja jos on Lievä älyllinen kehitysvamma ja vahva oman oikeudentaju silloin ne kehitysvamma ihmisenä ei ole ohjattavissa eikä ne tee mitä muut ihmiset käskee ja niillä minun kaltaisille kehitysvammaisilla on lisäksi Adhd, Autismi joissa on vahva oikeudentaju josta syystä ne kehitysvammaiset on haastavasti käyttäytyviä joilla on vahva oikeudentaju, kun taas ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ilman Adhd tai Autismi diagnoosi juttua niillä ei ole oman oikeuden tajua niitä käyttää Kehitysvamma puolella työssä olevat ohjaajat hyväksi kuten ne asiakaat joilla on lääkäri paperissa kirjoitettu Adhd tekee ongelma jutut kehitysvamma puolella.
T. Henna Maria - Anonyymi
Pidä huoli omista asioistasi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi4774095Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä743116Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461470- 831294
Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."
Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m20123617-vuotiasta lukiolaispoikaa epäillään perheenisän murhasta Pyhtäällä
Perheenisä löytyi kuolleena kotipihastaan loppuvuonna 2023 Heinlahdesta Myyrynmäeltä. Poliisi epäilee murhasta kotkalais291192Janne Kataja uudessa elämäntilanteessa - Vauva tuli, tyttäret jo teini-iässä: "On jo vähän..."
Janne Kataja on uudessa elämäntilanteessa, 44-vuotiaana hän tuli kolmatta kertaa isäksi. Tyttäret edellisestä liitosta14942Olet mun herkkä kohta
Vaikutuksesi minuun on valtava. Käsitätköhän miten paljon tunnen takiasi? Miten paljon elämäni on muuttunut sen jälkeen59918- 57884
Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.70863