Olen 34 vuotias yksinhuoltaja nainen ja minulla on 16 vuotias tytär. Veljeni 17 vuotias poika oli meillä viettämässä viikonloppua serkkunsa kanssa. Olemme veljeni kanssa sopineet että lapsemme saavat kotona nauttia alkoholia vaikka eivät vielä ole 18. Olin menossa kysymään miten nuorilla menee? Kun avasin tyttäreni huoneen oven näin kuinka veljeni poika muna pystyssä nuoli tytön pillua. Valmistuin jo huutamaan mutta näky kiihoitti minua ja jäin katselemaan oven raosta ja todistin kuinka veljeni poika rakasteli tytärtäni. Se sai minut todella kiimaiseksi ja kostuin niin että pikkarit oli märät. Kun huomasin että poikani laukesi hiljaa poistuin huoneeseeni ja oli pakko masturboida. Sen jälkeen mietin asiaa ja sitä että se on väärin. Olin kuvassa pikku humalassa ja vieläkin kiimainen kun päätin että minun on kerrottava asiasta veljelleni Kimimme. Laitoin Kimille viestin jossa pyysin soittamaan kun hän pystyy puhumaan rauhassa. Kun Kimi soitti yritin rauhallisena selittää asiaa. Asiaa kuunneltuaan Kimi sanoi ei ihme että kuullostat noin kiimaiselta jos kerran pääsit näkemään? Sanoin että ollaan kyl vähän nautittu alkoholia kans. Joo, ja oon kyl kiimainenkin. Kimi kysyi että kerro miltä näytti? Kuvailin sitä mitä olin katsellut. Kimi sanoi wau harmi etten nähnyt, mut kiva et kerroit. Kysyin pitäisikö meidän puuttua asiaan? Kimi kysyi’ ai miten? Ai sillei ku me ollaan ite nuorena tehty?’ Nolona vastasin etten oikein tiedä ja samalla ajatuksiini palasi seksileikit oman veljeni kanssa. Kimi sanoi että tulee noin puolen tunnin päästä. Olin nuorten kanssa olohuoneessa kuuntelemassa musiikkia ja juttelimme elämästä kun veljeni tuli. Hän oli myös pienessä humalassa. Nuoret olivat selvästi peloissaan ja jotenkin arvasivat jääneensä kiinni. Pian Kimi alkoi avata tilannetta ja sanoi ’ Minna tos aikaisemmin tänään oli vahingossa nähnyt teidän tekevän jotain? Ja me ei olla siitä vihaisia. Mut halutaan vaan varmistaa et ymmärrätte pari juttuu. Tyttäreni Nea ja Jani olivat kasvot punaisina hiljaa. Kimi kertoi ehkäisyn tärkeydestä, siitä kuinka sukulaiset eivät saisi niin tehdä ( mutta lisäsi että ymmärtää kuinka sellaisia tilanteita saattaa tulla sukulaisen kanssa) lopuksi hän sanoi ettei se meitä haittaa ja oikeastaan häntä harmittaa ettei itse päässyt näkemään. Nuoret jäpittivät paikallaan ihan hiljaa. Kimi päätti helpottaa tilannetta ja sanoi että on ihan ok että tekin tiedätte musta ja Minnasta jotain. Yritin näyttää olemaan hiljaa mutta Kimi kertoi kuinka me olimme nuorempana myös touhuilleet yhdessä. Tämän jälkeen halasimme kaikki yhdessä ja haimme jääkaapista juotavaa. Ilta kului ja humala kasvoi. Pian jutut kävivät rohkeammiksi ja yhä enemmän seksiä koskeviksi. Nuoret halusivat tietää meidän tekemisistä ja olivat kiinnostuneita mitä olin nähnyt heidän tekevän ja miksi Kimi olisi halunnut nähdä? Kimi sanoi että tottakai olisin halunnut nähdä oman siskoni tyttären alasti. Ja vielä harrastamassa seksiä Janin kanssa. Nea kiusasi ’ olisko se saanut sut kovaks vai?’
Kimi sanoi että takuulla. Saihan se Minnankin ihan märäks. Nuoret katsoivat minua kysyen. Kimi tuumasi sen olevan epäreilua että ainoastaan Minna on nähnyt toisten touhun? Humaltuneet nuoret olivat samaa mieltä ja tivasivat minulle kuinka epäreilua se on. Sanoin että ottakaa nyt sit vaatteet pois ja uus erä niin et Kimikin näkee? Hetken hiljaisuuden jälkeen kuulin Nean hiljaa sanovan okei jos tekin? Kimi katsoi minua hymyillen ja nousi ylös alkaen riisua vaatteitaan. Hitaasti kaikki alkoivat riisua ja ajattelin kuinka sairasta ja perverssiä se oli kun katselimme veljeni kanssa lapsiemme rakastelua samalla rakastellen. Mutten mahtanut sille mitään kuinka kiihoittavaa se oli ja kuinka ihanalta se tuntui.
Serkukset, sisarukset
8
3353
Vastaukset
- Anonyymi
jatka
- Anonyymi
Taas tuollaista yhteen samaan puuduttavaan pötköön kirjoitettua ja täysin mielikuvituksetonta sontaa. Älä jatka!
- Anonyymi
Ehkä pilkunnussijoiden takia oikoluettu oikofixillä. Siinä on ikävä että se poistaa sisennykset ja kappalejaot. Ei viitsi sen jälkeen välttämättä enää korjata kun teksti on oikoluettu ja pilkun nussijat hiljaa. * oikoluettu oikofixillä *
- Anonyymi
Tämä juttu resonoi kiihottavasti koska tämä vähän muistuttaa omaa tosikokemusta.
Minulla on Minna niminen serkku joka on valitettavasti mennyt naimisiin aikoinaan ja käsittääkseni muuttanut Tampereelle. Kun oltiin vielä teini ikäisiä minä ja sisko oltiin harrastettu ekaa kertaa onnistuneesti seksiä. Sisko oli siitä ylpeä kun se oli onnistunut ja vielä hyvin ilman kipua tai muuta söhläämistä ja oli tullut orgasmi jne. Kun nuorempana oli tullut leikittyä Minnan kanssa seksikkäitä kotileikkejä mökillä, niin yksi ilta kun Minna oli käymässä, sisko yhtäkkiä kertoi siitä. Minä vähän säikähdin sitä kun hän paljasti ääneen että oltiin naitu, koska siinä vieressä oli rivitalon päätyasuntoja ja pelkäsin että joku saattaisi kuulla ja kielsin äkkiä ettei saa kertoa. - Anonyymi
Todella kiihottavalta kuullostaa.
Saisipa itsekin katsella tuollaista... Ja ehkä myös osallistua 😉
M42 - Anonyymi
Kauheaa luettavaa, kun kirjoitettu yhteen pötköön!
Kappalejakoa PLIIS!!! - Anonyymi
Ihan hyvä eka versio.
Erota kuitenkin genret. Suomi24-viestissä selostetaan pääasiat mitä tapahtui. Novellissa kerrotaan miltä asiat tuntuivat ja mitä päähenkilö kelaili tapahtumien kulusta.
Novellit kannattaa myös julkaista jossain muualla. Eihän näihin tekstikenttiin edes mahdu mitään. - Anonyymi
"poikani laukesi "
Ei ollut poikasi.
Karmeaa luettavaa, yhtä pörkyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!3642088- 571568
Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi2771119Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?1501097Voisiko olla jopa niin
Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal67919- 84867
Varkaita kuhmossa
Miksi kuhmolaiset ei tee mitään varkaille ja huumehörhöille, teloittaa pitäisi kaikki.31845Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."
Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks9832Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota
2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-112830K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."
Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali7798